یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مربی لرستانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران گفت: برای موفقیت گروه‌های پایه در استان باید میزان برگزاری مسابقات در سطح استان را بالا ببریم. به گزارش پایگاه خبری یافته، "مرتضی پاپی نیا" که به تازگی همراه با تیم ملی قهرمانی مسابقات نوجوانان جهان را به دست آورده است افزود: ما در حال حاضر مسابقات قهرمانی استان را که حکم انتخابی گروه لرستان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور را دارد برگزار می‌کنیم اما به نظر من این کافی نیست.
 وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم گروه های پایه استان که سرمایه تیم بزرگ‌سالان ما در سال‌های آینده خواهند بود بهتر عمل کنند باید مسابقات بیشتر برگزار کنیم.
سرمربی تیم نوجوانان فرنگی لرستان خاطر نشان کرد: برای مثال می‌توانیم مسابقات منطقه‌ای بین چند شهرستان و یا رقابت‌های دوستانه با رویکرد تورنمنتی را بین شهرستان‌ها برگزار کنیم.
پاپی نیا ابراز داشت: هر چقدر کشتی گیران نوجوان و جوان ما بیشتر در شرایط مسابقه قرار گیرنده به نفع ما خواهد بود.
وی همچنین به عملکرد خوبی فرنگی کاران تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان در گرجستان اشاره کرد و گفت: ما در شرایطی قهرمان شدیم که تیم‌ها با تمام قدرت در رقابت‌ها شرکت کرده بودند.
وی افزود: ما به جز وزن 54 کیلوگرم در کلیه‌ی اوزان در رده‌بندی پنج کشتی‌گیر برتر قرار داشتیم که این جای تقدیر دارد.
پاپی نیا همچنین به حضور محمد محرابی فرنگی کار لرستانی 46 کیلوگرم تیم ملی در این مسابقات اشاره کرد و گفت: محرابی در این مسابقات عملکرد خوبی داشت و می‌توانست روی سکو برود اما بدشانسی و برخی اشتباهات باعث شد دستش از مدال کوتاه شود اما شخصاً از عملکردش رضایت دارم و مطمئنم با تلاش بیشتر در مسابقات آینده عناوین بهتری را تصاحب خواهد کرد.
قابل ذکر است تیم ملی فرنگی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی جهان در گرجستان با کسب دو مدال طلا و دو نقره و 68 امتیاز قهرمان جهان شد. تیم‌های آذربایجان و ترکیه هر دو با 63 امتیاز و به لطف تعداد طلای بیشتر به ترتیب دوم و سوم شدند. هدایت تیم ملی فرنگی نوجوانان را علی اشکانی قهرمان اسبق تیم ملی بر عهده دارد. مرتضی پاپی نیا از مربیان خوش‌نام لرستانی که هدایت تیم نوجوانان استان را نیز بر عهده دارد به عنوان مربی اشکانی را در این مسابقات یاری داد.
 
خبر: وحید کاظمی ذهابی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا