یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تفاهم‌نامه همکاری بین هیات بولینگ و بیلیارد لرستان و معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان لرستان منعقد خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در جریان نشست اعضای هیات بیلیارد لرستان با معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان که صبح امروز برگزار شد، ابتدا "رضا طولابی" رئیس هیات بیلیارد استان، پیشنهادات هیات بولینگ و بیلیارد و راه‌های اقدامات مشترک با آموزش و پرورش را تشریح کرد.
در ادامه معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان لرستان با بیان فعالیت‌های موفقیت‌آمیز تربیت‌بدنی آموزش و پرورش در بخش ورزش همگانی و قهرمانی عنوان کرد: ما با مهیا نمودن امکاناتمان و همکاری با هیات‌های ورزشی در بخش استعدادیابی و کشف نخبه‌های ورزش در سطح مدارس استان اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌ایم.
فرید بهرامی افزود: با کمک همکارانم به‌خصوص محمد محمدزاده، در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله دوومیدانی و ژیمناستیک پس از شناخت نفرات مستعد و معرفی به هیات‌ها شاهد درخشش ورزشکاران لرستانی در مسابقات قهرمانی کشور بوده‌ایم.
بهرامی با استقبال از همکاری دوجانبه‌ی تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش با هیات‌های ورزشی تصریح کرد: با تمام توان در راستای کمک به هیات‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و برای رشد و توسعه‌ی ورزش لرستان هر کاری بتوانم انجام می‌دهم.
بهرامی در پایان مقرر کرد طی هفته‌های آینده تفاهم‌نامه‌ای بین هیات بولینگ و بیلیارد لرستان و معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان لرستان تهیه، تنظیم و به امضای طرفین برسد.
شایان‌ذکر است این جلسه با حضور معاون تربیت‌بدنی اداره‌ی کل آموزش‌وپرورش استان لرستان، رئیس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان، «آرمان همتی» دبیر هیات استان، سمیه سلاطی نایب‌رئیس هیات استان در خرم‌آباد برگزار شد.

 
 
کسب نشان طلای رزمی‌کاران لرستان در مسابقات جهانی
کیک بوکسینگ کار لرستانی مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در هندوستان را کسب کرد. "محسن كردعليوند" عضو تیم ملی فدراسیون ورزش کارگری کشور، موفق به کسب عنوان قهرمانی رشته کیک بوکسینگ در مسابقات جهانی ورزش‌های رزمی ۲۰۱۶ در کشور هند شد.
تیم ملی کیک بوکسینگ کارگری در قالب دو تیم الف و ب آقایان و یک تیم بانوان در این دوره از رقابت‌ها شرکت و طی ۳ روز رقابت سخت و نفس‌گیر در پایان این دوره از مسابقات با کسب ۷ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز در بخش آقایان و ۴ مدال طلا، ۱ نقره و ۱ برنز در بخش بانوان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.
در این دوره از مسابقات ۱۵ کشور شرکت کردند و در پایان رده‌بندی تیمی؛ تیم ملی ایران مقام اول، تیم هند مقام دوم و ازبکستان مقام سوم این دوره از مسابقات رو به دست آورد.

دیدگاه‌ها  

#1 کریم 1395-09-25 12:48
کاشکی آموزش وپرورش به فکر سیستم سرمایشی دانش آموزان مدرسسه ابتدایی شهید غفاری بدر آباد علیا در یک کیلومتری شهر خرم آباد منطقه 2که تواین سرما دوده چراغهای عهد عتیق را میخورن وهمه آسم ونفس تنگی گرفته اند هم باشه سیستم موتورخانه هنوز راه نیوفتاده
نقل قول کردن
#2 رضا 1395-09-27 10:16
این تفاهمنامه فقط یه بازی میتونه باشه و کار تبلیغاتی،چراکه این ورزش نه جزِ رشته های آموزشگاهی هستش و نه زیرساختهای آن در آموزش و پرورش فراهم شده.بنابراین تربیت بدنی آموزشگاهها بجای این کارها ،بهتره اجازه نده که فضاهای ورزشی که زیر نظر تربیت بدنی هستن(سالن غذاخوری و سلف سرویس و اخیرا دنبال استخر و سالن توپی سالن یادگارامام) به کارشناسی تعاون منتقل بشه و سرانه ورزشی دانش آموزان کم بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا