یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از هفته‌ی ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، از ساعت 17 عصر پنجشنبه 18 شهریورماه خیبر در ورزشگاه خانگی خود به مصاف راه‌آهن خواهد رفت.
آنالیز بازیکنان خیبر خرم‌آباد در مقابل آلومینیوم اراک خیبری‌ها با دست‌خالی به مصاف رقیب رفتندبه گزارش پایگاه خبری یافته، خیبر و راه‌آهن هر دو تیم ریشه‌دار فوتبال ایران در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.
 یک روز قبل از شروع مسابقات لیگ کیانیان مالک باشگاه راه‌آهن بر سر تمرینات حاضر و رو در روی بازیکنان اعلام می‌کند: متأسفانه هیچ پولی نداریم، هیچ‌چیزی هم مشخص نیست، شرمنده‌ی شما هستیم و اگر هرکدامتان تمایل به ماندن ندارد رضایت‌نامه‌اش آماده است.
اما با توجه به نامشخص بودن وضعیت مالی باشگاه راه‌آهن بازیکنان این تیم تا به حال نتایج قابل قبولی کسب کرده و از 5 بازی گذشته دارای 5 امتیاز و در رده‌ی سیزدهم قرار گرفته‌اند.
حضور بازیکنان باتجربه و اسمی چون: محمد نیک‌سیرت، هادی شکوری، میلاد زنیدپور، اویس کردجهان، فرشاد قدیری و ... در تیم راه‌آهن از این تیم حریفی قلدر و جسور ساخته است، پس از فسخ قرارداد جواد مولایی و میلاد ابطحی، مهدی پاشازاده سرمربی راه‌آهن، میلاد سلیمان فلاح و علی لطیفی را جایگزین بازیکنان جداشده کرد.
 در آن طرف میدان خیبری‌ها که تا هفته‌ی پنجم بدون هیچ حمایت و اسپانسر نتایج درخوری کسب نکرده‌اند، در مقابل راه‌آهن فقط به فکر 3 امتیاز هستند، تدابیر علی نیکبخت سرمربی خیبر در سال‌های گذشته تابه‌حال در فاز دفاعی بسیار محسوس و تأثیرگذار بوده است، اما در فاز حمله تابه‌حال برنامه‌ی خاصی از خیبر مشاهده نکرده‌ایم.
 خیبری‌ها به‌رغم مشکلات کمرشکن مالی در بازی هفته‌ی قبل مقابل آلومینیوم تا دندان مسلح مردانه جنگیده و تا دقیقه 90 پا پس نکشیدند، جذب حسین حسینی در جناح چپ که فصل قبل را در گرجستان بازی کرده است، همچنین ابراهیم جعفری بازیکن سابق فجر سپاسی در شرایطی که از آمادگی جسمانی مطلوبی برخوردار باشند می‌تواند، در نتایج خیبر تأثیرگذار باشند.
متأسفانه برخی از بازیکنان خیبر شرایط فعلی تیم را درک نکرده و با توجه به کمبود بازیکن، در حرکاتی غیرحرفه‌ای یا محروم یا با دریافت اخطارهای بی‌مورد، تیم را با مشکل مواجه می‌کنند،
تا پایان فصل راه طولانی در پیش است و بی‌شک با حمایت گسترده‌ی تماشاگران و مرتفع شدن مشکلات مالی، روزهای خوب خیبر نیز فرا خواهد رسید، روزهایی که بازیکنان خیبر با پیروزی‌های خود جواب صبوری تماشاگران را خواهند داد.
قضاوت این دیدار را علی صفایی، رحیم حاجیلو، محمد پورمتقی و مجید محمدی بر عهده خواهند داشت.

رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 مهراد 1395-06-18 01:16
امیدوارم خیبر فردا با حضور بازیکنانی همچون امیر منصوریان یاسر درویشی مصطفی علیخانی که در صعود این تیم به لیگ یک نقش بسزایی داشتند پیروز میدان باشد
نقل قول کردن
#2 مهران رشیدی 1395-06-18 10:25
انشاا... امروز خیبر بازی رو میبره و از بحران خارج میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا