یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در حکمی از طرف رئیس هیات کشتی استان لرستان، رئیس جدید هیات کشتی شهرستان خرم‌آباد معارفه شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در مراسمی که روز سه‌شنبه ششم مهرماه 95 در سالن جلسات شهرداری خرم‌آباد برگزار شد، " احمد آشناگر" بر اساس حکم صادره ار طرف " وحید والی‌زاده مرادی "به عنوان رئیس جدید هیات کشتی خرم‌آباد معرفی شد.
پیش از این جهانبخش میرزاده به مدت 8 ماه مسؤولیت هیات کشتی شهرستان خرم‌آباد را بر عهده داشت که از سمت خود برکنار شد.
رئیس هیات کشتی استان لرستان در این مراسم اظهار داشت: به دلیل نتایج ضعیف تیم جوانان خرم‌آباد در مسابقات قهرمانی استان تصمیم گرفتیم فردی فنی‌تر و قوی‌تر را در این جایگاه قرار بدهیم.
 قابل ذکر است که در زمان آغاز به کار وحید والی زاده مرادی به عنوان رئیس هیات لرستان، احمد آشناگر به عنوان دبیر هیات استان منصوب شد که در کمتر از 3 ماه از سمت خود استعفا کرد.
جهانبخش میرزاده در خصوص برکناری خود به خبرنگار یافته عنوان کرد: آقایان به نتایج ضعیف تیم جوانان خرم‌آباد در مسابقات استانی اشاره کرده‌اند، آیا در مدت 8 ماه می‌شود کشتی‌گیر بزرگ تربیت کرد؟ من اصلاً زمان نداشتم، عملکرد کیفی و فنی هر رئیس هیاتی را حداقل بعد از دو سال می‌بایست ارزیابی کرد.
وی در ادامه گفت: بنده به عنوان رئیس هیات خرم‌آباد سالن خانه کشتی شهرستان را تجهیز کردم، آنجا هیچ امکاناتی نداشت، بنده با مشقت دفتر هیات را ساماندهی کردم، کامپیوتر شخصی‌ام را به دفتر بردم، میز و صندلی و تمام تجهیزات لازم را مهیا کردم.
میرزاده با اشاره به دخالت‌های رئیس هیات استان در امور هیات شهرستان خاطرنشان کرد: بنده اصلاً هیچ‌کاره بودم، رییس هیات استان خودشان مربی تعیین می‌کردند، خودشان بریده و دوخته و اصلاً نظر ما را جویا نمی‌شدند، حتی دبیر هیات شهرستان را نگذاشتند با اختیار خودم برگزینم و یک نفر را به من تحمیل کردند.
رییس سابق هیات کشتی خرم‌آباد عنوان کرد: به‌جز 3 نفر از تمامی خانواده‌ی کشتی اعم از مربیان، داوران و کشتی گیران بپرسید و ببینید در خصوص عملکرد بنده چه نظری می‌دهند، شک نکنید که سالم‌ترین، با برنامه‌ترین هیات شهرستان در تمامی ادوار بوده‌ایم. بنده هر چه در توان داشتم خالصانه وسط گذاشتم و قضاوت را به مردم و جامعه کشتی می‌سپارم.
حواشی مراسم:
* از نکات جالب مراسم درخور شان کشتی استان، می‌توان به برگزاری آن در سالن باکیفیت اجتماعات شهرداری خرم‌آباد و دعوت از مهمانان ویژه‌ای چون فرماندار خرم‌آباد، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد، مسوول بسیج ورزشکاران، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان رشته کشتی اشاره کرد.
*این مراسم در قیاس با مراسم معارفه‌ی جهانبخش میرزاده که 8 ماه قبل در اتاق کوچکی در اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد با جمعی اندک و بدون سروصدا برگزار شد، بسیار قابل‌توجه بود.
*از جمله پیشکسوتان و قهرمانان مطرح کشتی لرستان حاضر در مراسم می‌توان به: سیاوش نوری، ناصر خلیلی، حسین شفافی، شیرزاد غلام‌زاده، امین و رضا مردانی، احد کرمی، داریوش نظری، محسن رحمتی، هادی زینی وند، فرشاد صفرزاده، علیرضا کرمی، حسین بیرانوند، مرتضی پاپی نیا، امیررضا امیری، میلاد خسروی و ... اشاره کرد.
*احمد آشناگر از چهره‌هایی است که در کسوت مربی‌گری در سنین پایه سال‌ها به کشف و پرورش کشتی گیران پرداخت و در این قسمت برای کشتی لرستان تأثیرگذار بوده‌اند. حالا چشم‌ها به وی دوخته‌شده است تا ببینند این رئیس جوان چه اقدامات مثبت و برنامه‌ای برای رشد و تعالی کشتی خرم‌آباد دارد.
 
خبر: رضا طولابی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا