یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیأت کشتی استان لرستان از برگزاری مسابقات فصل اول لیگ برتر کشتی در خرم‌آباد طی روزهای آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "وحيد والی‌زاده‌مرادي" عصر یک‌شنبه در نشست خبری اظهار داشت: این مسابقات 10 و 11 شهریور در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از مسئولین، ورزشکاران و ورزش‌دوستان لرستانی تقاضا داریم با حضور در سالن مسابقات به تشویق تیم بیمه رازی لرستان بپردازند که باعث دلگرمی کشتی‌گیران ما شود.
رئیس هیأت کشتی استان لرستان خاطرنشان کرد: اميدواريم مسئولین استان با حضور خود در سالن مسابقات ضمن دلگرمی به کشتی‌گیران، از بیمه رازی حمایت کنند تا سال‌های آتی هم این از ورزش لرستان خصوصاً ورزشی کشتی حمایت کند.
والی‌زاده با بیان این‌که آن‌چه وظیفه هیأت کشتی بوده را انجام داده‌ایم، گفت: بیمه رازی کشور را متقاعد کرده‌ایم که در لرستان تیم‌داری کند و یک تیم قدرتمند را داشته باشد.
وی اظهار کرد: غیر از اداره ورزش و جوانان، حمایتی از دستگاه‌های استان صورت نگرفته است ولي امیدواریم با حضور در سالن برگزاری مسابقات، استقبال خوبي از این مسابقات به عمل ‌آورند.
رئیس هیأت کشتی استان لرستان گفت: هماهنگی‌های لازم با شورای تأمین شهرستان جهت امنیت، خدمات‌رسانی دستگاه‌های مختلف به ‌عمل ‌آمده است.
والی‌زاده در ادامه با اشاره به این‌که تیم رازی دارای بنیه اقتصادی خوبی است، افزود: خیلی‌ها علاقه داشتند که در مسابقات لیگ کشوری تیم‌داری کنند ولی با توجه به این‌که توان آن‌ها در حد بیمه رازی نبود، لذا ما هم این شرکت را انتخاب کردیم.
وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص این‌که جنوب شهر خرم‌آباد دارای خانه کشتی نیست، تصریح کرد: با حضور ملکشاهی‌راد نماینده مردم خرم‌آباد و عزيزپور مدیر کل ورزش و جوانان چندین جلسه برگزار کرده‌ایم که در آن جلسات آقاي عزیز‌پور اذعان داشتند یکی از سالن‌های جنوب شهر دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است و تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد؛ لذا اين مشكل مرتفع مي‌شود.
قابل ذكر است كار هدايت دو تيم آزاد و فرنگي لرستان در اين مسابقات را غلامرضا محمدي(سرمربي آزاد) و شهرام سبزواري (مدير فني آزاد)، حسن رنگرز (سرمربي فرنگي) و طالب نعمت‌پور (مدير فني فرنگي) بر عهده دارند و اين تيم‌ها در حال حاضر در خانه كشتي خرم‌آباد با حضور كشتي گيران سرشناس تمرين مي‌كنند.

اسامی نفرات تيم‌هاي كشتي بیمه رازی لرستان
آزاد:
57 کیلوگرم: یونس سرمستی و رضا عطری
61 کیلوگرم: عباس دباغی و مسعود اسماعیل‎پور
65لرستاني‌ها با حضور در سالن، تيم كشتي بيمه رازي را بيمه كنند! کیلوگرم: محمدمهدی یگانه‌جعفری
70 کیلوگرم: مصطفی حسین‎خانی
74 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی (اهل بروجرد)
86 کیلوگرم: جواد ابراهیمی
97 کیلوگرم: عباس طحان و جمال میرزایی
125 کیلوگرم: پرویز هادی
فرنگی:
59 کیلوگرم: سامان عبدولی و عبدالمحمد پاپی
66 کیلوگرم: مهدی زیدوند و سامان نجم‎سهیلی (اهل خرم‌آباد)
71 کیلوگرم: عظیم گرمسیری و افشین بیابانگرد
74 کیلوگرم: پیام بویری و رسول گرمسیری
80 کیلوگرم: میلاد خسروی (اهل خرم‌آباد)
85 کیلوگرم: علی قیطاسی
98 کیلوگرم: مصطفی صالحی‎زاده
130 کیلوگرم: امیر قاسمی‌منجزی
تصوير اعضاي تيم كشتي بيمه رازي لرستانخبر: مصطفي باقري

دیدگاه‌ها  

#1 س 1395-06-08 11:20
اخه این تیم چه ربطی به لرستان داره یه کشتی گیر نداشت که اضافه بشه به این تیم ها مرتضی غیاسی بد کشتی گیری هست یا فرشاد بلفکه متاسفم برا ورزش استان
نقل قول کردن
#2 افراسیاب 1395-06-08 21:15
به اسم ما به کام دیگران ...افسوس به ورزش لرستان . چرا خیبر بدون اسپانسر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا