یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر اجرايي باشگاه گهر دورود گفت: تا پایان هفته سرمربی و اعضای کادر فنی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش يافته به نقل از سایت باشگاه گهر دورود، "اسماعیل حیدرپور" خصوص آخرین شرایط انتخاب کادر فنی تیم گهر اظهار گهر دورود لرستانداشت: در حال مذاکره با چند گزینه برای هدایت تیم گهر هستیم و به این دلیل که هنوز فرد مورد نظر انتخاب نشده است اسمی از گزینه‌ها نمی‌بریم.

وی افزود: متأسفانه با یکی از گزینه‌‌ها به مراحل پایانی مذاکرات رسیده بودیم و به نوعی کار تمام شده بود که این مربی به یک تیم دیگر پیوست و عملاً حضور وی در تیم گهر منتفی شد، قطعاً به دنبال آن هستیم که تا پایان هفته با انتخاب کادر فنی برای حضور در مسابقات استارت بزنیم.

مدیر عامل تیم گهر دورود در پاسخ به این سوال که محل انجام تمرینات تیم و اقامت بازیکنان در کدام شهر خواهد بود، اظهار داشت: متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی افراد به دنبال ایجاد حاشیه برای این تیم هستند و به این دست شایعات دامن می‌زنند، باید اعلام کنم که قطعاً تیم در دورود تمرین خواهد کرد چرا که من تجربه موفقی در دو فصل قبل با این تیم داشته‌ام.

وی افزود: همگان دیدند که در آن فصل تیم گهر در شهرستان دورود تمرینات خود را انجام می‌داد و به لطف خدا توانست در پایان به لیگ برتر صعود کند.

حیدرپور اذعان داشت: از همه هوادارانی که در این مدت از تیم گهر حمایت کرده‌اند تشکر مي‌کنم چون این هوادران در سخت‌ترین زمان‌ها هم ما را تنها نگذاشتند و امیدواریم در آینده نیز این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: هواداران به شایعاتی که در برخی محافل به گوش می‌رسد، توجه نکنند، آن‌ها می‌توانند آخرین اخبار تیم گهر را در سایت رسمی باشگاه دنبال کنند.

مدیر اجرايي باشگاه گهر با تاکید بر لزوم کمک مسوولان استانی به تیم گهر افزود: مسوولان شهر دورود و استان لرستان می‌بایست به این تیم که نماینده لر زبانان در لیگ یک است، کمک کنند و امیدواریم در ادامه این کمک‌ها را بتوانیم در عمل نیز مشاهده کنیم.

لازم به ذكر است بر اساس اعلام سازمان لیگ آزادگان فصل جدید لیگ یک‌(جام آزادگان) 30 مردادماه قرعه‌کشی می‌شود. بر این اساس تاریخ آغاز مسابقات 31 شهریور بوده و تیم‌ها فرصت خواهند داشت که نقل و انتقالات خود را تا 19 شهریور انجام دهند.

در بازی‌های این فصل 26 تیم، در 2 گره 13 تیمی حضور داشته و تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد و برنده تیم‌های دوم هرگروه نیز باید در مرحله پلی‌آف با تیم چهاردهم لیگ برتر بازی کند. از هر گروه 4 تیم نيز به دسته پائین‌تر سقوط مي‌كنند. با احتساب صعود 4 تیم از لیگ 2 به لیگ یک تعداد تیم‌های حاضر در لیگ یک در سال آينده به 22 تیم کاهش خواهد یافت.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا