یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اولین دوره مسابقات فوتبال پایه یادواره عزیز سلیمانی (مؤسس مدرسه فوتبال سایپا) با حضور 5 مدرسه فوتبال در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد.
صدف کوهدشت، ستارگان نورآباد، سرخ‌پوشان، رؤیای افلاک و سایپا در رده‌های مختلف سنی با هم به رقابت پرداختند که در مجموع سایپا با بیشترین پیروزی قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.
باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا خرم‌آباد در اقدامی ارزشمند با دعوت از والدین بازیکنان، در پایان ترم تابستان به هر کدام از نونهالان و نوجوانان گواهینامه‌ی حضور در مدرسه فوتبال اهدا کرد، مدرسه فوتبال سایپا که چهار دوره‌ی پیاپی عنوان مدرسه فوتبال نمونه را در کارنامه دارد، در ترم تابستان با سود جستن از مربیان بااخلاق و مطرحی چون: محمد پوران، بهزاد پشت‌دار، اصغر کرم الهی، مهدی حسنوند، بهنام بیرانوند،سعید دولتشاه، سجاد خسروی، آرش پورمهدی بدون چشمداشت مالی توانسته است با فراهم نمودن بستری امن و باکیفیت لبخند رضایت را بر لبان والدین بنشاند.
از جمله اقدامات فرهنگی و بسیار باارزش مدرسه فوتبال سایپا ثبت‌نام 14 نفر از کودکان کار با دریافت فقط هزینه البسه می‌باشد، کودکان کار با شرکت در تمرینات نشان دادن از چه استعداد بالایی برخوردار هستند و اگر جبر روزگار و غم نان مجالشان دهد می‌توانند به چهره‌ای مطرح در فوتبال ایران تبدیل شوند.
قابل ذکر است مسئولیت برگزاری این مسابقات به عهده سعید دولتشاه و اصغر کشاورز بود، دولتشاه بعد از فوت مرحوم عزیز سلیمانی، مسوولیت مدرسه فوتبال سایپا را نیز به عهده گرفت.
در انتهای این مسابقات که عصر پنج شنبه 25 شهریورماه برگزار شد، جوایز توسط همسر زنده‌یاد عزیز سلیمانی به تیم‌های برتر تقدیم شد.

سایپا خرم‌آباد قهرمان مسابقات فوتبال یادواره عزیز سلیمانی شد کودکان کار، فوتبالیست‌های با استعداد
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا