یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جریان رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم خیبر خرم‌آباد مهمان همیاری ارومیه است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان، روزهای پنج‌شنبه و جمعه با انجام شش دیدار برگزار خواهد شد.
در دو دیدار روز پنج‌شنبه ابتدا تیم شهرداری سیرجان از راه یاب ملل سنندج پذیرایی می‌کند و پس از آن قشقایی شیراز در خانه خود به مصاف شهرداری بم می‌رود.
روز جمعه نیز تیم استقلال تهران از آینده‌سازان میهن نجف‌آباد میزبانی می‌کند و ذوب آهنی‌ها در ورزشگاه فولادشهر از تیم آرسن تهران پذیرایی می‌کنند.
دو دیدار پایانی هفته سوم نیز در شهرهای ارومیه و اهواز برگزار می‌شود. در این دو دیدار تیم‌های همیاری ارومیه و خیبر خرم‌آباد با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و پالایش گاز ایلام نیز در خوزستان به مصاف استقلال می‌رود.
بانوان خیبر در هفته دوم این رقابت‌ها جمعه 9 گذشته در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با دو گل از تیم بانوان قشقایی شیراز شکست را پذیرا شد؛ این تیم که امسال نخستین حضورش را در لیگ برتر بانوان کشور تجربه کرد فصل گذشته با نام نگین اشترانکوه ازنا در این مسابقات حضور داشت.
تمام بازی‌های هفته سوم رأس ساعت 10 صبح انجام می‌پذیرد.
شهرداری بم، استقلال خوزستان، خیبر خرم‌آباد، قشقایی شیراز، آرسن تهران، همیاری ارومیه، آینده سازان میهن نجف‌آباد، ذوب‌آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، شهرداری سیرجان، راه یاب ملل سنندج و استقلال تهران 12 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران هستند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا