یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بعد از کسب پیروزی دل‌چسب برابر میزبانش فجر سپاسی شیراز، صبح امروز وارد خرم‌آباد شد.
این تیم به محض ورود به خرم‌آباد، تمریناتش را برای مقابله با تیم گل گهر سیرجان؛ تیم رده سومی جدول رقابت‌های لیگ دسته اول کشور شروع کرد.
خبرنگار یافته برای اطلاع از آخرین وضعیت خیبر، گفت‌وگوی کوتاهی با "داود حق‌دوست" مربی جوان و باانگیزه تیم انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

از بازی با فجر بگویید:
درباره بازی باید بگویم چون اطلاع داشتم که جایگاه فجر با کادر فنی و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، انصافاً در انتهای جدول نیست، لذا خود را در طول هفته برای یک بازی سنگین آماده کرده بودیم و با بررسی نقاط ضعف و قدرت تیم فجر با همت و پشتکار بازیکنان و کادر فنی به سه امتیاز شیرین بازی دست پیدا کردیم.

داوری بازی چگونه بود؟
در بازی با فجر سپاسی دو صحنه داوری کمی ما را آزرده‌خاطر کرد؛ یکی پنالتی که برای ما گرفته نشد و دوم اخراج دروازه‌بان حریف بود که داور می‌توانست در هر دو مورد اعلام نظر درستی داشته باشد که متأسفانه این‌گونه نشد. قضاوت شخصی نمی‌کنم و منتظر نظر کارشناسان خواهیم ماند و تابع نظرات اساتید داوری هستیم.

برنامه شما برای بازی حساس با گل گهر چیست؟
بازی فجر برای ما تمام شد، از امروز تمرینات منظم خود را آغاز کرده‌ایم و خود را برای بازی برابر گل گهر سیر‌جان آماده می‌کنیم. تیم گل گهر که بهترین خط حمله مسابقات را تاکنون کسب کرده، در رده سوم جدول قرار دارد و اطمینان دارم با تلاش بازیکنان و حمایت همه‌جانبه تماشاگران خون گرم لرستانی نتیجه خوبی برابر این تیم خواهیم گرفت.
قابل ذکر است که خیبر خرم‌آباد در چهار بازی اخیر موفق به کسب 10 امتیاز شده و هم‌اکنون با 12 امتیازی در رده‌ی سیزدهم جدول قرار دارد.
این تیم در جریان هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور روز شنبه 8 آبان ماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.
 
خبر: سیامک کوهگردزاده

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1395-08-04 12:16
خداییش دیگه هواداران هیچ بهانه ای برای عدم حضور در ورزشگاه تختی ندارن.خیبر از چهار بازی گذشته ده امتیاز گرفته و باید مورد حمایت همه جانبه قرار بگیره تا به این روند عالی ادامه بده.
نقل قول کردن
#2 خیبری 1395-08-04 14:44
خداییش ازاین هفته استادیوم باید پر بشه مثل فصل قبل بیاید حمایت خدا کنه ماهم یه تیم تو لیگ برتر داشته باشیم عشق است خیبر
نقل قول کردن
#3 آبادوخرم 1395-08-06 19:57
من عاشق لرانم.جریان بقیه رو میدانم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا