یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم ملی موفق شد باز هم یک بر 0 کره جنوبی را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و چهارمین برد متوالی کی روش برابر کره جنوبی با نتیجه تکراری رقم بخورد.
به گزارش "ورزش سه"، ایران با نمایشی قدرتمندانه در ورزشگاه آزادی موفق شد کره را با گل سردار آزمون در نیمه اول بازی شکست دهد و با کسب هر 6 امتیاز دیدارهای روبه‌رو با مدعیان صدرنشین گروه خود شود.
این برد در حالی به وقوع پیوست که ورزشگاه آزادی هم‌زمان با تاسوعای حسینی سیاه‌پوش شده بود.
این مسابقه شاید بهترین بازی تیم ملی تحت رهبری کی روش در دوران حضور وی در ایران بود، مسابقه‌ای که بدون خلق حتی یک موقعیت روی دروازه ایران به اتمام رسید تا سفیدپوشان با 10 امتیاز صدرنشین گروه A مقدماتی جام جهانی روسیه بشود.
تیم ملی ایران: علی‌رضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان و میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، احسان حاجی صفی، اشکان دژاگه، وحید امیری و علیرضا جهانبخش (82 مهدی طارمی) و سردار آزمون (85 آندرانیک تیموریان). سرمربی: کارلوس کی روش
 
تیم ملی کره جنوبی: کیم سئونگ جیو، او جائه سوک، کیم کی هی، کواک تای وی، سون هونگ مین، کیم بو کیونگ (77 هو جا چئول)، جی دونگ ون، هانگ کوک یانک (46 هانگ چول)، کی سونگ یونگ، لی چونگ یانگ (67 کیم چین هوک) و یانگ هیونگ سو. سرمربی: اولی اشتیلیکه

نمرات بازیکنان تیم ملی ایران در این بازی:
 علی‌رضا بیرانوند (٧ از ١٠)
 گلر خرم‌آبادی تیم ملی باز هم موفق شد به مانند ٤ بازی قبل کلین شیت کند، البته او مدیون خط دفاعی‌اش است که در این ٤ بازی هیچ خطر جدی دروازه‌اش را تهدید نکرده است.
 
رامین رضاییان (٨.٥از ١٠)
 رامین رضاییان در این بازی نیز یکی از ستاره‌های تیم ملی بود و پاس تک گل سه امتیازی را به آزمون داد. او علاوه بر پاس گل زیبایی که داد توانست بازی خوبی در خط دفاعی انجام بدهد و نفوذهای خوبی نیز انجام داد و نمره بسیار خوب از کارشناسان ما دریافت کند.
 
مرتضی پورعلی گنجی (٨ از ١٠)
 پورعلی گنجی ٧ بار مانع از حمله کره‌ای‌ها شد و ٧ دوئل را نیز برابر مهاجمان کره‌ای برد. پور علی گنجی در خط دفاعی عالی عمل کرد و توانست یکی از اصلی‌ترین عوامل چهارمین کلین شیت ایران باشد. البته او یک گل برای بازی ایران زد اما توسط داور آفساید اعلام شد.
 
سید جلال حسینی (٧از ١٠)
 مدافع پرسپولیسی تیم ملی روز خوبی را گذراند و در کنار پورعلی گنجی زوج خوبی را در غیاب منتظری تشکیل داد. او نیز نمره قبولی از این بازی گرفت. با وجود سیدجلال و دیگر عوامل دفاع سانترهای کره‌ای‌ها راه به‌جایی نبرد.
 
میلاد محمدی (٨از ١٠)
 مدافع چپ تیم ملی با سرعت خوب خود توانست حملات سمت راست کره‌ای‌ها را خنثی کند. محمدی بازی به بازی در تیم ملی بیشتر جا می افتد و اگر اشتباهات کوچک خود را بر طرف کند می‌تواند دفاع سمت چپ تیم ملی را سالیان سال بیمه کند.
 
سعید عزت الهی (٨ از ١٠)
 هافبک دفاعی تیم ملی در این بازی نیز بسیار خونسرد و با روحیه در میانه زمین توانست عمل کند و در تخریب حملات کره‌ای‌ها موفق بود. عزت الهی جوان می‌تواند تا سال‌های سال برای تیم ملی بازی کند و خط هافبک را تضمین کند.
 
احسان حاج صفی (٨.٥از ١٠)
 بازیکن سپاهان در این بازی به مانند بازی با ازبکستان زوج عزت الهی در مرکز خط هافبک بود و در این پست موفق شد بسیار خوب عمل کند و باتجربه‌اش جلوی حمله کره جنوبی‌ها را بگیرد.
 
علیرضا جهانبخش (٨.٥ از ١٠)
 علیرضا جهانبخش موفق شد تا در این بازی فوق‌العاده ظاهر شود و بهترین بازیکن زمین ازنظر AFC لقب بگیرد.
جهانبخش بانی گل تیم ملی ایران بود و در ادامه مسابقه عالی عمل کرد. جهانبخش در حمله و دفاع خوب بود و اگر کمی شانس داشت می‌توانست در این بازی گل هم بزند.
 
اشکان دژاگه (7 از 10)
 کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار امروز تاثیر خوبی روی حفظ توپ و ریتم بازی گذاشت اما به هرحال هنوز در اندازه فوق‌العاده خودش نیست. با این حال اشکان باتجربه و شکل بازی، مرد مورد اعتماد سرمربی تیم ملی است کسی که می‌تواند در دقایق پایانی در راس جلو به کار گرفته شود و باز هم از زمین بیرون نیاید.
 
وحید امیری (8.5 از 10)
 ستاره لرستانی تیم ملی فوتبال ایران یک بازی بی‌نقص و هوشمندانه را از خود به نمایش گذاشت. وقتی‌که او در دقایق پایانی با یک استارت طولی بازیکن کره را جا گذاشت تا حمله تازه‌ای به سمت دروازه کره ترتیب دهد، این کارلوس کی روش بود که در کنار خط به تشویق او پرداخت. تازه این سوای مشارکت دائم او در کارهای دفاعی و البته بازی‌سازی و حمایتش از میلاد محمدی بود.
 
سردار آزمون (8 از 10)
 سردار آزمون با ضربه هوشمندانه خود در این بازی یکی از مهم‌ترین گل‌های دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند تا باعث برد شیرین ایران بشود. البته شاید بازی سردار آن طراوت همیشگی را نداشت با این حال او در چند حرکت بخصوص در نیمه دوم سطح بالای فوتبال خود را به نمایش گذاشت همچنین مشارکت او در کارهای دفاعی فوق‌العاده بود.

دیدگاه‌ها  

#1 لراصیل 1395-07-20 23:32
یعنی چی بازیکنان لرستانی بقیه بازیکنان بوق بپندارد تمجید اینگونه آزار دهنده و غیر حرفه ای است
نقل قول کردن
#2 آریان 1395-07-21 00:28
درودبرغیرت همه اعضای تیم ملی
بخصوص لرتبارانش
نقل قول کردن
#3 سپهر 1395-07-21 01:55
نوشته علیرضا بیرانوند مدیون خط دفاعیه!اینطور نیست چون هر کسی غیر از بیرانوند دروازه بان تیم ملی بود توی این چهار بازی مقدماتی جام جهانی حداقل دو گل می خورد.نوبت به ما لرستانیها که میرسه موقع تعریف کردن هم منت میذارن سرمون!
نقل قول کردن
#4 عطا محمدپور 1395-07-21 09:13
پرتابهای دست بیرانوند و ارسالهاي بی نقص او و بازی با پا عامل مهمی در پیروزی و فشار مضاعف برابر کره بود آقای فوتبالیست که ميگی هر کسی بود گل نمیخورد.اعتماد به نفس به مدافعان ميداد این پرتابها!!!!
نقل قول کردن
#5 دریکوند 1395-07-21 10:53
احسنت به تلاش وحید امیری و علیرضا بیرانوند بازیکنان خرم آبادی تیم ملی…
نقل قول کردن
#6 کوشکی 1395-07-21 11:49
همه بازیکنای ایران فوق العاده ظاهرشدن...
بخصوص وحیدامیری که واقعا زحمت کشیدوخوش درخشید...
نقل قول کردن
#7 معین 1395-07-21 16:35
هزار ماشالا به علیرضا بیرانوند و وحید امیری
نقل قول کردن
#8 شهروند 1395-07-21 17:09
ایران اگه خرم آباد رو نداشت چیکار میکرد
خداییش خرم آباد و مردم مهربونش مثل الماس بر نقشه ی ایران می درخشند
نقل قول کردن
#9 بیرانوند 1395-07-21 17:22
سهم لرستان از تیم ملی 20درصد استانهایی ک مدعای فوتبالن کوووو..با سرمایه گذاری رو تیم خیبر میتوان بازیکنان بااستعداد لر رو به جامعه فوتبال معرفی کرد
نقل قول کردن
#10 خرم آبادی 1395-07-21 23:32
وقتی تماشاگران استقلال در دربی به علیرضا بیرانوند و وحیدامیری توهین کردند دیگه طرفدارشان نیستم.آخر جرمشان چیست که بخاطر بازی خوبشان به اهلیتشان توهین میکنید؟تازه داعیه دار فرهنگم هستید؟
نقل قول کردن
#11 بهاروند 1395-07-22 10:02
خرم آباد یک مجموعه ورزشی دارد و یک استادیوم فوتبال که سال ۱۳۴۶ افتتاح شدند ولی همین شهر بازیکنان نامداری مثل همایون بهزادی,ناصرمیرز ایی,کوشکی,ابراه یم میرزاپور,فتحی,ف راز کمالوند,علیرضا بیرانوند,وحیدام یری,وحید عالیخانی چگنی بازیکن مس کرمان و…تقدیم جامعه ورزشی کرده است.خداوکیلی اگر خرم آباد ورزشگاه و صنعتی که تیمهای ورزشی را ساپورت کند داشته باشد مطمعن باشید حرفهای زیادی برای گفتن دارد.تیم گهر دورود سال ۹۱ با ۱۶۲ میلیون تومان به لیگ برتر رفت و ایران جوان بوشهر ۳ میلیارد هزینه کرد و در مقابل تیم لرستانی شکست خورد.همین تیم ریشه دار خیبر سال ۶۵ نایب قهرمان جام حذفی شد و پرسپولیس را شکست داد.ما امکانات نداریم اگر گهر دورود زیرساخت داشت چرا بازیها را در کرج برگزار کند؟اگر خیبر حامی مالی داشت چرا با نیم قرن سابقه و با دست خالی و با تکیه بر غیرت بچه های همین استان حماسه آفرینی نکند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا