یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از هفته‌ی یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت 15 عصر یک‌شنبه دوم آبان ماه، خیبر خرم‌آباد در شهر حافظ، شعر و غزل رو در روی فجر سپاسی قرار خواهد گرفت.
فجر سپاسی تیم محبوب شیرازی‌ها این روزها حال و روز خوشی ندارد و با شکست‌های پی‌درپی در جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی جا خوش کرده است، این سپاسی با سپاسی سال‌های گذشته تفاوت‌های محسوسی دارد.
شرایط فعلی بهترین فرصت برای خیبر است که با انجام یک بازی منطقی و با برنامه با دست پر از شیراز بازگردد.
بازیکنان خیبر بعد از حضور داوود حق‌دوست بر روی نیمکت مربی‌گری در این سه هفته نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند، آنچه در حال حاضر خیبری‌ها را رنج می‌دهد، عدم آمادگی جسمانی برای انجام یک مسابقه‌ی 90 دقیقه‌ای است، هر چند که حق‌دوست به‌خوبی در حال مرتفع کردن این مشکل است، اما شرایط مسابقه باعث شده است سرمربی خیبر با دلهره و وسواس خاصی بر روی بدن بازیکن‌ها فشار بیاورد.
 بازیکنان خیبر با تمام وجود می‌جنگند تا آخرین نفس می‌دوند اما این تیم از داشتن بازیکنان خلاق و تأثیرگذاری چون: محمود قائد رحمت و حمید گلزاری بازیکنان فصل قبل خود بی‌بهره است. در مسابقات امسال فقدان این دو بازیکن در ترکیب خیبر کاملاً مشهود است.
خیبر در این بازی برخی بازیکنان تأثیرگذار خود را هم در اختیار ندارد، فرزاد بهاری بازیکن باتجربه و کاپیتان اول خیبر است به دلایل انضباطی از هفته سوم به بعد محروم شده است، علی صدرا به دلیل مصدومیت، حسین بهاروند به علت محرومیت، صادق نادرپور دروازه‌بان تیم به علت پارگی رباط صلیبی و فرشاد امامی هافبک خیبر به علت مصدومیت و ابراهیم فلاح مدافع مستحکم و سرزن خیبر به علت پارگی رباط در خدمت تیم نخواهد بود که قطعاً داود حق‌دوست حساب ویژه‌ای روی جوانان آینده‌دار تیم باز کرده و به دنبال یک نتیجه خوب می‌باشد.
با توجه به شرایط نا به سامان فجر سپاسی اگر خیبری‌ها در شرایط خوب روحی روانی قرار داشته باشند حتی پیروزی در ورزشگاه حافظیه شیراز غیرممکن نیست.
خیبر در بازی خانگی هفته گذشته‌ی خود در مقابل مس کرمان بدون گل متوقف شد و فجر سپاسی نیز در تهران با نتیجه‌ی یک‌بر صفر مغلوب بادران شد.
 قضاوت این بازی را رضا عادل به عهده دارد؛ وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1380 با داوری درجه سه آغاز کرد و در سال 1389 درجه ملی خود را گرفت. عادل تحصیلات خود را تا مقطع کاردانی به پایان رسانده است و در حال حاضر دارای شغل آزاد است.
حمید سبحانی و مهدی شفیعی کمک‌های او هستند؛ روح‌اله تیموری داور چهارم این مسابقه است و عبدالرسول استادزاده به عنوان ناظر بازی انتخاب شده است.

 
رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا