یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: خیبر خرم‌آباد نماد ورزشی لرستان است و ناگزیریم حتی اگر بخش خصوصی هم پیدا نشود، این تیم را حمایت کنیم.
گفت‌وگوی اختصاصی یافته با مدیر کل ورزش و جوانان لرستان"علی‌یاور عزیزپورفرد" در گفت‌وگوی اختصاصی با پايگاه خبري یافته که در حاشیه همایش فرهنگی اقتصادی لرستان، انجام شد، گفت: مشکلات خیبر دغدغه همه ما است و دلسوزان واقعی خیبر باید برای رفع مشکلات آن پیش قدم شوند.
وی افزود: چارچوب‌های قانونی برای حمایت مالی ما از خیبر محدود است، اما تمام تلاش ما در جهت رفع مشکلات این تیم است، ولی نباید تصور شود که گروهی باید بدوند و گروه‌های دیگر فقط منتظر رفع مشکلات باشند.
عزیزپور تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان لرستان خودش را در برابر این تیم و هوادارانش مسوول می‌داند تا خدای‌ناکرده روزی شرمنده مردم و هواداران نشویم.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: برگزاری همایش فرهنگی اقتصادی لرستان در تهران فرصت خوبی برای معرفی استان است تا بتوانیم سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف جذب کنیم و خیبر هم از مواردی است که در این همایش به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای تیم هستیم.
وی با اشاره به این که تلاش در جهت جذب سرمایه‌گذار ورزشی فقط خاص خیبر نیست افزود: در تلاش هستیم تمام ظرفیت‌های ورزشی و قهرمانی لرستان را معرفی کنیم و ثابت کنیم که سرمایه‌گذاری در لرستان حاصلش "برد برد" است و سرمایه‌گذاران، هم خودشان منتفع خواهند شد و هم ورزش لرستان را بهره‌مند خواهد کرد.
عزیز‌پور نقش هیات مدیره قوی در رفع مشکلات تیم را مهم دانست و گفت: هیات مدیره تیم خیبر خرم‌آباد باید از افرادی تشکیل شد که بتواند آورده ریالی به تیم تزریق کند و رافع مشکلاتش باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: رایزنی‌ها برای رفع مشکلات خیبر باید به گونه‌ای باشد که مسوولین بالادستی هم درگیر موضوع شوند و  مشکلات خیبر دغدغه‌اشان باشد تا برای رفع مشکلات تیم برنامه‌ریزی گردد.
وی افزود: فراموش نکنیم هر سرمایه‌گذاری برای ورود به حوزه این تیم، به دنبال کسب انتفاع مالی و معنوی است، اما باید به یاد داشته باشیم که خیبر تیم کم هزینه‌ای است، چون اکثر اعضای تیم بومی هستند .
عزیزپور تاکید کرد: خیبر همه‌جور پتانسیل برای رشد دارد، این تیم متعلق به مردم خرم‌آباد، مردم لرستان و حوزه زاگرس است و لذا زاگرس‌نشینان باید از این تیم که نماد لرها است حمایت کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: دست اندرکاران هیات فوتبال لرستان تلاش جدی برای رفع مشکلات خیبر برای چنین روزهایی نکرده‌اند و انتظار دارند نفراتی که در کنار خیبر هستند، گرداننده تیم هم باشند، اما در عین حال یا تلاش زیادی نکرده‌اند و یا مسیر را خوب شناسایی نکرده‌اند و شاید هم علاقه‌مند نیستند؛ قرار نیست فقط در موارد خاص صدایشان برای کمک بلند شود.
وی در پایان تاکید کرد: در هر حال باز هم عرض می‌کنم مشکلات خیبر، دغدغه ما است و این روزها با تمام قوا در تلاش هستیم تا مشکلات مالی این تیم را با جذب سرمایه گذار حل و فصل کنیم تا این تیم با قدرت در ادامه مسابقات لیک دسته یک کشور حضور یابد و مایه افتخار برای لرستان شود و لذا از هواداران هم می‌خواهم در این روزهای سخت حامی واقعی خیبر باشند.
گفت‌وگو: عبدالرضا قاسمی

دیدگاه‌ها  

#1 بهشار بیرانوند 1395-05-28 14:30
نمیشه پتروشیمی خرم آباد بعنوان اسپانسر ، تیم خیبر رو مورد حمایت قرار بده؟
نقل قول کردن
#2 امین سپهوند 1395-05-28 20:48
سلام و تشکر از سایت وزین یافته بخاطر توجه ویژه به تیم خیبر شناسنامه و آبروی فوتبال استان لرستان،
در خصوص سخنان مدیرکل ورزش باید به عرض برسانم که همه اهالی ورزش و دست اندرکاران ورزش استان بخصوص فوتبال به خوبی میدانند که شخص اول ورزش استان در چند سال گذشته از لیگ دسته دوم تا بحال نه تنها کمکی به تیم خیبر نداشته بلکه بخاطر رابطه بدی که با هیات فوتبال استان دارند در فرصتهای مختلف و به عناوین گوناگون در صدد ضربه زدن به هیات فوتبال استان و این تیم مردمی بوده و هستند ، ایشان بدلیل اینکه تا کنون علی رغم تلاشهای فراوان نتوانسته اند هیات فوتبال استان رو همچون هیاتهای فعالی مثل هندبال و کشتی با کنار زدن بزرگان این رشته ها از راس کار و بکارگیری نزدیکان در سیطره خود درآورندهمواره منتظر ضعف عملکرد خیبر بودند تا اینچنین به هیات فوتبال استان بتازند.

اینجاست که لازم میبینم از طرف خودم و همه هواداران فوتبال و خیبر به آقای عزیزپور عرض کنم که آقای دکتر . ...خود به ریشه فوتبال استان تیشه نزنید ، کمک کردن و دلسوزی برای تیم خیبر پیش کش خودتان
نقل قول کردن
#3 مهدی منصوری از حسن آبادشهرری 1395-05-29 03:52
سلام_واقعا مسئولین استان لرستان حمایت از یه تیم لیگ یکی رو نمیکنند؟؟
اگر اینطور باشه که باید به حال تیم خیبر خندید!چطور استانهای دیگه میتونند بیش از ۵تیم درایگ برتر و لیگ یک را ساپورت وحمایت کنند ولی لرستان دریغ از حمایت تنها تیمش/واقعا تاسف آوره.
نقل قول کردن
#4 مهران رشیدی 1395-05-30 00:10
خیبر دلسوز نمیخواد

خیبر کاردان میخواد ...خیبر باید طبق فوتبال روز دنیا اداره بشه ...خیبر عاشق داره...هوادار داره ...سینه چاک داره ...ریشه داره و هویت داره و و یه استان با استعداد بکر که فقط یه مدیریت حرفه ای میتونه خیبر رو تا سطح اول آسیا بالا ببره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا