یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل باشگاه خیبر اظهار داشت: نمایندگان مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی مخالف واگذاری تیم بوده و قول داده‌اند در حل مشکلات مالی همکاری کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "ولی‌اله خسروی" در نشست خبری کادر مدیریتی و فنی تیم خیبر با خبرنگاران ورزشی‌نویس، ابتدا توضیحات خود را از روند ورود خیبر به مسابقات امسال تشریح کرد و گفت: در 19 رمضان امسال در دفتر استاندار جلسه‌ای با دو نماینده‌ی خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی داشتیم که با توجه به مشکلات شدید مالی بحث فروش امتیاز تیم مطرح شد.
خسروی افزود: این موضوع با مخالفت شدید محمد بیرانوند و محمدرضا ملکشاهی‌راد مواجه شد.
وی ادامه داد: در شرایطی که تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهرداری اردبیل آمادگی خرید امتیاز تیم را اعلام کرده بودند، با مخالفت نمایندگان خرم‌آباد و قول برطرف کردن مشکلات مالی وارد رقابت‌ها شدیم.
مدیر عامل خیبر خاطر نشان کرد: چون ترکیب هیات مدیره‌ی ما فوتبالی هستند از نظر اسکان، حمل و نقل، تغذیه، البسه بهترین شرایط را برای بازیکنان مهیا ساخته‌ایم، هر چند که با گذشت چند ماه فقط توانسته‌ایم یک ماه حقوق کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کنیم و این موضوع خیلی آزار دهنده است.
خسروی با انتقاد از عدم همکاری شهرداری گفت: شهرداری نه‌تنها کمکی به ما نمی‌کند، حتی برای اطلاع‌رسانی بازی‌های خانگی و نصب بنر از ما درخواست پول دارد.
وی علت صعود خیبر از لیگ دو به لیگ یک و بازی‌های خوب فصل گذشته را در دو عامل دانست و بیان کرد: صداقت و شفافیت باعث صعود و موفقیت خیبر بوده است؛ ما در لیگ دو با 240 میلیون تومان به لیگ یک صعود کردیم، هیچ‌کسی باور نمی‌کرد با صرف این هزینه‌ی کم ما موفق به صعود شده‌ایم، ما روی حساب و کتاب خرج کردیم و اجازه‌ی دخالت را از دلال‌ها گرفتیم.
مدیر عامل خیبر ادامه داد: ما می‌دانیم دولت پولی برای کمک در اختیار ندارد و انتظاری هم نداریم، ولی بخش خصوصی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در شهر هستند که به‌راحتی می‌توانند به ما کمک کنند.
وی در خصوص اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه خیبر عنوان کرد: رئیس هیات مدیره‌ی خیبر هوشنگ بازوند استاندار لرستان هستند، دیگر نفرات: حیدر بهاروند، فرزاد کرمی فرد، سعید رستمی، فرداد صفاپذیر، مسعود شاهرخی و بنده نیز در خدمت اعضاء هیات مدیره هستم.
خسروی در ادامه افزود: استاندار لرستان مبلغ 300 میلیون تومان برای کمک به خیبر به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز کرده است که متأسفانه فقط 120 میلیون از این مبلغ را دریافت کرده‌ایم و مابقی آن در پیچ‌وخم بوروکراسی گیر کرده است.
 
قول می‌دهم در پایان فصل در جمع 5 تیم بالای جدول باشیم
سرمربی خیبر هم در این نشست خبری و در پاسخ به آخرین وضعیت فنی و روحی روانی تیم‌اش گفت: خدا را شکر بچه‌ها در وضعیت خوبی قرار دارند و با تمام وجود زحمت می‌کشند، من 52 روز است به خرم‌آباد آمده‌ام و همه‌ی این روزها صبح و عصر تمرین کرده‌ایم.
"داوود حق‌دوست" بیان کرد: شرایط بدنی بازیکنان ما با هفته‌های ابتدای فصل قابل قیاس نیست، از نظر خودباوری و اعتماد به نفس هم در حد بسیار مطلوبی قرار گرفته‌اند، من با توجه به توانایی‌های بازیکنانم و همچنین نوع تمریناتی که در نظر می‌گیرم قول می‌دهم در پایان فصل در جمع 5 تیم بالای جدول باشیم.
 سرمربی خیبر با اشاره به مشکل گل‌زنی تیم‌اش اظهار داشت: ما در سطح لیگ برتر نیز تمام تیم‌های مان مشکل گل‌زنی دارند و این تنها برای خیبر نیست، هر چند که اعتقاد دارم مهاجمین ما در بازی‌های آینده خیلی بهتر و گلزن تر بازی خواهند کرد، با انجام تمرینات اختصاصی سعی می‌کنیم این مشکل را حل کنیم.
حق‌دوست استفاده از بازیکنان امید و جوان‌گرایی را در اولویت برنامه‌های خود شمرد و گفت: از زمانی که بنده به خرم‌آباد آمده‌ام 7 بازیکن امید در تیم ما تمرین می‌کنند، محمد بیرانوند که این روزها برای ما فیکس و تأثیرگذار بازی می‌کند محصول همین تفکر جوان‌گرایی است.
 
حواشی:
- نشست خبری مدیر عامل و سرمربی خیبر با خبرنگاران ورزشی‌نویس با نیم ساعت تأخیر در سالن کنفرانس خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد.
- از نکات جالب این نشست می‌توان به پاسخ‌های مدیر عامل و سرپرست خیبر با گویش لری اشاره کرد.
- خیبر خرم‌آباد تا پایان هفته سیزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با 13 امتیاز در رده‌ی چهاردهم جدول قرار دارد. این تیم روز چهارشنبه سوم آذرماه در جریان رقابت‌های هفته چهاردهم میزبان بادران تهران است.
 
رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 ناشناس 1395-08-30 21:24
سرپرست و مدیر عامل کار درستی کردن ک به زبون لری جواب دادن..خیبر محبوبیت داره تیم الکی نیست خواهشا بداد تیم محبوبمون برسید..تنها سرگرمی ما همین تیمه
نقل قول کردن
#2 توسعه گرلرستانی 1395-09-01 07:36
زبان لری را در همه جا پاس بداریم.
نقل قول کردن
#3 خیبرلیگ برتری 1395-09-01 07:47
با آمدن حق دوست بازی خیبر خیلی بهتر شده.یکی از ویژگی های پول اینه نقش حمایتی و روانی داردو بی ارزش است. در زمین بازی فقط پیروزی ملاک است.که نیاز به تعصب و غیرت بازیکن دارد.نیازی به پول ندارد.خصوصیت خیلی خوب لراینه که غیرت و تعصب دارن و تغذیه روانی بیشتر جواب میده تا تغذیه پولی.ولی زندگی هم خرج داره.چون بیرون از زمین تو زمین هم تاثیر داره.و حمایت روانی واجتماعی وظیفه هوادارن ومردم هستند.تاثیرش از پول بیشتره.
نقل قول کردن
#4 خیبرلیگ برتری 1395-09-01 07:53
با همدیگر صداقت و شفافیت داشته باشیم تا با غیرت بچه ها لر به عنوان پایتخت نژادی و تمدنی ایران به لیگ برتر صعود کنه.
نقل قول کردن
#5 آبادوخرم مدرن 1395-09-01 11:31
وجود خیبر در لیگ برتر باعث افزایش عظمت و خودباوری لر می شود.من حمایت می کنم.
نقل قول کردن
#6 زنده بادلر 1395-09-01 21:06
آقای شهردار دستور نصب بنرهای حمایتی و شعارهای هوادارن را صادر کنید.این کار باعث نشان دادن واقعیت های این شهر به ایرانیان است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا