یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بسیار با انگیزه، مصمم و دارای پشتکار بالایی است، عاشق هندبال و خدمت به سنین پایه است، در دوران اوج هندبال لرستان همراه با تیم لرستان 5 دوره جزو 5 تیم اول ایران شدند.
با اراده و تلاش مستمر سال 2015 به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان بانوان ایران راهی مسابقات آسیایی در آلماتی قزاقستان شد.
 در خصوص آخرین وضعیت هندبال لرستان با نعیمه خجسته نایب رییس هیات هندبال لرستان به گفت‌وگو نشستیم که ماحصل آن تقدیم به شما همراهان صمیمی:

از چه سالی و چگونه ورزش را آغاز کردید؟
از سال 77 هندبال را در رده‌ی آموزشگاهی شروع کرده و در ادامه همراه با تیم لرستان 5 دوره جز 5 تیم برتر کشور بودیم. در آن برهه‌ی زمانی تیم لرستان یکی از قطب‌های اصلی هندبال بانوان کشور بود. حضور در تیم پیام مخابرات تهران، هیات استان تهران، پرسپولیس تهران کارنامه‌ی دوران بازی بنده را تشکیل می‌دهد.

این دوران اوج به چه دلیلی تمام شد؟
به دلیل عدم امکانات، فقدان اسپانسر و اهمیت ندادن به ورزش بانوان یک سال در مسابقات حضور پیدا نکردیم و به این علت به رده‌ی پایین‌تر سقوط و دیگر هندبال لرستان در سطح کشور محو شد.

در حال حاضر تمرینات بزرگ‌سالان برگزار می‌شود؟
خیر دیگر بازیکنی باقی نمانده است، ولی در رده‌ی نونهالان تیم خوب و آینده داری داریم، آن دوران بازیکن خوب داشتیم، ولی مربی خوب نداشتیم، الآن بازیکن نداریم مربی خوب داریم.
آیا در شرایط فعلی مشکل سالن تمرین دارید؟
بله ما احتیاج به یک‌خانه هندبال داریم که با خیال راحت به دنبال کشف و پرورش استعدادها برویم، متأسفانه سالنی که در اختیار ما است هر بار برای مراسماتی چون کنسرت، میزبانی مسابقات کشتی، تکواندو و ... در نظر گرفته می‌شود، که همین موضوع باعث تعطیلی تمرینات ما می‌گردد.

در خصوص مسابقات نونهالان غرب کشور که در خرم‌آباد برگزار شد، توضیح بدهید؟
برای اولین بار خرم‌آباد میزبان مسابقات نونهالان غرب کشور بود، این دوره از رقابت‌ها با حضور تیم‌های: کرمانشاه، کردستان (دو تیم)، ملایر، همدان و لرستان در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی برگزار شد. بنده در این دوره سرپرستی کل مسابقات را بر عهده داشتم،
به نظر شما چرا عزت اله رزمگر با کوله باری از تجربه و کلکسیونی از افتخارات نتوانست در مجمع انتخابات هیات هندبال رای بیاورد؟
بی‌شک عزت‌اله رزمگر یکی از مفاخر هندبال لرستان است، ایشان از نظر فنی یکی از بهترین‌های آسیا است، متأسفانه در خصوص مجمع خودشان کوتاهی کردند، ایشان وقتی مربی تیم ملی بودند می‌بایست بیشتر به ورزشکاران لرستانی توجه می‌کردند، که این کار را نکردند و همین امر در انتخابات تأثیر بسزایی داشت.

آیا تابه‌حال از عملکرد هیات فعلی راضی هستید؟
یک جاهایی خوب کار شده و برخی جاها خوب کار نشده است. متاسفانه تمامی امکانات در اختیار آقایان است و هیچ توجه ای به بانوان نمی‌شود، متأسفانه با وضعیت موجود و روندی که در پیش گرفته شده، امیدی به رشد و پیشرفت هندبال بانوان نخواهیم داشت.

حرف ناگفته‌ای اگر باقی‌مانده است در خدمت شما هستیم؟
از خانواده‌ام صمیمانه تشکر می‌کنم، به‌خصوص مادرم که مثل کوه پشت من بوده و حمایتم کرده است. خانم مهری میرزاوند نایب‌رئیس شهرستان و مربی زحمتکش استان نیز برای پیشرفت هندبال بانوان زحمات زیادی کشیده‌اند که جای تقدیر دارد؛ برای برگزاری باکیفیت مسابقات غرب کشور جا دارد از زحمات و همراهی خانم‌ها دولتشاه، میرزاوند، ارجمند، پورحمزه و تمامی افرادی که پابه پای ما تلاش کردند تشکر نمایم.
 
گفت‌وگو: رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته

* این گفتگو هشتم مهر ماه 95 در شماره 116 خبری ورزشی لرستان منتشر شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 حاتمی 1395-07-14 08:58
متاسفانه مسیر فعلی ورزش لرستان مسیری غیرهموار است که خود استاندار نیز به این موضوع واقف است اما برخی سیاسیون ورزش را فذای سیاسی کاری خودشان کردند قطعا یکی از انتصابهای اشتباه استاندار لرستان در مورد ورزش بوده
نقل قول کردن
#2 کوشکی 1395-07-14 14:24
هم بودجه و هم امکانات ورزشی استان در مقایسه با دیگران بسیار اندک است
نقل قول کردن
#3 بابک 1395-07-14 17:45
خیرین میتوانند برای توسعه فضای سرانه فرهنگی و مخصوصا ورزشی با ساخت استادیوم و سالن های ورزشی گامی در جهت توسعه ورزش استان بردارند .
توسعه فضاهای ورزشی بانوان خصوصا در مناطق محروم گامی مهم در جهت توسعه استان خواهد بود.
ساخت و تجهیز مجتمع های فرهنگی ورزشی شهربانوی شهرداری تهران بهترین ایده و الگو برای کمک به احیای ورزش بانوان و دختران استانهای محروم نطیر لرستان خواهدبود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا