یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با حضور در زمین چمن شماره یک ورزشگاه تختی خرم‌آباد از روند تمرینات تیم فوتبال خیبر بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمدرضا ملکشاهی راد در این دیدار دوساعته، ضمن مشاهده و بررسی روند آماده‌سازی تیم، از نزدیک با مدیر عامل، بازیکنان و کادر فنی تیم به گفت‌وگو پرداخت.
ملکشاهی راد در این بازدید بر همدلی بازیکنان تاکید کرد و گفت: بازیکنان با اتحاد، همدلی و تلاش می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و به موفقیت‌های زیادی دست یابند
وی افزود: به عنوان نماینده مردم برای حل مشکلات مالی تیم خیبر دست یاری به سوی مسئولان استان، خیرین و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دراز می‌کنم تا این تیم بتواند در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول با قدرت شرکت کند.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی ضمن تبریک به همایون بهاروند رئیس هیئت فوتبال استان که به‌تازگی به عنوان رئیس سازمان لیگ کشور انتخاب شده از تلاش‌های مدیرعامل، مسئولان، مربیان و بازیکنان خیبر که با کمترین بضاعت مالی تاکنون نتایج خوبی کسب کرده‌اند تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولان استان، خیرین و بخش خصوصی مشکلات تیم خیبر مرتفع گردد.
«ولی اله خسروی» مدیرعامل باشگاه خیبر هم در این دیدار گزارشی از روند آمادگی تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ارائه کرد و ضمن تشکر از حمایت‌های ملکشاهی راد خواستار توجه ویژه مسئولان استان، نمایندگان مجلس و سرمایه‌گذاران به تیم فوتبال خیبر و رفع مشکلات مالی این تیم شد.
 در ادامه ملکشاهی راد از تمرینات تیم فوتبال پایه پرسپولیس دیدن کرد و با بازیکنان و مربیان این تیم به گفتگو پرداخت و ضمن تشکر از دست اندرکاران مدارس فوتبال، مربیان و سرپرستان تیم‌های پایه، خواستار توجه ویژه و جدی هیات فوتبال استان به فوتبال پایه شد.


دیدگاه‌ها  

#1 مهدی 1395-08-14 22:52
اگه پای حرف،عمل باشه خوبه وگرنه میشه تبلیغ انتخاباتی برا دور بعد......
نقل قول کردن
#2 خیبر لر 1395-08-14 22:54
خوب که چی الان مشکلات حل شد ؟؟
نقل قول کردن
#3 شهروند لرستانی 1395-08-14 23:30
سلام
امیدوارم با پیگیری ملکشاهی راد مشکلات خیبر رفع بشع . ملکشاهی با توجه به ارتباطاتش با مسئولان استان و سرمایه گذاران میتونند به خیبر کمک کنه. آقای ملکشاهی جوانان خرم آباد و لرستان به شما امید دارند که به داد خیبر برسید
نقل قول کردن
#4 مهدی منصوری از حسن آباد شهرری 1395-08-15 02:43
سلام_فقط پول و پول و پول میتونه به خیبر کمک کنه،وگرنه حرف و حمایت زبانی فایده ای نداره و دوزار نمیرزه/به امید روزیکه همه این حرفها و حمایتها به کمک و پشتوانه مالی تبدیل بشه_وگرنه اگه به حرف باشه که منم حمایت قاطع خودمو نه تنها از خیبر،بلکه از کل ورزش لرستان اعلام میکنم؟!؟!
نقل قول کردن
#5 دریکوند 1395-08-17 19:08
ما استعداد ورزشی بالایی داریم اما امکانات نداریم و اسپانسر نداریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا