یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسابقات کشتی جام شهید لطف علی کرمی سطح این مسابقات را در حد خوبی توصیف کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "وحید والی‌زاده مرادی" در این خصوص گفت: مسابقات کشتی نوجوانان جام شهید لطف علی کرمی با حضور چهره‌های سرشناسی از استان‌های مختلف کشور برگزار شد. وی افزود: حضور چهره‌های ملی رده‌ی نوجوانان در این رقابت‌ها محک بسیار خوبی برای کشتی گیران لرستانی بود.
وی ابراز داشت: به لطف خدا نمایندگان استان در این مسابقات بسیار خوب ظاهر شدند و در نهایت دیدیم که قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آوردند.
رئیس هیأت کشتی لرستان همچنین به میزبانی شایسته‌ی بروجرد در این بازی‌ها اشاره کرد و گفت: از مسئولان برگزاری این بازی‌ها در شهرستان بروجرد سپاسگزارم که با میزبانی شایسته‌ی خود از اعتبار ورزش استان دفاع کرده و موجب سربلندی کشتی لرستان شدند. وی همچنین حضور پرشور مردم بروجرد در این مسابقات را بسیار مثبت توصیف کرد.
والی‌زاده مرادی عنوان کرد: از آقایان کونانی فر فرماندار ورزش دوست بروجرد، آقای یوسفی شهردار و همچنین آقای ترابی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان سپاسگزارم که با حضور خود در این رقابت‌ها باعث دلگرمی نمایندگان لرستان شدند.
وی همچنین گفت: هیأت کشتی شهرستان بروجرد یکی از هیِئأت فعال در استان است که علاوه بر برگزاری این چنین مسابقات منظمی همواره چهره‌های خوبی را به کشتی کشور معرفی کرده است.
 مرادی ادامه داد: مهدی یاری به عنوان رئیس هیأت کشتی بروجرد و نایب رئیس هیأت کشتی استان در این راه بسیار زحمت کشیدند که از این بابت سپاسگزارم.
رئیس هیأت کشتی لرستان برگزاری این چنین مسابقاتی را خارج از تقویم فدراسیون برای رشد کشتی استان بسیار ضروری دانست و گفت: ما نباید منتظر تقویم مسابقات کشور توسط فدراسیون بمانیم چرا که این مسابقات همواره پیش روی ماست.
 وی ادامه داد: برای تقویت تیم‌های لرستان در رده‌های مختلف نیاز به برگزاری این چنین جام‌هایی داریم.
والی زاده مرادی ابراز داشت: دعوت از تیم‌های سایر استان‌ها به‌ویژه استان‌های صاحب کشتی به‌ویژه زمانی که نفرات اصلی و ملی‌پوش را با خودشان می‌آورند محک بسیار جدی و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای بچه‌های لرستان خواهد بود.
وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم بازهم از این جام‌ها را به لرستان بیاوریم و تمام سعی هیأت کشتی لرستان بر این است که میزبانی مسابقات را به شهرستان‌های مختلف استان واگذار کنیم تا انگیزه لازم برای سایر هیأت ها به وجود بیاید.
قابل ذکر است مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جام شهید لطف علی کرمی هفته گذشته با حضور تیم‌های شهریار، کردستان، همدان، کرمانشاه الف و ب، ماهدشت کرج، شفق کرج، شهید کاظمی تهران، شهید معتمدی (آکادمی کشتی اکبر فلاح) تهران، کرمان، تیم‌های الف و ب لرستان و الف و ب بروجرد در سالن شهید طالقانی بروجرد برگزار شد که در پایان لرستان الف با مجموع 71 امتیاز اول و تیم‌های معتمدی تهران و کرمانشاه الف به ترتیب با 65 و 60 امتیاز در مکان‌های بعد قرار گرفتند.

خبر: وحید کاظمی‌ذهابی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا