یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: متولیان ورزش استان از همین حالا برای پاراالمپیک بعدی برنامه ریزی کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در آیین تجلیل از مدال‌آوران لرستانی پارالمپیک ریو که با حضور مدیران استانی و ورزشی استان و ورزشکاران صبح امروز در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: توسعه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی برابر با توسعه ورزش قهرمانی در استان است.
وی با تشکر از قهرمانان مدال‌آور لرستانی و همه ورزشکاران هم استانی حاضر در این رقابت‌ها افزود: همه‌ی ورزشکارانی که به مسابقات ریو اعزام شدند قهرمان‌اند.
بازوند با ذکر این الگوی قهرمانان عزیز ورزش ما قهرمانان شهید کربلا هستند، ادامه داد: ورزشکاران ما سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی ما هستند.
بازوند به نقش نقد در بیان مشکلات اشاره کرد و گفت: نقد سازنده رسانه‌ها در همه حوزه‌ها مخصوصاً در حوزه ورزش پذیرفتنی است و خواست ما مسلط بودن به شرایط و اطلاعات توسعه واقعی استان در نقدها و اظهارنظرهاست.
پیش از سخنان استاندار لرستان، " علی یاور عزیزپور" گزارشی از وضعیت موجود و برخی فعالیت‌ها و دستاوردهای این دستگاه ارائه دادند.
در ادامه سرمربی لرستانی تیم دو و میدانی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران گفت: استاندار لرستان را به عنوان ورزشی‌ترین استاندار تاریخ لرستان می‌شناسیم و همین موضوع انتظار ما را از ایشان مضاعف می‌کند.
" مصطفی بهرامی" افزود: ۲۵ درصد مدال‌های دوومیدانی پاراالمپیک توسط قهرمانان لرستانی کسب شد‌.
شایان ذکر است، کاروان لرستان در این دوره از مسابقات توانست توسط سجاد محمدیان در پرتاب وزنه کلاس F42 نشان نقره. حامد امیری در پرتاب وزنه کلاس F55 نشان نقره. محسن کاییدی در مسابقات پرتاب نیزه کلاس F34 نشان برنز را در رقابت‌های انفرادی کسب کند.
کاییدی همچنین در پرتاب وزنه چهارم شد؛ ضمن این که "حمزه ندری" جودو کار لرستانی در مسابقات نابینایان و کم‌بینایان در رده‌ی چهارم جای گرفت.
سکینه کشوری با تیم والیبال نشسته بانوان رده‌ی پنجم را کسب کرد و معصومه خدابخشی در تیراندازی با تفنگ بادی نیز چهاردهم شد.
مصطفی بهرامی مربیگری کاروان لرستان را بر عهده داشت.
کاروان ١١١ نفره ورزشکاران پارالمپیکی ایران که از هجدهم شهریورماه بازی‌های پارالمپیک ریو را آغاز گرده بود موفق شد در این دوره از مسابقات با مجموع 24 مدال (8 طلا، 9 نقره و 7 برنز) در رده "پانزدهم" قرار گرفت.

در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک ریو، از برخی رسانه‌های استان از جمله " پایگاه خبری یافته"  جهت پوشش اخبار این مسابقات از سوی اداره کل ورزش و جوانان لرستان تقدیر شد.




دیدگاه‌ها  

#1 T 1395-07-11 13:22
ایا کمک مالی شده ویا فقط تقدیر وتشکر خشک وخالی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا