یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یک دوره مسابقات قوی‌ترین مردان شرق لرستان با حضور 12 شرکت کننده در دورود برگزار شد.
مسئول هیات پرورش اندام دورود جمعه‌شب در اختتامیه این مسابقات به ایرنا گفت: این مسابقات با شرکت تیم‌های دورود، ازنا و الیگودرز در محل سالن صیاد شیرازی دورود و با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.
بهزاد کولیوند افزود: در پایان این مسابقات ایمان رضایی ورزشکار الیگودرزی عنوان نخست این رقابت‌ها را به دست آورد و سعید فولادوند از دورود و بهروز محمدی از ازنا به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.
وی اظهار داشت: این رقابت‌ها در آیتم‌های غلط لاستیک 220 کیلوگرمی،کنده 100 کیلوگرمی،حمل چمدان 23 کیلوگرمی و دمبل 25 کیلوگرمی با هر دست برگزار گردید.
وی خاطرنشان کرد: با تدبیر لازم و هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی اداره ورزش و جوانان، کمیته قوی‌ترین مردان دورود و نیروی انتظامی یک رقابت سالم و بدون حاشیه برگزار شد.
کولیوند با اشاره به اینکه این رشته ورزشی در دورود علاقه‌مندان و طرفداران زیادی دارد اضافه کرد: تجهیزات این رشته در دورود به همت ورزشکاران و با هزینه شخصی فراهم می‌شود که از مسئولین ورزش این انتظار می‌رود حداقل امکانات این رشته من‌جمله زمین اختصاصی تمرین را برای علاقه‌مندان فراهم کنند.
وی در ادامه افزود: همچنین امروز یک دوره مسابقه طناب‌کشی چندجانبه به‌صورت هم‌زمان در سالن صیاد شیرازی برگزار گردید که با قهرمانی تیم باشگاه پارسیان به پایان رسید.


دیدگاه‌ها  

#1 مهدی منصوری از حسن آباد شهرری 1395-08-15 02:39
سلام_اگه دورود واقعا امکانات و پتانسیل برگزاری همچین مسابقاتی رو داره،چرا مسابقات استانی و حتی غرب کشور را در شهر دورود برگزار نمیکنند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا