یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان و از هفته‌ی هفتم خیبر خرم‌آباد از ساعت 17 روز شنبه در ورزشگاه پیر قائم‌شهر رو در روی نساجی قرار می‌گیرد.
هر دو تیم از سال قبل با مشکلات شدید مالی دست به گریبان بودند، در فصل جدید نیز اوضاع و احوال مناسبی نداشته و چشم به کمک‌های دولتی دوخته‌اند، تنها و تنها امید بستن به کمک‌های استانداری‌ها امری غیرمنطقی برای باشگاه‌داری محسوب می‌شود و هر تیمی که با این سبک و سیاق در فکر بقا باشد، بی‌تردید روزی به خط پایان خواهد رسید.
 فلسفه‌ی استمرار موفقیت باشگاه‌ها جذب اسپانسر و یا واگذاری امتیاز به بخش خصوصی است که متأسفانه خیبر بیش از آنکه دنبال یک درمان کامل باشد، طی دو سال گذشته فقط به فکر تزریق مسکن‌های مقطعی است.
کمک‌های 500 میلیونی استاندار لرستان، 100 میلیونی علی دولتشاه و ... در فصل قبل تمام شد، در یک چشم بر هم زدن دور جدید مسابقات آغاز شد و باز آش همان آش و کاسه همان کاسه... نساجی تیم ریشه‌دار و محبوب مازندران در حالی که بازیکنان و کادر فنی خوبی را در اختیار دارند، اما آن‌ها نیز مشکلات مالی امانشان را بریده، حتا برای اردوی پیش از بازی با خیبر به دلیل بدهی به اکثر هتل‌ها، با هزار دردسر و رایزنی توانستند هتل نوید ساری را در اختیار بگیرند.
در دو هفته‌ی گذشته دخالت لیدرهای نساجی در امور فنی و جذب بازیکنان، به جبهه‌گیری محمود فکری سرمربی نساجی و مقابله با آن‌ها تا حدودی فضای متشنج و ناآرامی در بین مجموعه‌ی این تیم به وجود آورد، فکری با پافشاری و پایبندی به اصول خود، لیدرهای باج‌خواه را سر جای خود نشاند؛ از جمله چهره‌های شاخص نساجی در این فصل می‌توان به: محمدعلی نعمتی، علی گودرزیان، عیسی پرتو، علیرضا جلیلی، منصور تنهایی، محمد قاسمی‌نژاد و حمید کاظمی اشاره کرد.
خیبر خرم‌آباد که برخلاف فصل گذشته در جذب بازیکنان جدید موفق نبوده است، در این مسابقه از سيدحسن حسینی رونمایی خواهد کرد، بازیکنی که گفته می‌شود در لیگ گرجستان بازی کرده است، متأسفانه چند بازیکن تازه به خدمت گرفته‌شده از جانب خیبری‌ها از نظر بدنی در شرایط مسابقه نیستند و جذب این بازیکنان تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد، در بازی مقابل نساجی علی صدرا پس از دوری 6 هفته‌ای به دلیل مصدومیت در وسط میدان بازی خواهد کرد و انتظار می‌رود این بازیکن کهنه‌کار بتواند نبض بازی برای خیبری‌ها در دست بگیرد.
وحید همراز بازیکن باکیفیت فصل قبل نساجی با خیبر قرارداد بست و به‌احتمال فراوان در مسابقه‌ی روز شنبه رو در روی تیم سابقش قرار خواهد گرفت،
نساجی در ورزشگاه وطنی و با حمایت هزاران نفری هواداران پرشورش به کمتر تیمی باج داده است. همیشه برای هر تیمی بازی در ورزشگاه وطنی با آن جو خاص سخت بوده است. با تمامی تفاسیر خیبر ثابت کرده است در بیرون از خانه روان‌تر و منسجم‌تر بازی می‌کند. علی نیکبخت با تفکرات دفاعی خود در سودای کسب حداقل یک امتیاز از جهنم وطنی قائم‌شهر است.
در حال حاضر خیبر از 6 بازی با 2 امتیاز در قعر جدول به سر می‌برد و مازندرانی‌ها نیز از 6 بازی گذشته با 7 امتیاز در رده‌ی 11 قرار گرفته‌اند، با توجه به وضعیت اسفناک نساجی از نظر مالی این تیم بسیار خوب نتیجه گرفته است.
قضاوت این بازی بر عهده‌ی مهدی مرجان‌زاده از خراسان با کمک‌های داریوش صابر‌مطلق، مرتضی کاظمیان و عباس مهدی‌زاده است.

خیبر خرم‌آباد- نساجی مازندران، جدالی از نوع فقر و تعصب
رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته؛  عکس: سیامک کوهگردزاده

دیدگاه‌ها  

#1 ali 1395-06-26 13:22
جدال فقيران بي كس
نقل قول کردن
#2 بهداد 1395-06-26 13:39
خدا حفظشون کنه ایشالا موجب افتخار و سربلندی باشن.
نقل قول کردن
#3 مهراد 1395-06-26 21:00
امیدوارم که در این بازی پیروز و سربلند میدان خیبر بی پناه باشد
نقل قول کردن
#4 مهدی منصوری از حسن آبادشهرری 1395-06-27 03:54
سلام_بااین اوضاع واحوال به نساجی همدمیبازند و اولین کاندید سقوط متاسفانه تیم خیبر است،مگر اینکه معجزه و یا کمکی از جایی برسه_البته این حرفهارو با تاسف و ناراحتی نوشتم_تعصب بازیکنان بجای خودش،ولی تیم بدون پشتوانه مالی و حمایت مسئولین ره به جایی نخواهد برد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا