یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر در دیداری خانگی و از هفته‌ی دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 روز یکشنبه 25 مهرماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد رو در روی مس کرمان قرار خواهد گرفت.
شیر بچه‌های متعصب لر هفته‌ی گذشته دست به کار بزرگی زدند و به‌رغم در اختیار نداشتن چند مهره‌ی اصلی در مسجدسلیمان؛ نفت را شکست داده و 3 امتیاز بسیار ارزشمند را به دست آوردند. با کسب این پیروزی خیبری‌ها از جمع فانوس به دستان جداشده و تا حدودی از زیر فشار روحی خارج شدند.
حضور داوود حق‌دوست بر روی نیمکت مربی‌گری خیبر و شوکی که بر بازیکنان وارد شد گویا نتیجه داده و در این مدت اندک حق‌دوست با حربه‌ی روانشناسی موفق شده است رابطه‌ای صمیمی و دوستانه با بازیکنان برقرار کند.
 مدافع اسبق استقلال تهران و سرمربی باانگیزه‌ی این روزهای خیبر به دلیل نا آماده بودن بازیکنان از نظر بدنی در طول هفته چند روزی را به تمرینات پرفشار و دو جلسه‌ای اختصاص داده است؛ حق‌دوست اعتقاد دارد با همین بازیکنان هم می‌توان در جمع 5 تیم بالای جدول نیز قرار گرفت.
با پیروزی هفته‌ی گذشته خیبر و فرار از قعر جدول رده‌بندی و صعود به رده‌ی چهاردهم؛ بی‌تردید روز یکشنبه تماشاگران پرشور لرستانی سکوهای ورزشگاه تختی را پرکرده و تا دقیقه 90 یک‌صدا به تشویق و حمایت تنها نماینده‌ی فوتبال لرستان در لیگ دسته اول کشور خواهند پرداخت. تماشاگران فهیم لرستانی به‌خوبی بر این امر واقف هستند که خیبر با مشکلات شدید مالی دست‌به‌گریبان است و تنها دل‌خوشی بازیکنان و کادر فنی این تیم حضور و حمایت تماشاگران از مجموعه‌ی خیبر است.
حق‌دوست در دیدار مقابل مس فقط به پیروزی فکر می‌کند؛ استفاده از قدرت نفوذ یاسر درویشی؛ مهدی عبدی؛ مصطفی علیخانی و شهاب دارایی اگر در فرم ایده‌آل خود باشند می‌تواند هر مدافعی را به دردسر بیندازد؛ هر چند خیبر در این بازی فرشاد امامی، صادق نادرپور، فرزاد بهاری، علی صدرا و ابراهیم فلاح در اختیار ندارد.
مس کرمان نیز سرخوش از برد خانگی هفته‌ی گذشته مقابل پارس جنوبی جم و به دنبال کسب یک امتیاز به خرم‌آباد خواهد آمد. شاگردان منصور ابراهیم‌زاده که در رده‌ی دهم جدول قرار دارند، سال‌هاست در سودای صعود به سر می‌برند و هر سال با صرف هزینه‌های هنگفت موفق به صعود نشده‌اند. حضور بازیکنان باتجربه‌ای چون: بهنام دادش وند؛ احمد زنده روح؛ فرشید علیزاده؛ محسن دلیر؛ فرزاد حسین‌خانی در تیم مس کرمان برای هر تیمی نعمت محسوب می‌شود.
مسی‌ها می‌دانند که بازی کردن در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و در مقابل چشمان هزاران هوادار لرستانی کار سختی است؛ ازاین‌رو ابتدا به دنبال انجام یک بازی محتاطانه و باحوصله است. نمایش بازیکنان خیبر در 20 دقیقه‌ی ابتدایی می‌تواند در تغییر تاکتیک کرمانی‌ها تأثیرگذار باشد؛ و فشار حملات خیبری‌ها اجازه‌ی خودنمایی را از بازیکنان مس بگیرد.
در خصوص داوری نیز، بعد از این که خیبر خرم‌آباد در چند دیدار فصل جاری، از اشتباهات داوری متضرر شد، این باز کمیته داوران برای قضاوت این بازی از یک داور لیگ برتری استفاده کرده است. احمد صالحی ازجمله داوران باتجربه است که بازی خیبر خرم‌آباد با مس کرمان را سوت خواهد زد.
صالحی 34 ساله از سال 1386 در حال قضاوت در ليگ برتر بوده و آخرين درجه داوری‌اش ملی (1384) است. صالحی از سال 1374 که مدرک درجه 3 خود را اخذ کرد فعاليت حرف‌هایش را آغاز کرده است.
وی در رشته کارشناسی تربیت‌بدنی تحصيل کرده است و در حال حاضر به عنوان کارشناس تربیت‌بدنی و در رشته تخصصی‌اش فعاليت می‌کند.
این داور با تجربه کشور را فرزاد بهرامی و محسن سلطانی همراهی خواهند کرد.

رضا طولابی: پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1395-07-24 11:21
متاسفانه تماشاگر مثل فصل قبل زیاد نمیاد!
مطمئمنم از 1000 نفربیشتر نمیاد
علتش هم تبلیغات کم ونبود حمایت صداوسیماهست
نقل قول کردن
#2 طرفدار خیبر 1395-07-24 18:32
ایشالا مردم خوب شهرمون بیان ورزشگاه رو پر کنن و 90 دقیقه تیم رو تشویق کنن تا بچه ها سه امتیاز رو بگیرند
نقل قول کردن
#3 مهدی منصوری از حسن آباد شهرری 1395-07-25 01:58
سلام_آیا : بازی پخش مستقیم میشه؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا