یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد در هفته‌ی نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در جدالی سخت و رو در روی نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای تمامی تیم‌ها سخت بوده و حمایت پرشور مسجدسلیمانی‌ها که عاشقانه تیم محبوبشان را دوست دارند، یک وزنه روحی مثبت برای بازیکنان نفت تلقی می‌شود.
نفت مسجد سلیمان در فصل جدید لیگ تنها 10 بازیکن فصل قبل خود را حفظ کرد و با جذب 25 بازیکن به نوعی رکورد زد، با توجه به خروج قابل‌توجه بازیکنان فصل قبل تیم نفت، اما شاکله‌ی اصلی نماینده فوتبال مسجد سلیمان حفظ شده است.
بازیکنانی چون حمزه حدادی، کیومرث چراغی، حامد محمودی، بهرام احمدی، رضا کرملاچعب، ستار درجی، سجاد موسوی، عارف سلیمان احمد و علی کیانی‌فر که سابقه‌ی بازی در لیگ برتر را دارند، در این فصل نیز برای نفت بازی می‌کنند.
شاگردان سهراب بختیاری‌زاده در اکثر مسابقات، بازی روان، روی زمین و هدف‌مندی را به نمایش می‌گذارند، نفت تا هفته‌ی هشتم با 11 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول جای گرفته است.
در آن سوی میدان سبزپوشان خیبر با مشخص شدن سرمربی جدیدشان به فکر کسب امتیاز در این بازی خارج از خانه هستند، هر چند که انتخاب داوود حق‌دوست بدون رزومه‌ی روشن، ابهاماتی را از طرف هواداران در پی داشته، اما بازیکنان خیبر با کسب اولین پیروزی در دیدار هفته‌ی گذشته مقابل ایران جوان بوشهر از نظر روحی و اعتماد به نفس در شرایط بهتری قرار گرفته‌اند.
خیبری‌ها طی چند سال گذشته ثابت کرده‌اند در بازی‌های خارج از خانه نمایش بهتری ارائه می‌دهند، بی‌شک خیبری‌ها در ابتدا باید به فکر گل نخوردن و کسب حداقل 1 امتیاز از جهنم مسجدسلیمان باشند.
قضاوت این بازی که از ساعت 15:45 روز جمعه شانزدهم مهرماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار خواهد شد به عهده "امید سعیدی فر" است؛ وی را در این بازی "سعید قاسمی" و "کاوه بهمنی" به عنوان کمک داور همراهی خواهند کرد و "عقیل جهانبازی" داور چهارم است. "رحیم مهرپیشه" نیز ناظر بازی است.
رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 طرفدار خیبر 1395-07-14 13:49
به امید کسب امتیاز از مسجد سلیمان که دور از دسترس نیست
نقل قول کردن
#2 میرمقدم 1395-07-14 14:20
نماینده ورزش استانمان است برایش آرزوی موفقیت میکنیم
نقل قول کردن
#3 سپهر 1395-07-14 16:36
ایشالا خیبریها با کسب سه امتیاز شیرین برگردن خرم آباد
نقل قول کردن
#4 بیرانوند 1395-07-15 08:22
دربی لرها رو خیبر خواهد برد..به امید موفقیت خیبر خرم آباد و نفت misدر لیگ یک
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا