یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از فردای آخرين بازی گهر در ليگ برتر مقابل سایپا در تاریخ 20 خرداد 92 سکان مدیریتی گهر بر عهده "اسماعیل حیدرپور" گذاشته شد.

حيدرپور شخص نام‌آشنایی در فوتبال دورود و كشور است كه البته بین هواداران گهر نقدهای مختلفي نسبت به عملكرد وي صورت مي‌گيرد. بر کسی پوشیده نیست که گهر در سالی که به لیگ برتر صعود کرد مديون كسان زيادي است.

اسماعیل حیدرپور، داودمهابادی، کادرفنی، بازیکنان و مخصوصاً هواداران پرشور که با حمایت‌های خود گهر را به لیگ برتر رساندن هیچ کدام از این افراد به تنهایی نمی‌توانستن این مهم را انجام بدهند و افتخار این صعود دسترنج همگی این افراد می‌باشد.

اکثر هواداران پس از سقوط گهر به لیگ یک و حضور حیدرپور در راس مدیریتی گهر به خاطر خاطره‌ی خوش صعود گهر با همکاری حیدرپور و مهابادی، خواهان برگشت مهابادی و بازیکنان سال قبل شدند، اتفاقی که هرگز نیفتاد اما هواداران هر روز منتظر شنیدن نام سرمربی تيم از زبان حیدرپور تا این لحظه هستند.

با وجودي كه يك هفته ديگر مراسم قرعه‌كشي ليگ يك انجام مي‌شود متاسفانه هنوز معلوم نیست چه کسی قرار است این تیم پر طرفدار را مربی‌گری کند.

اسماعيل حیدرپور در آخرین مصاحبه خود  22 مرداد با سایت رسمي گهر گفته است: همه هواداران به شایعاتی که در برخی محافل به گوش می‌رسد توجه نکنند. آن‌ها می‌توانند آخرین اخبار تیم گهر را در سایت رسمی باشگاه گهر دنبال کنند.

ما هرگز منکر زحمات مدیرمسوول سایت رسمی گهر نیستم اما جناب آقای حیدرپور، ما کدام اخبار را بايد در این سایت جست‌وجو کنیم؟! آیا شما ظرف اين مدت پاسخ‌گوی اذهان عمومی از طريق اخبار نتشره در اين سايت بوده‌اید؟

مصاحبه شما درمورخه 9 تیر: انتقاد شدید مدیرعامل از برخی رسانه‌ها (حاشیه)

15 تیر: مدیرعامل باشگاه گهردورود: مالکان جدید در راه هستند(خوش خیال ها)

19 تیر: حرکت آسانسوری برای صعود دوباره به لیگ برتر( تخیلی)

20 تیر: با مالکین جدید توافقات انجام شد، آقایان آمده بودند خودشان را مطرح کنند (بدون شرح)

30 تیر: مدیرعامل گهر: مسئولین استانی هیچ حمایتی از گهر نمی‌کنند. احتمال حضورمالکین در گهر کمرنگ شد (حقیقتی تلخ9

31 تیر:خواهان تعطیلی برنامه ورزشی جام افلاک نبوده‌ایم(حاشیه‌ها)

22 مرداد: تا پایان هفته کادر فنی را اعلام خواهیم کرد(بدون شرح)

جناب آقای حیدرپور شما از تاریخ 20 اردی‌بهشت تا 22  مرداد، ظرف مدت 3 ماه در 2 زمینه جذب اسپانسر و انتخاب بازیکن و کادرفنی هیچ موفقیتی نداشته‌اید. حتی در آخرین مصاحبه‌ی خود هم انتخاب سرمربی را به روزهای آینده موکول کرده‌اید.

حال پاسخ دهيد كه ما کدام اخبار را بايد از سایت رسمی گهر دنبال کنیم‌؟ خبری مهم‌تر از انتخاب سرمربی؟

ارسال کننده: وحيد بولحسني و حسن چهارمحالي/ دورود

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا