یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امیررضا امیری نفر سوم وزن مثبت 120 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان در میان استقبال پرشور مردم و مسئولین به خرم‌آباد بازگشت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این مراسم که با حضور مدیرکل و معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان، رئیس هیأت کشتی استان به همراه اعضای هیأت، مربیان، خانواده و جمعی از مردم در پلیس‌راه کمالوند خرم‌آباد برگزار شد از تلاش‌های این کشتی‌گیر جوان خرم‌آبادی تقدیر شد.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: این موفقیت را به آقای امیری، خانواده ایشان و تمامی مردم استان لرستان تبریک عرض می‌کنم.
"علی یاور عزیزپور" ادامه داد: قهرمانانی مانند امیری باید حمایت شوند تا در آینده بتوانند این عملکرد را استمرار و بهتر کنند. وی عنوان کرد: در مجموعه‌ی ورزش و جوانان استان تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم که راه را برای استمرار موفقیت این قهرمانان هموار کنیم.
رئیس هیأت کشتی استان در این مراسم ضمن تبریک موفقیت امیررضا امیری ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولین این کشتی‌گیر توانمند خرم‌آبادی را در المپیک آینده ببینیم.
"وحید والی‌زاده" عنوان کرد: با توانایی‌هایی که در امیررضا امیری می‌بینم یقین دارم که این جوان خرم‌آبادی توانایی قهرمانی حتی در المپیک آینده را دارد. وی افزود: امیدوارم با حمایت مسئولین چهار سال دیگر امیری را روی سکوی قهرمانی المپیک ببینیم.
امیررضا امیری در حاشیه‌ی این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: سطح مسابقات فوق‌العاده بالا بود و من بسیار خوشحالم که دست خالی از این رقابت‌ها برنگشتم.
امیری عنوان کرد: مسابقات بسیار فشرده و سنگینی بود و تمام رقبا برای این مسابقات خود را به شرایط بسیار خوبی رسانده بودند.
دارنده مدال برنز قهرمانی جوانان جهان همچنین ابراز داشت: از زحمات هیأت کشتی، مربیان و خانواده‌ام تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم در مسابقات آینده با نتایج بهتری جواب محبت‌های این عزیزان را بدهم.
امیررضا امیری با کسب این نشان برنز دومین آزادکار خرم‌آبادی است که پس از غلامرضا محمدی صاحب مدال برنز قهرمانی جهان می‌شود. او در این راه و ابتدا کشتی‌گیر کانادایی را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد. در دور دوم با نتیجه نزدیک 8 بر 6 مغلوب آزادکار روسی شد اما به دلیل فینالیست شدن این کشتی‌گیر به جدول شانس مجدد راه یافت که در پی آن با شکست رقبایی از آلمان، هندوستان و لهستان به ترتیب با نتایج 6 بر صفر، 4 بر صفر و 7 بر 2 به مدال برنز این مسابقات دست یافت.
قابل ذکر است مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان 13 و 14 شهریورماه جاری در شهر ماکون فرانسه برگزار شد که در پایان تیم جمهوری اسلامی ایران با کسب دو نشان طلا، یک نقره و یک برنز امیررضا امیری و کسب 37 امتیاز در جایگاه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت.
خبر: وحید کاظمی طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 حسین بهاروند فرزندخرم اباد 1395-06-17 20:49
خسته نباشی قهرمان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا