یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با گذشت پنج هفته از رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور رکوردهای جالبی در این بازی‌ها به ثبت رسیده است! این رکوردها نشان می‌دهد این فصل صعود به لیگ برتر سخت‌تر از گذشته است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سایت "ورزش سه" رکوردهای جالب مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را در حالی منتشر کرد که از تیم خیبر خرم‌آباد به عنوان یکی از 6 تیم بدون برد لیگ برتر نام برده شده است.
در این گزارش آمده است:
*با وجود گذشت پنج هفته از بازی‌ها شش تیم هستند که نبرده‌اند! مس کرمان یکی از آن‌هاست. فولاد یزد، خیبر خرم‌آباد، فجر سپاسی شیراز، فولاد یزد و مس رفسنجان دیگر تیم‌هایی هستند که طعم شیرین پیروزی را نچشیده‌اند!
*مس کرمان با مربیگری منصور ابراهیم‌زاده رکورددار تساوی است! 5 تساوی پی در پی. مس رفسنجان دیگر تیم از خانواده بزرگ مس هم شروع خوبی نداشته است! یک امتیاز از 5 بازی! آن‌هم تیمی که در یکی دو فصل گذشته مدعی صعود بوده است!
*بهترین خط حمله از آن تیم اکسین البرز با هدایت فیروز کریمی است. 12 گل در 5 مسابقه که معدل گل 2.4 را در هر بازی به ثبت رسانده است. بهترین خط دفاعی هم به تیم پارس جنوبی جم تعلق دارد. دروازه این تیم تا به این جای کار باز نشده است! محمدعلی رمضانیان فصل گذشته در تیم راه‌آهن یزدان شاگرد مهدی تارتار بوده و در نیم‌فصل به تیم خونه به خونه ملحق شد. او فرصت زیادی برای بازی در این دو تیم پیدا نکرد اما این فصل در 450 دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. مربی دروازه‌بان‌های این تیم هم حسین اینانلو است که فصل گذشته با حضورش در راه‌آهن محسن فروزان در 4 بازی کلین شیت کرد که با رفتن مهدی تارتار و دیگر اعضای کادر فنی این رکورد خیلی زود شکسته شد.
*سه تیم هستند که تا به این جای کار باختی نداشته‌اند. پارس جنوبی جم و دو تیم دیگر کرمانی؛ یعنی مس کرمان و گل گهر سیرجان! حضور مس کرمان در رتبه دوازدهم جدول نشان می‌دهد در فوتبال سه امتیازی مساوی با باخت تفاوت عمده‌ای ندارد!
*بیشترین گل خورده را فجر سپاسی شیراز داشته با 11 گل! 2.2 گل خورده در هر بازی! کمترین گل زده را هم مس رفسنجان داشته. 1 گل در 5 بازی یعنی 2% گل در هر بازی!
*اکسین البرز و پارس جنوبی جم که هم اکنون تیم‌های اول و دوم جدول و مدعی صعود به لیگ برتر هستند اولین فصل حضور خود را در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور تجربه می‌کنند!
*تا به اینجای کار که 5 هفته از بازی‌ها سپری شده و مجموعاً 45 مسابقه برگزار شده 98 توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده و این معدل گل 2.17 را برای هر بازی به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1395-06-14 11:03
با این وضعیت حداقل 5بازیکن خوب باید اضافه بشه خدایا خودت خیبر رو نجات بده
نقل قول کردن
#2 مهدی 1395-06-14 12:12
ما که دیگه ورزشگاه نمیریم هر هفته میریم وضعیت خیبر تغییر نمیکنه
نقل قول کردن
#3 مهدی منصوری،از:حسن آبادشهرری 1395-06-15 02:50
سلام_خیال همه راحت با این شرایط و اوضاعیذکه تیم خیبر داره بعیدا حالاحالاها رنگ بردن وپیروزی به خودش ببینه_متاسفم.
نقل قول کردن
#4 علی 1395-06-15 08:09
در اینده حسرت این روز ها را میخوریم اگه خیبر به لیگ پائینتر سقوط کنه باید سالها بگذرد تا دوباره احیا بشه پس مسئولین همت کنند هزینه برای ورزش سرمایه اتست
نقل قول کردن
#5 س 1395-06-15 15:54
واقعا تاسف داره
نقل قول کردن
#6 .. 1395-06-19 11:08
مسولین کجایین بیاین یکم از اون پولاتون سرمایه گذاری کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا