یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور برگزار شد و تیم‌ها گروه‌های خود را شناختند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مراسم قرعه‌کشی مرحله نخست رقابت‌های لیگ کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور عصر امروز در خرم‌آباد برگزار شد و تیم‌ها گروه‌های خود را شناختند.
در مسابقات کشتی آزاد، تیم بیمه رازی لرستان با ستارگان ساری، هیأت کشتی استان البرز، پیام نور مازندران و رعد پدافند رقابت خواهد کرد.
مسابقات کشتی آزاد در یک گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.
مسابقات کشتی فرنگی نیز با شرکت هشت تیم در دو گروه برگزار خواهد شد که تیم بیمه رازی لرستان در گروه A با تیم‌های شادروان عزیزاله یگانه اندیمشک، سینا صنعت ایذه، بیمه رازی لرستان و فلک‌الافلاک تهران رقابت خواهد کرد.
در گروه B نیز شهدای 4 آذر اندیمشک، هیأت کشتی استان قم، پیام نور خوزستان، آنزان ایذه به مصاف هم خواهند رفت.
كار هدايت دو تيم آزاد و فرنگي لرستان در اين مسابقات را غلامرضا محمدي (سرمربي آزاد) و شهرام سبزواري (مدير فني آزاد)، حسن رنگرز (سرمربي فرنگي) و طالب نعمت‌پور (مدير فني فرنگي) بر عهده دارند.

با هدف فرود هواپیماهای پهن‌پیکر فرودگاه خرم‌آباد تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسداسامی نفرات تيم‌هاي كشتي بیمه رازی لرستان
آزاد:
57 کیلوگرم: یونس سرمستی و رضا عطری
61 کیلوگرم: عباس دباغی و مسعود اسماعیل‎پور
65 کیلوگرم: محمدمهدی یگانه‌جعفری
70 کیلوگرم: مصطفی حسین‎خانی
74 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی (اهل بروجرد)
86 کیلوگرم: جواد ابراهیمی
97 کیلوگرم: عباس طحان و جمال میرزایی
125 کیلوگرم: پرویز هادی
فرنگی:
59 کیلوگرم: سامان عبدولی و عبدالمحمد پاپی
66 کیلوگرم: مهدی زیدوند و سامان نجم‎سهیلی (اهل خرم‌آباد)
71 کیلوگرم: عظیم گرمسیری و افشین بیابانگرد
74 کیلوگرم: پیام بویری و رسول گرمسیری
80 کیلوگرم: میلاد خسروی (اهل خرم‌آباد)
85 کیلوگرم: علی قیطاسی
98 کیلوگرم: مصطفی صالحی‎زاده
130 کیلوگرم: امیر قاسمی‌منجزی
شایان ذکر است مرحله نخست لیگ باشگاه‌های کشتی کشور دهم و یازدهم شهریورماه امسال در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود و تیم‌های برتر این رقابت‌ها مجوز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب می‌کنند.

اولین کشتی، فینال زودرس

سرمربی تیم كشتي بیمه رازی لرستان گفت: صبح چهارشنبه در اولین کشتی دو تیم مدعی ستارگان ساری و بیمه رازی لرستان در مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد
"غلام محمدی" در گفتگو با خبرنگار یافته اظهار داشت: با توجه به قرعه‌کشی انجام شده، زیباترین و بهترین رقابت متاسفانه در اولین روز مسابقات رقم زده می‌شود و تیم‌های خوب و مدعی ستارگان ساری و بیمه رازی لرستان به مصاف هم می‌روند.
وی افزود: به دلیل ایجاد هیجان و انگیزه دوست داشتیم کشتی ما با ستارگان ساری در شب آخر مسابقات باشد که متأسفانه این چنین نشد.
محمدی از مردم علاقه‌مند به کشتی لرستان تقاضا کرد فردا رأس ساعت 9 با حضور در سالن مسابقات حامی تیم لرستان باشند.
وزن‌کشی این مسابقات عصر امروز در سالن شهید صالحی‌راد مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.

حواشی

*در حالی که قرار بود رسول خادم رئیس فدراسیون با حضور در خرم‌آباد نظاره‌گر کشتی‌ها باشد، به دلیل شرکت در انتخابات هیات رئیسه‌ی فدراسیون جهانی عازم فرانسه شد.
*در اقدامی عجیب از شرکت کشتی گیران لرستان با نام فلک‌الاافلاک خرم‌آباد جلوگیری و صدور مجوز شرکت در مسابقات را منوط به تغییر نام به استان دیگر اعلام کرده‌اند و این تیم که 90 درصد آن متشکل از کشتی گیران لرستانی است به نام فلک‌الاافلاک تهران در رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد.
*با توجه به حجم وسیع و ارزش بالای خبری مسابقات کشتی لیگ برتر متأسفانه صداوسیمای مرکز استان لرستان پخش زنده‌ی مسابقات را تنها در صورتی روی آنتن می‌برد که مبلغی را از تبلیغات دور تشک به این مرکز اختصاص دهند، موضوعی که با مخالفت فدراسیون نشین نان مواجه شده است تا این لحظه پخش زنده‌ی مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
*علی یاور عزیزپور مدیرکل اداره ورزش و جوانان همراه با معاون ورزشی خود ضمن بازدید از روند آماده‌سازی سالن مسابقات کشتی، در حین وزن‌کشی نیز در سالن حضور پیدا کرد. سرهنگ محمد ملکشاهی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان با حضور در مجموعه ورزشی تختی و دیدار با مدیرکل اداره ورزش و وحید والی زاده مرادی رئیس هیات کشتی لرستان آمادگی نیروی انتظامی جهت برقراری نظم در جریان برگزاری مسابقات را اعلام کرد.
*مسعود حیرت مربی کار بلد و باتجربه‌ی لرستانی به عنوان مدیر فنی در تیم اندیمشک حضور دارد، جای بسی تعجب دارد مربی که سال‌ها در عرصه‌ی استعدادیابی برای لرستان زحمت کشیده و خون‌دل‌ها خورده است در تیم اصلی استان‌اش هیچ جایگاهی ندارد.
*سامان مردانی عضو خانواده‌ی مردانی‌ها نیز برای تیم کرج عصر امروز روی باسکول رفت و وزن‌کشی خود را انجام داد.


خبر: رضا طولابی 

دیدگاه‌ها  

#1 حسین بهاروند فرزند خرم اباد 1395-06-09 19:39
پیش به سوی افتخاری دیگر
نقل قول کردن
#2 علی دونگا 1395-06-10 00:51
به امید موفقیت تیم لرستان با حضور پررنگ مردم ورزش دوست خرم آباد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا