یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از چند هفته حضور بدون مربی خیبر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، سرانجام داود حق‌دوست سکان‌دار هدایت سبزپوشان خیبر خرم‌آباد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در حالی که تیم خیبر خرم‌آباد " علی نیکبخت" را به دلیل استعفا از دست داد، داود حق‌دوست به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
حق‌دوست 43 ساله که مدرک مربیگری A آسیا را در اختیار دارد در تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، استقلال تهران و برق شیراز به عنوان بازیکن حضور داشته است.
وی سابقه مربیگری در تیم‌های تربیت یزد، کاوه تهران، شهرداری بندرعباس، شهرداری انزلی و آلومینیوم هرمزگان ( فصل پیش) را در کارنامه دارد.
مراسم معارفه وی عصر امروز در محل تمرین تیم خیبر برگزار شد و "ولی‌الله خسروی" مدیر عامل باشگاه خیبر حق‌دوست را به عنوان سرمربی جدید این تیم به بازیکنان و اعضای کادر فنی معرفی کرد.
قابل ذکر است خیبر خرم‌آباد تا پایان هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، با 5 امتیاز در رده‌ی پانزدهم قرار دارد و با این تغییر در کادر مربیگری، چشم به روزهای آینده دوخته است.

پس از جدایی علی نیکبخت داود حق‌دوست سرمربی خیبر خرم‌آباد شد

خبر: سیامک کوهگردزاده

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1395-07-07 17:23
به امید موفقیت تیم محبوب و پر طرفدار خیبر خرم آباد در ادامه رقابت های این فصل لیگ یک
نقل قول کردن
#2 حسین 1395-07-07 17:53
امیدوارم حق دوست حمایت بشه و برای خیبر هم عامل موفقیت... پارسال مربی آلومینیوم هرمزگان بود و در اون بازی جنجالی زیاد مته به خشخاش گذاشت ولی ما بخاطر خیبر حمایتش میکنیم واون حواشی رو هم فراموش میکنیم
نقل قول کردن
#3 فوتبال شناس 1395-07-07 18:08
به به چه انتخابی !!! ظاهرا آقایون هنوز پی به مشکل اصلی تیم نبردن ! مشکل این تیم مسائلی هست که با تغییر مربی حل نمیشه . با وضعیت فعلی تیم خیبر ، الکس فرگوسن رو هم بیارین کاری از پیش نمیبره . حداقل کاش مسولان تیم توضیح بدن که مثلا آقای حق دوست چه کارنامه و رزومه و برتری نسبت به آقای نیکبخت داشته که انتخابش کردن ؟!
نقل قول کردن
#4 سورج 1395-07-07 23:25
باید ازش حمایت کنیم
نقل قول کردن
#5 مهدی منصوری از حسن آباد شهرری 1395-07-08 01:22
سلام_امیدوارم بتونه تیم خیبر را به جایگاه اصلیش برسونه و‌موفق باشه،ولی ایشون کارنامه موفقی در عرصه مربیگری ندارند،ایکاش با همون نیکبخت توافق میکردند و ادامه میدادند_البته اینم بگم که:کاپلو و فرگوسن هم نمیتونن با شرایطی که خیبر داره به نتیجه برسند!!
نقل قول کردن
#6 بیکار 1395-07-08 15:47
گل بود به سبزه اراسته شد.چرا حقدوست کارنامه وسابقه این مربی در فصل قبل ملاک بود یا علت های دیگر برای اسپانسر چه کردید این فصل که گذشت ............... ..
نقل قول کردن
#7 هوادار خیبر 1395-07-09 10:19
نونم سیچه نئترید ی اسپانسر خو سی خئبر گیر بیارید تیم خئبر اسپانسر ایخو دوساله نئترسید ی اسپانسر بجورید سی تیم..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا