یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده لرستانی پرتاب وزنه مردان کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک 2016 ریو به نشان نقره دست یافت.
به گزارش پایگاه خیری یافته، "سجاد محمدیان" دلاور لرستانی موفق شد نشان نقره مسابقات پرتاب وزنه کلاس F42 رقابت‌های پارالمپیک 2016 ریو را کسب کند.
وی با ثبت رکورد 14 متر و 31 سانتی‌متر و بعد از آلد دیویس از بریتانیا موفق به کسب نشان نقره شد.
محمدیان در پرتاب‌های اول، دوم، سوم و چهارم به ترتیب 13.26، 14.31، 13.71 و 13.92 را ثبت کرده بود؛ وی در پرتاب‌های پنجم و ششم خطا کرد تا با همان 14 متر و 31 سانتی‌متر به عنوان نایب‌قهرمانی دست یابد.
آلد دیویس از بریتانیا در این ماده با 15 متر و 97 سانتی‌متر ضمن شکستن رکورد جهان و پارالمپیک، مدال طلا را بر گردن آویخت و تیلونه پیلای از آفریقای جنوبی با 13.66 مدال برنز را از آن خود کرد.
مسابقات پارالمپیک 2016 ریو با حضور بیش از 4000 ورزشکار از 160 کشور جهان به مدت 11 روز در 23 رشته ورزشی در حال برگزاری است که کاروان ورزشی کشورمان با 111 ورزشکار در 12 رشته ورزشی در این دوره از بازی‌ها حضور دارد.
محسن کاییدی، سجاد محمدیان، حامد امیری، محمد فتحی‌گنجی، سکینه کشوری، حمزه ندری و معصومه خدابخشی ورزشکاران اعزامی لرستان به مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل هستند.
مصطفی بهرامی قهرمان لرستانی سال‌های گذشته پرتاب نیزه کشور نیز به عنوان مربی تیم ملی دوومیدانی در کاروان اعزامی حضور دارد.
 
مصدومیت اجازه نداد رکورد شخصی‌ام را بشکنم
نایب‌قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک ریو گفت که برای شکستن رکورد شخصی‌ام به مسابقات آمده بودم، اما مصدومیت اجازه نداد.
سجاد محمدیان بعد از کسب مدال نقره رقابت‌های پرتاب وزنه بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: برای ثبت رکورد بهتری آمده بودم تا رکورد شخصی‌ام را که 14 متر و 56 سانتی‌متر بود را بشکنم، اما مصدومیت اجازه نداد.
وی ادامه داد: پیش از اعزام در یکی از جلسات تمرین دچار مصدومیتی جدی شدم، اما با تلاش‌های مربی خودم دکتر بهرامی و با تمرینات و برنامه‌ریزی مناسب عقب‌افتادگی ناشی از این مصدومیت را با تمرینات بدن‌سازی و تکنیکی جبران کردیم.
دارنده مدال نقره پارالمپیک تصریح کرد: در ریو تنها 3 جلسه تمرین پرتاب انجام دادم و تمرکز ما بیشتر روی تمرینات بدن‌سازی و تکنیکی بود.
قابل ذكر است مدال نقره محمدیان، پنجمین نشان کاروان ایران بود.
دلاور لرستانی نایب‌قهرمان پارالمپیک شد مصدومیت اجازه نداد رکورد‌شکنی کنم

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم اباد 1395-06-23 16:04
دورود بر این دلاور لر امیدوارم همیشه سر بلند و باعث افتخار لرستان وایران باشد.
نقل قول کردن
#2 دریکوند 1395-06-23 22:29
درود بر تو ای دلیر مرد لر…احسنت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا