یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کاروان پارالمپیک لرستان در مسابقات ریو 2016 مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در میان استقبال گرم مسوولین و مردم، کاروان پارالمپیک لرستان- مسابقات ریو 2016 ظهر امروز در محل پارک دانشجو شهرستان خرم‌آباد مورد استقبال گرفت.
کاروان لرستان در این دوره از مسابقات توانست توسط سجاد محمدیان در پرتاب وزنه کلاس F42 نشان نقره. حامد امیری در پرتاب وزنه کلاس F55 نشان نقره. محسن کاییدی در مسابقات پرتاب نیزه کلاس F34 نشان برنز را در رقابت‌های انفرادی کسب کند.
کاییدی همچنین در پرتاب وزنه چهارم شد؛ ضمن این که "حمزه ندری" جودو کار لرستانی در مسابقات نابینایان و کم‌بینایان در رده‌ی چهارم جای گرفت.
سکینه کشوری با تیم والیبال نشسته بانوان رده‌ی پنجم را کسب کرد و معصومه خدابخشی در تیراندازی با تفنگ بادی نیز چهاردهم شد.
مصطفی بهرامی مربیگری کاروان لرستان را بر عهده داشت.
ایران در پارالمپیک 2012 لندن تیم لرستان 1طلا، 2 نقره و 1 برنز کسب کرده بود.
این مراسم با حضور معاونان، مدیران، حراست و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان لرستان، مسوولان و پرسنل اداره شهرستان خرم‌آباد، اعضای شورای شهر، بسیج ورزشکاران، مسوولان و مدیران شهرداری، مردم ، نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و جمع کثیری از ورزشکاران در پارک دانشجو انجام شد.
 
ایران در رده‌ی پازدهم
کاروان ١١١ نفره ورزشکاران پارالمپیکی ایران که از هجدهم شهریورماه بازی‌های پارالمپیک ریو را آغاز گرده بود موفق شد در این دوره از مسابقات با مجموع 24 مدال (8 طلا، 9 نقره و 7 برنز) در رده "پانزدهم" قرار گرفت.
 ایران در پارالمپیک 2012 لندن با 10 طلا، 7 نقره و 7 برنز "یازدهم" شده بود.
چینی‌ها با کسب ۲۳۹ مدال شامل ۱۰۷ طلا، ۸۱ نقره و ۵۱ برنز اول شدند. بریتانیا با کسب ۱۴۷ مدال شامل ۶۴ نشان طلا، ۳۹ نقره و ۴۴ برنز در رده دوم جدول رده‌بندی مدالی قرار گرفتند.
اوکراینی‌ها با ۱۱۷ مدال شامل ۴۱ مدال طلا، ۳۷ نقره و ۳۹ برنز سوم شدند.
کشورهای آمریکا، استرالیا، آلمان، هلند، برزیل، ایتالیا و لهستان به ترتیب در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.
دهمین دوره بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو از 18 شهریورماه با حضور چهار هزار و 350 ورزشکار از 159 کشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیروی برزیل آغاز شده و تا 28 شهریور ماه ادامه داشت.

دیدگاه‌ها  

#1 سامان 1395-06-29 13:10
خسته نباشد دلاوران
نقل قول کردن
#2 لراصیل 1395-06-29 15:23
متاسفانه تیم ضعیف عمل کرد باید در دوره بعدی با برنامه ریزی بیشتر و افراد جدیدتر شرکت کنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا