یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ناظر فدراسیون کشتی پس از اتمام مسابقات آزاد قهرمانی استان ضمن تمجید از مسئولین برگزار کننده این رقابت‌ها، مسابقات لرستان را با لیگ جهانی تشبیه کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته "اردوان صائب" گقت: ضمن عرض سلام و احترام خدمت تمامی مردم شریف لرستان باید عنوان کنم که این رقابت‌ها لیگ جهانی بود نه لیگ استان!
وی ادامه داد: بدون اغراق بگویم برای اولین بار بود که مسابقاتی با این نظم و کیفیت را در رده‌های قهرمانی استان در کل کشور می‌دیدم.
صائب عنوان کرد: یقین داشته باشید با این برنامه‌ریزی و کیفیت برگزاری مسابقات، کشتی لرستان آینده درخشانی را پیش رو خواهد داشت. وی همچنین گفت: جا دارد از این رسانه استفاده کنم و تشکر ویژه‌ای از دست‌اندرکاران هیأت کشتی لرستان من‌جمله آقای والی زاده رئیس هیأت استان، آقای آشناگر رئیس هیأت شهرستان خرم‌آباد و مسئولین کمیته داوری به‌ویژه آقای فرید بهرامی داشته باشم که واقعاً سنگ تمام گذاشتند.
ناظر فدراسیون کشتی در مسابقات قهرمانی استان در ادامه گفت: من سال‌هاست که برای نظارت مسابقات به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنم و به کرات به لرستان آمدم اما تاکنون این چنین رقابت‌هایی با این کیفیت را در هیچ استانی ندیدم.
وی همچنین در خصوص کیفیت فنی مسابقات ابراز داشت: بدون تعارف کشتی لرستان در یکی دو سال اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته است.
 صائب گفت: البته لرستان در رشته‌ی فرنگی بسیار بهتر از آزاد عمل کرده است اما با کیفیتی که درمسابقات اخیر دیدم می‌توان به آینده‌ی رشته‌ی آزاد هم امیدوار بود.
اردوان صائب عنوان کرد: ما در این مسابقات چند چهره باسابقه‌ی قهرمانی کشور و عضو تیم ملی دیدیم و این نوید روزهای خوبی را می‌دهد.
وی افزود: به نظر من کشتی لرستان به لحاظ بضاعت فنی نه تنها از مازندران کمتر نیست بلکه بهتر هم هست اما نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت‌های بیشتری از سوی مسئولین می‌باشد.
وی در پایان ضمن تشکر از مهمان‌نوازی مردم خرم‌آباد گفت: حرف آخرم این است که اگر کشتی لرستان به خوبی حمایت شود حتی می‌تواند قهرمان المپیک به‌ویژه در رشته‌ی فرنگی داشته باشد.
شایان است مسابقات کشتی آزاد بزرگ‌سالان قهرمانی استان که ملاک انتخابی تیم لرستان نیز می‌باشد روز جمعه هفتم آبان ماه به مدت یک روز و به میزبانی خرم‌آباد در خانه کشتی این شهر برگزار شد که در پایان تیم دورود با کسب 70 امتیاز قهرمان شد. پس از این تیم نیز خرم آباد با یک امتیاز کمتر (69 امتیاز) دوم و بروجرد با کسب 45 امتیاز در مکان سوم قرار گرفتند. تیم‌های الیگودرز و کوهدشت نیز چهارم و پنجم شدند. مرتضی قیاسی از درود در وزن 65 کیلوگرم و پیمان یاراحمدی از بروجرد در 74 کیلوگرم چهره‌های سرشناس این مسابقات بودند که هردو سابقه‌ی پوشیدن دوبند تیم ملی را در کارنامه دارند و در اوزان خود قهرمان شدند.

خبر: وحید کاظمی ذهابی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا