یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در حاشيه مراسم دومین سالگرد بابک معصومی- بازيكن سابق تيم ملي فوتسال كشورمان- به دنبال مسوولان فوتبالی، چهره‌ها را یک به یک جستجو کردیم؛ امّا...

به گزارش يافته به نقل از کمال مهر؛ بعد از مراسم دومین سالگرد بابک معصومی به دنبال مسوولان فوتبالی، چهره‌ها را یک به یک جستجو کردیم، همان طور که از ابتدای برنامه در جست‌وجوی آنها بودیم؛ چشمان‌مان به جمال هیچ یک از مسوولان فدراسیون فوتبال روشن نشد! البته ناگفته نماند در این چند روز هم در سایت فدراسیون فوتبال حتی یک  عرض تسلیت یا یادی از بابک معصومی به چشم نمی‌خورد! مسوولان فدراسیون فوتبال "بابک معصومی" اسطوره فوتسال ایران را از یاد برده‌اند!

 

یک نفر هم از مسوولان فدراسیون فوتبال نیامده‌اند!

به سراغ حسین شمس سرمربي سابق تيم ملي فوتسال رفتیم و از او درباره مراسم سوال کردیم که آیا مطلوب برگزار شد؟

شمس گفت: مسوولان نیامدند ولی مردم حضور خوبی داشتند، اصلاً فکر نمی‌کردیم مردم این‌طور استقبال کنند! واقعاً مردم در دومین سالگرد بابک سنگ تمام گذاشتند.

وی در ادامه گفت‌: از دورود لرستان به خاطر بابک آمده‌اند ولی مسوولان که از تهران تا این‌جا 15 دقیقه راه هست نیامده‌اند!

شمس افزود: واقعاً برای مسوولینی که حاضر نیستند از پشت میزشان بلند بشوند و برای افتخارات کشورشان احترام قائل شوند متأسفم!

وي تصريح كرد: بابک به آمدن آنها نیازی ندارد، او فردی بزرگ بود، برای مردم بازی می‌کرد و مردم هم قدر او را می‌دانند.

 

 

برای ادای احترام به بابک از لرستان آمده‌ایم

در ادامه گزارش به سراغ خانواده‌ای که از دورود لرستان برای «بابک» آمده بودند رفتیم؛

سرپرست خانواده خودش را این‌طور معرفی کرد: گودرز جودکی هستم، به همراه خانواده‌ام از توابع شهرستان دورود استان لرستان برای شرکت در مراسم بابک معصومی اسطوره فوتسال ایران آمده‌ایم.

از او پرسیدیم با چه انگیزه‌ای این همه راه را تا به این‌جا آمده‌ای‌؟

پاسخ داد: به خاطر اخلاق بابک، چون ورزشكار با اخلاقی بود. من مدتی در یکی از تیم‌های فوتسال لرستان بازی می‌کردم و با اخلاق و خصوصیات بابک کاملاً آشنا بودم‌؛ مرد شریف و انسان بزرگی بود.

وی در ادامه تاکید کرد: ما باید به بزرگترها احترام بگزاریم، باید تا زمانی که بزرگ‌مردان‌مان زنده هستند یادی از آنها کنیم و گره مشکلات‌شان را باز کنیم.

 

 

کریم باوی هم با دو ترکش در بدنش آمده بود!

وقتی کریم باوی را دیدیم از دليل حضورش در مراسم «بابک معصومي» از او سوال کردیم و باوی گفت‌: ما هميشه باید از ورزشکارها یادی کنیم تا زمانی که از دنیا رفتیم از ما هم یادی کنند.

باوی از «بابک» گفت: من به بابک خیلی نزدیک بودم مثل دو برادر بودیم. بابک از لحاظ مردانگی و اخلاق نمونه بود.

نکته قابل تأمل در پایان گزارش، یکی از مسوولان ورزشی استان البرز نزدیک شد و با لبخند گفت: آقای «باوی» شماره‌تان را به ما بدهید؛ کاری كه براي شما نکنیم لااقل تماس که می‌توانیم بگیریم!

شايان ذكر است بابک معصومی (متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۱ - درگذشت ۱۹ مرداد ۱۳۹۰) کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بود كه بر اثر سرطان درگذشت. مراسم دومين سالگرد درگذشت وي در آرامستان امام‌زاده طاهر(ع) مهرشهر كرج برگزار شد.

 

روحش شاد باد

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا