یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سالن ورزش باستانی شهرستان دلفان در مساحت 322 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در آیین افتتاح سالن باستانی شهید "علی‌حیدر فتحیان‌فرد" که با حضور معاون وزير ورزش در نورآباد برگزار شد، با اشاره به پتانسیل خوب این شهرستان در ورزش گفت: به رغم این که استان ما ورزشکاران ملی زیادی تحویل جامعه ورزش داده ولی درزمینهٔ زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی مشکلات فراوانی داریم.
"علی‌یاور عزیزپور" گفت: رتبه 29 کشوری در سرانه فضای ورزشی زیبنده استان قهرمان‌پرور ما نیست و امروز مهم‌ترین مطالبه ورزش لرستان افزایش سرانه فضای ورزشی است.
وی با اشاره به جمعیت يك میلیون و 800 هزاری لرستان گفت: فقط 3 شهرستان در استان لرستان سالن مسابقات ورزشی دارند و این در حالی است که سرانه فضای ورزشی استان 22 سانتی‌متر مربع با میانگین کشوری فاصله دارد.
عزیزپور ادامه داد: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان موفقیت‌های خوبی کسب کرده که افزایش منابع و توسعه آن‌ها در استان‌ها و رشد 2 برابری حقوق کارکنان مهم‌ترین آن‌ها بوده است.
وی در پایان ورود بخش خصوصی به ورزش را مهم‌ترین کمک دانست و گفت: اگر بخش خصوصی ورود کند قطعاً هم برای مردم مفید است و هم بخش خصوصی به منافع خود می‌رسد.
قابل ذکر است افتتاح و بازدید از پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌های دلفان، بروجرد و خرم‌آباد و دیدار با استاندار لرستان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه "سید مناف هاشمی" معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان به لرستان است.
با حضور معاون وزیر ورزش  و در جریان افتتاح پروژه‌های ورزشی استان رتبه 29 در سرانه فضای ورزشی زیبنده لرستان نیست

دیدگاه‌ها  

#1 کرگدن 1395-06-22 11:32
سی تا استان داریم ما بیست و نهم هستیم نمیدونم اون آخری کیه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا