یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کشتی‌گیر لرستانی، نشان برنز رقابت‌های كشتي فرنگي قهرماني دانشجويان جهان در تركيه را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "برومند اصلان" کشتی‌گیر مطرح شهرستان دورود، موفق شد در ديدار نهایی وزن 71 کیلوگرم رقابت‌های كشتي فرنگي قهرماني دانشجويان جهان در تركيه، مقابل کشتی‌گیری از كشور اوكراين با نتيجه 6 بر 4 به پيروزي برسد و صاحب نشان برنز شود.
اصلان كه در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود در دور دوم مقابل کشتی‌گیر آلماني با نتيجه 7 بر صفر پيروز شد. وي در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی مقابل نماينده كشور قزاقستان با نتيجه 5 بر 2 شكست خورد و به ديدار رده‌بندی رفت. اصلان در اين ديدار مقابل کشتی‌گیری از كشور اوكراين با نتيجه 6 بر 4 به پيروزي رسيد و صاحب مدال برنز شد.
تیم ایران در روز اول این رقابت‌ها، یک نشان نقره هم توسط فرشاد عيسوند در وزن 59 کیلوگرم کسب کرد.
نتایج کلی رقابت‌های روز اول كشتي فرنگي قهرماني دانشجويان جهان در اوزان 59، 71، 80 و 98 كيلوگرم به شرح زير است:
در وزن 59 كيلوگرم فرشاد عيسوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حريفي از کشور ترکیه را با نتيجه 5 بر يك شكست داد وي در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی نيز با نتيجه 2 بر صفر از سد کشتی‌گیر قزاقستاني گذشت و به ديدار فينال رسيد اما در اين ديدار با نتيجه 7 بر 2 مغلوب کشتی‌گیر مطرح قرقيزستاني شد و به مدال نقره رسيد.
در وزن 71 كيلوگرم برومند اصلان كه در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود در دور دوم مقابل کشتی‌گیر آلماني با نتيجه 7 بر صفر پيروز شد. وي در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی مقابل نماينده كشور قزاقستان با نتيجه 5 بر 2 شكست خورد و به ديدار رده‌بندی رفت. اصلان در اين ديدار مقابل کشتی‌گیری از كشور اوكراين با نتيجه 6 بر 4 به پيروزي رسيد و صاحب مدال برنز شد.
علي زينتي رفاه در وزن 80 كيلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم نماينده كشور لهستان را با نتيجه 2 بر يك شكست داد اما در دور سوم و در مرحله نیمه‌نهایی با نتيجه 2 بر يك مغلوب حريف ترك شد و راهي ديدار رده‌بندی شد اما در اين ديدار مقابل نماينده كشور بلاروس شكست خورد و پنجم شد.
در وزن 98 كيلوگرم مجيد علياري پس از استراحت در دور اول در دور دوم کشتی‌گیر قرقيزستان را برد، اما در كشتي سوم مقابل نماينده كشور اتريش با نتيجه 4 بر صفر شكست خورد و به ديدار رده‌بندی رفت. وي در ديدار رده‌بندی نيز مقابل کشتی‌گیری از كشور بلاروس شكست خورد و پنجم شد.
رقابت‌های اوزان 66، 75، 85 و 130 كيلوگرم فردا (يكشنبه) برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا