یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست تیم خیبر خرم‌آباد گفت: با پیگیری‌های هیئت‌مدیره باشگاه موفق شدیم سرمربی جدید تیم را انتخاب و کار را با جدیت آغاز کنیم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "کیانوش کُهزادی" با اشاره با این که متأسفانه مشکلات مالی همچنان پا برجاست، افزود: با وجود این مشکلات، کادر فنی و بازیکنان تیم همه تمرکز خود را بر مسائل فنی و مسابقات گذاشته‌اند و با تمام وجود در خدمت تیم هستند.
وی ادامه داد: کادر مدیریتی تیم همه در تلاش است تا با مشخص کردن منابع مالی رو، مشکلات مالی کادر فنی و بازیکنان را حل کند.
سرپرست تیم خیبر خرم‌آباد با اشاره به این که طبق مذاکرات اخیر استاندار لرستان و نمایندگان خرم‌آباد قرار شد به‌زودی تیم شارژ مالی شود، افزود: خوش‌بین هستیم که در چند روز آینده این قول‌ها عملی گردد.
کُهزادی با ذکر این که بعد از استعفای علی نیکبخت، در کمترین زمان موفق شدیم سرمربی جدید تیم را انتخاب کنیم، ادامه داد: "داود حق‌دوست" شرایط را بررسی و مسؤولیت هدایت تیم را به عهده گرفتند.
وی با تقدیر از زحمات مربی سابق خیبر خرم‌آباد افزود: امیدواریم حق‌دوست از تمام ظرفیت‌های شهر استفاده کرده و خون تازه‌ای در تیم جاری کند و ما هم محکم و تا آخر در کنار این مربی جوان و متین هستیم.
وی اظهار امیدواری کرد دانش وی، حمایت‌های همیشگی هواداران و نگاه ویژه مسؤولین از این شرایط خارج شویم و خیبر به جایگاه اصلی خود برسد.

خبر: سیامک کوهگردزاده

دیدگاه‌ها  

#1 مهدی منصوری از حسن آباد شهرری 1395-07-09 18:42
سلام_چرا از مربی بومی و مدرک دار که دراستان وجود داره،استفاده نمیشه؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا