یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان پسر كشور به ميزباني خرم‌آباد، تیم زنجان قهرمان شد و تیم‌های اصفهان و تهران به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، اين مسابقات طي روزهاي پنج‌شنبه و جمعه 28 و 29 مرداد با حضور 293 تکواندوکار در قالب 32 تیم و از 31 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در مجموعه ورزشي تختي خرم‌آباد برگزار شد.
در این دوره از رقابت‌ها، تکواندوکاران زنجانی با کسب یک مدال طلا، 2 نقره، 3 برنز و 50 امتیاز سکوی قهرمانی را از آن خود کردند. هوگوپوشان اصفهان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 49 امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم تهران با یک مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و 48 امتیاز بر سکوی سوم این پیکارها ایستاد.
لرستان ميزبان مسابقات با 2 تيم در رقابت‌ها حضور يافت كه تيم الف با كسب يك طلا، يك نقره و يك برنز در رده ششم قرار گرفت و تيم ب لرستان بدون كسب مدال بيست و هفتم شد. تیم اخلاق نيز لرستان ميزبان شد. حسام‌الدين گلپا در وزن هشتم تنها طلايي لرستان در اين رقابت‌ها بود.

وزن اول (33- کیلوگرم):
1- یحیی سلیمانی (تهران)
2- امیرحسین افشاری (زنجان)
3- مرتضی عزیزی (سمنان) و علی‌رضا شریفی (کرمانشاه)

نتايج كامل مسابقات تكواندوي نونهالان پسر كشور در خرم‌آباد + اسامي
وزن دوم (37- کیلوگرم):
1- علی‌رضا حسین‌پور (مازندران)
2- ابوافضل فخری (کرمانشاه)
3- علی‌رضا وفایی (بوشهر) و حسین کریمی (زنجان)

وزن سوم (41- کیلوگرم):
1- علی توکلی (اصفهان)
2- محمدعلی خلیل‌ارجمندی (تهران)
3- علی‌رضا توکلی (قم) و رضا سزاوار (خراسان شمالی)

وزن چهارم (45- کیلوگرم):
1- شایان رستمی (زنجان)
2- ابوالفضل مولایی (قم)
3- مهدی عبادی (تهران) و سعید نوروزی (البرز)

وزن پنجم (49- کیلوگرم):
1- محمدرضا ایل‌بگی (گیلان)
2- امیرسینا بختیاری (زنجان)
3- اشکان افشاری (اصفهان) و محمدمهدی رشیدی (قم)

وزن ششم (53- کیلوگرم):
1- حامد اصغری (آذربایجان شرقی)
2- علی‌اکبر افشاری (اصفهان)
3- محمدرضا نوروزی (قزوین) و سینا نعیمی‌روزبهانی (لرستان)

وزن هفتم (57- کیلوگرم):
1- سعید طلیلی (خوزستان)
2- اشکان زحمتکشان (لرستان)
3- محمداحسان مهاجری (زنجان) و حمرا محمد‌قلی‌پور (گلستان)

وزن هشتم (61- کیلوگرم):
1- حسام‌الدین گلپا (لرستان)
2- حسین ذوالفقاری (مازندران)
3- اهورا عصری (البرز) و مهیار قدیر‌نژاد (گیلان)

وزن نهم (65- کیلوگرم):
1- محمدامین سلیمامی (خوزستان)
2- علی اکبری (تهران)
3- شاهرخ احمدی (خراسان رضوی) و امیرحسین جان‌جانی (کرمانشاه)

وزن دهم (65+ کیلوگرم):
1- پژمان مرادی(اصفهان)
2- محمد‌طاها شمخانی(البرز)
3- حسن طالبی(یزد) و محمد عرفان مهاجری(زنجان)


همچنين بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان دختر از صبح شنبه به مدت 2 روز و به میزبانی خرم‌آباد آغاز شد.
مسابقات دختران با حضور 258 هوگوپوش از 29 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد برگزار مي‌شود.
مبارزات اوزان فرد (29-، 37-، 44-، 51-، و 59- کیلوگرم) شنبه و رقابت‌های اوزان زوج (33-، 41-، 47-، 55- و 59+ کیلوگرم) نیز یکشنبه برگزار می‌شود.
قابل ذكر است در بیستمین دوره این رقابت‌ها تکواندوکاران البرزی با كسب 2 مدال طلا، 2 نقره، 2 برنز و 62 امتیاز قهرمان شدند. تيم مازندران با كسب یک مدال طلا، 3 نقره، 4 برنز و 62 امتیاز عنوان نايب قهرماني را به خود اختصاص داد و تيم قزوین با 2 مدال طلا، یک نقره و 50 امتیاز بر سكوي سوم ايستاد.

دیدگاه‌ها  

#1 لراصیل 1395-05-30 20:02
چرا باید این مسابقات در لرستان برگزار شود وقتی حرفی برای گفتن نداریم و بودجه این استان محروم را این جوری حیف و میل کنیم جدیدا همه استان ها زرنگی می کنند و برگزاری مسابقات را به گردن دیگر استان ها می اندازند
نقل قول کردن
#2 جلیلی 1395-06-01 15:12
در خرم آباد برگزار شد و زنجان قهرمان شد و اصفهان و تهران و خوزستان و مازندران دوم و سوم و چهارم و پنجم شدن و لرستان ششم شد…البته خسته نباشید میگیم بضاعت ما همینه…مجموعه ورزشی مجهز داریم؟یا مربی کارکشته در سطح ملی؟چندسال پیش ما در لیگ برتر تیم تکواندو بانوان داشتیم ولی چون خانه تکواندو بانوان نداشتیم بدبختها نتونستن شرکت کنند.محرومیت همینه دیگه.شما برید یزد ببینید چقد براشون میریزن…
نقل قول کردن
#3 رحیمی 1395-06-01 21:21
احسنت باریکلا والا خوبم تا اینجا اومدن با غیرت شخصی بوده.
نقل قول کردن
#4 دادخوا 1395-06-10 09:55
:cry: بهتر از این نتایج را ما بیست سال پیش
در کشور کسب کرده ایم چه بسر تکواندو لرستان امده که حتی کنار سکو ی قهرمانی نتوانستیم باشیم. کسانیکه برای معروف شدن وتبلیغات خود از پول بی صاحب بیت المال همه جوره هزینه میکنند و سطح شهر را پر ازبنر میکنند جواب دهند. شهروند
نقل قول کردن
#5 دادخوا 1395-06-10 10:03
8) جای زحمت کشان واقعی تکواندو لرستان وقهرمانان ارزنده این رشته که در سطح کشور شناخته شده ومورد احترام هستند. چرا خالی بود چرا از این عزیزان دعوت نشده بود من که توی تماشاچیان بودم واین بزرگان را ندیدم بسیار ناراحت ومتاثر شدم . چرا چرا .........و
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا