یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل ورزش و جوانان لرستان گفت: كل اعتبارات ما در سال كم‌تر از يك ميليارد تومان براي تمام هيأت‌هاي ورزشي استان (و شهرستان‌ها) است، لذا كفاف هزينه‌هاي يك فصل خيبر را نمي‌دهد.

 "علي‌ياور عزيزپورفرد" در گفت‌وگو با خبرنگار يافته با بيان اين كه تازه اگر اين كار شدني هم باشد، براي پرداخت پول به تيم‌هاي خصوصي منع قانوني علي‌ياور عزيزپور مدير كل ورزش و جوانان لرستان داريم، افزود: بايد توجه داشت خيبر هم مشكلش با يك ميليارد تومان حل نمي‌شود و از منظر ديگري مي‌بايست مشكل اين تيم را بررسي و حل كرد.
وي تصريح كرد: كمك به رشته‌هاي پرطرفدار در دستور كار ماست، منتها كمك از اعتبارات جاري دولت به باشگاه‌هاي حرفه‌اي در جايي كه مربي و ورزشكار با مالكان باشگاه قرارداد مي‌بندند، تخلف است و قاعدتاً نمي‌توانيم كمك كنيم.
مدير كل ورزش و جوانان لرستان با بيان اين كه باشگاه‌ها را بخش خصوصي اداره مي‌كنند و متاسفانه در لرستان ضعف حضور بخش خصوصي در عرصه ورزش را داريم‌، افزود: از اين منظر است كه باشگاهي مثل خيبر دچار مشكل مالي شده و ما هم نمي‌توانيم كمك چنداني به آن بكنيم.
عزيزپور خاطرنشان ساخت: البته علاقه‌منديم به ورزش پرطرفدار فوتبال در لرستان به خصوص فوتبال رده‌هاي سني پايه كمك كنيم و اين كمك‌ها را نيز تا حدودي انجام داده‌ايم.
وي در ادامه گفت: اميدوارم مسوولان فوتبال استان به اين نتيجه رسيده باشند و بيايند با عزم عمومي اين مشكل را با استفاده از بخش خصوصي و مردم حل كنيم.
مدير كل ورزش و جوانان لرستان بيان كرد: 3 زمين چمن مجموعه ورزشي تختي خرم‌آباد كه يكي زمين اصلي مسابقات است را در اختيار هيأت فوتبال لرستان گذاشتيم و هزينه يك نيروي خدماتي را نيز كه زمين‌ها را آبياري و خط‌كشي مي‌كند را اداره ورزش و جوانان تقبل كرده است.
عزيرپور با اشاره به اين كه از محل منابع مالي استان نيز كمك‌هايي به خيبر كرده‌ايم و باز هم كمك مي‌كنيم، اذعان نمود: بايد توجه داشت كه كمك‌هاي ما كفاف نياز باشگاه‌داري حرفه‌اي را نمي‌دهد و البته هيات فوتبال هم خودش نبايد باشگاه‌دار باشد.
وي با بيان اين كه هيأت بايستي باشگاه‌ها را به بخش خصوصي بدهد و خودش فقط نظارت داشته باشد، افزود: اشكال كار ما اين‌جاست كه هيأت فوتبال ما باشگاه‌دار شده و عمده فعاليت آن هم در مورد تيم خيبر خرم‌آباد است و فوتسال، فوتبال بانوان، رده‌هاي سني پايه و فوتبال ساير شهرستان‌هاي استان به آن شكلي كه بايد به آن‌ها كمك و توجه شود، توجهي در حد خيبر صورت نمي‌گيرد يا برنامه‌ريزي لازم براي اين موضوع وجود ندارد.

دیدگاه‌ها  

#1 مهدی منصوری،از:حسن آبادشهرری 1395-06-09 04:57
سلام_باتشکر از مدیرکل ورزش و‌جوانان لرستان بخاطر پاسخگویی و مصاحبه_چطور استانهای دیگه توان و قدرت ساپورت مالی همزمان بیش از ۵تیم در لیگ برتر و لیگ یک را دارند ولی استان لرستان حتی یه تیم لیگ یکی رو نمیتونه مدیریت و ساپورت بکنه؟؟مگه تیمهای استانهای دیگه ازطریق بخش خصوصی اداره میشوند؟مطمئنا اینطور نیست و همه شون دارن از دولت تغذیه مالی میشوند/_آقایون مسئول و نمایندگان مجلس استان یعنی توان و قدرت گرفتن بودجه برای تنها نماینده استان درلیگ یک کشور را ندارند؟اگر ندارند پس باید به حال مردم و جوانان استان لرستان متاسف شد و گریه کرد؟!
نقل قول کردن
#2 علی نژاد 1395-06-09 08:19
پس با این حساب اعتبارات هیأت های ورزشی کل کشور 31 میلیارد تومان است !!!
نقل قول کردن
#3 سروش 1395-06-09 08:24
جناب آقاي عزيز پور واقعا لطف كرديد خط كشي را تقبل كرديد ..بودجه نداريد ؟ خوب تلاش كن و بودجه بگير
نقل قول کردن
#4 حسین بهاروند فرزند خرم اباد 1395-06-09 12:32
خیبر تیم ریشه دار این استان خواهشا کوتاهی نکنید
نقل قول کردن
#5 احسان 1395-06-09 13:27
تیم خیبر خرم آباد پرچمدار فوتبال لرستان هست و این تیم ریشه دار همواره در جذب جوانان استان و شهر خرم آباد به ورزش نقش تاثیر گذاری داشته و در این برهه که انحرافات اجتماعی جوانان و تهدید میکنه وجود این تیم یک نعمت هست برای گرایش جوانان به ورزش و باید یک فکر اساسی برای حل مشکلات این تیم بشه و با بودجه اندکی که اداره کل ورزش و جوانان در اختیار تیم خیبر میزاره به هیچ وجه نمیشه تیمداری کرد و ادارات ورزش و وجوانان هم نمیتونن تیمداری کنن.مسئولین این تیم زحمات زیادی برای صعود این تیم و نگه داشتن اش در لیگ یک انجام دادن ازشون ممنونیم ولی در این برهه دارن به تیم خیبر ضربه میزنن ما خوب میدونیم قبل از شروع فصل بعضی از سرمایه گذاران برای خرید خیبر پیش قدم شدن و شرط موندن تیم در استان و هم قبول کردن ولی متاسفانه مسئولین حال حاضر تیم با گذاشتن شرط و شروط مانع شدن
نقل قول کردن
#6 احسان 1395-06-09 13:28
و از یک طرف خودشون هم توان اداره تیم و ندارن و هیچ سرمایه گذاری هم حاضر نیست هزینه کنه و مدیریت تیم دست کسی دیگه باشه و مطرح کردن بحث کمک اداره ورزش و جوانان یک بحث انحرافی هست چون وزارت ورزش فقط در یک صورت میتونه به خیبر کمک کنه اونم اینه که تمام رشته های ورزشی و تعطیل کنه و فقط بشه متولی تیم خیبر و تمام بودجه ای که جذب میشه در اختیار تیم خیبر قرار بگیره که این هم منطقی و معقول نیست
نقل قول کردن
#7 حمید ت 1395-06-09 14:21
اگر واقعا فقط یک ملیارد تومان بودجه ورزش این استان است.پس بهتره کلا تعطیل کنن و خیالمان رو راحت کنن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا