یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سایت رسمی فدراسیون فوتبال از محروميت "فرزاد بهاري" كاپيتان تيم خيبر خرم‌آباد تا اطلاع ثانوي خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در پي گزارش ناظر بازي از دیدار تیم‌هاي خیبر خرم‌آباد و پارس جنوبی جم بوشهر كه 23 مردادماه در ورزشگاه تختي خرم‌آباد برگزار شد، اعلام كرد از سوی پژمان سوری، احد زارعی و فرزاد بهاری بازیکنان خيبر خرم‌آباد، تخلفاتی صورت گرفت.
بر همین اساس کمیته انضباطی طبق ماده 32 آیین‌نامه نام‌بردگان را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود معلق و محروم و اعلام كرد جلسه رسیدگی به پرونده آن‌ها روز یک‌شنبه برگزار فرزاد بهاريمی‌شود.
 در پايان اين بازي زماني كه بازيكنان دو تيم در حال رفتن به رختكن بودند، بين آن‌ها درگيري فيزيكي روي داد و مجتبي خورشيدي كمك‌مربي پارس جنوبي جم كه قصد وساطت داشت، هنگام ميانجي‌گري مورد اصابت ضربه واقع و به بيمارستان منتقل شد.
همچنين كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلا كرد از اين پس سخت‌گيري شديدي نسبت به فحاشي تماشاگران در ليگ يك خواهد داشت و اين موضوع در خصوص تيم‌هايي كه سابقه قبلي داشته باشند، با مجازات‌هاي سنگين‌تري همراه خواهد بود.
با توجه ه اين كه تيم خيبر خرم‌آباد فصل قبلي از 19 بازي كه ميزبان بود حدود 10 بار به خاطر رفتار شماري قليل از تماشاگرانش دچار محروميت و نيز جريمه‌هاي مالي شد، انتظار مي‌رود در فصل جاري، مسئولان باشگاه ضمن فرهنگ‌سازي مناسب، ليدرهاي باشگاه را مسوول برخورد با افراد نابهنجار در اين زمينه نمايند تا جريمه‌هاي سنگين مالي و محروميت‌هاي ديگر شامل اين تيم نشود.
فحاشي تماشاگران هيچ نفعي براي تيم‌ها ندارد و تا كنون شنيده نشده به خاطر فحاشي مدام تماشاگران و بي‌اخلاقي آن‌ها نتيجه يك بازي به نفع تيم محبوب آن‌ها رقم زده باشند بلكه بر عكس به صورت مداوم باعث ضربه زدن به تيم از نظر مالي و روحي شده و از طرفي چهره مردم آن شهر را نزد ديگران به عنوان انسان‌هايي ناجوانمرد و بي‌معرفت جا مي اندازد، در حالي كه ممكن است اكثريت مردم آن شهر بافرهنگ و شريف باشند، اما رفتار چنين بي‌فرهنگ‌هايي كه از نظر تربيت خانوادگي مشكل داشته و جايي رشد كرده‌اند كه كسي به آن‌ها احترام نگذشاته و فاقد تربيت درست اجتماعي هستند، در نهايت به پاي همه اهالي يك هر نوشته مي‌شود، لذا به جاست در اين خصوص تماشاگران بافرهنگ و بامعرفت لرستاني كمپين تشكيل داده و افراد خاطي را طرد كنند.
فراموش نكنيم اخلاق و جوانمردي براي هميشه ماندگار است و چنان كه تيم گهر دورود از ليگ برتر سقوط كرد، اما انتخاب تماشاگران و هواداران اين تيم به عنوان بهرين تماشاگران، براي هميشه نام نيكي از مردم اين شهرستان و لرستان بر جاي نهاد.

ديگر آراء كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص ليگ يك كه نتيجه فحاشي و اهانت‌هاي اخير است به شرح زير مي‌باشد:
* در بازی تیم خونه به خونه بابل و استقلال  اهواز كه 17 مرداد برگزار شد و تیم خونه به خونه به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور، سرمربی و یکی از بازیکنان تیم مقابل و همچنین پرتاب سنگ به سوی کمک داور  مبلغ 50 میلیون ریال جریمه شد.
 * دیدار تیم سپیدرود رشت و بادران تهران 17 مردادماه در ورزشگاه عضدی رشت برگزار و از سوی تیم میزبان (سپیدرود رشت) تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور و سرمربی تیم مقابل و پرتاب بطری آب به داخل زمین رخ داد. بر همین اساس کمیته انضباطی طبق ماده 79 آیین نامه تیم مربوطه را 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
* مسابقه دو تیم اکسین البرز و نساجی مازندران 17 مرداد در کرج برگزار شد و از سوی تماشاگران نساجی مازندارن تخلفاتی مبنی بر فحاشی نسبت به نماینده فدراسیون، داور و پرتاب بطری آب به داخل زمین صورت گرفت. کمیته انضباطی طبق ماده  79  آیین نامه تیم نساجی مازندران را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

تيم خيبر خرم‌آباد روز جمعه در هفته سوم ليگ دسته اول كشور از ساعت 17:30 عصر در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به مصاف سپيدرود اين شهر مي‌رود. اين بازي را "سعاد وفاپیشه" داور 35 ساله اهل اروميه كه درجه داوري ملي دارد قضاوت مي‌كند و  ایوب غلام‌زاده، مهرداد نجفی و ناصر جنگی نيز او را در امر قضاوت كمك مي‌نمايند.
خيبر خرم‌آباد اخرين بار در مرحله نهايي ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌هاي كشور اسفند 1395 در رشت به مصاف سپيدرود رفت كه متحمل شكست سنگين 5 بر يك شد كه البته پس از آن بازي "علي نيكبخت" هدايت خيبر را به عنوان سرمربي بر عهده گرفت. اين دو تيم در بازي برگشت به تساوي بدون گل رسيدند اما تيم خيبر به دليل مجموع امتيازات بيشتر در گروه خود همراه با آلومينيوم اراك به بازي پلي آف و سپس ليگ يك صعود كرد و سپيدرود در آن فصل از صعود باز ماند.
سپیدورد طي دو هفته سپری شده از رقابت‌های دسته اول دو تیم مدعی و پر‌مهره را شکست داد و اکنون می‌شود گفت در قامت یک مدعی ظاهر شده است.
در بازی نخست سپیدرود از سد تیم بادران تهران گذشت. تیمی با مربی‌گری اکبر میثاقیان که برای صعود به لیگ برتر سرمایه‌گذاری کرده است و بازیکنان چون امین منوچهری مهاجم سپاهان را به خدمت گرفته است.
سپیدرود در بازي دوم هم تیم فجر سپاسی را در شیراز شکست داد. تیمی اگر چه مشکلات مالی دارد و حتی پیش از شروع فصل قصد انصراف از بازی‌ها را داشت اما به دلیل بهره‌گیری از بازیکنان باتجربه سرباز از نظر مهره تیمی غنی به شمار می‌رود و حتی در هفته اول در خانه تیم مس کرمان حریف را تا مرز شکست پیش برد و اگر 10 نفره نمی‌شد به 3 امتیاز شیرین می‌رسید.
سپیدرود با نتیجه‌ای که در دو هفته اخیر گرفت با وجود بضاعت مالی اندک انتظارات را از خود بالا برده و حال اهالی فوتبال در رشت از علی نظر‌محمدی و شاگردانش انتظار دارند با همین صلابت بازی‌ها را دنبال کرده و در نهایت به لیگ برتر صعود کنند.
جالب این که در بازی قبلي حسین کعبی در ترکیب تیم سپیدرود به میدان رفت و با پنالتی که برای تیم گرفت در پیروزی نقش مهمی را ایفاء کرد.
از آن طرف، در شرايطي كه خيبري‌ها اين فصل در جذب بازيكنان غيربومي موفق عمل نكرده‌اند و كادر فني اين تيم نيز دير مشخص شده، اكنون با محروميت بهاري و ناآماده بودن چند بازيكن ديگر اين تيم، وضعيت خيبر بدتر شد است. اين در شرايطي است كه در پايان فصل شايد فقط يك امتياز يا حتي يك تفاضل گل سرنوشت اين تيم و يا ديگر تيم‌ها را براي بقا در ليگ يك مشخص كند، لذا بايد سعي كرد از داشته‌ها به نحو احسن استفاده نمود و تيم را دچار مسائل حاشيه‌اي نكرد.

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-05-27 11:07
پارسال بخاطر اصرار پسر کوچکم برای تشویق تیم خیبر به ورزشگاه تختی رفتیم .باور کنید برخی فحاشی به تیم رغیب و تیم خودمان رو شنیدیم .

بعضی میان اونجا فقط عقدهای دوران کودکی و نوجوانیشون رو خالی کنن .من پیشنهاد میدم که این افراد شناسای شون و در رقابتهای دیگر از ورود آنها به ورزشگاه ممانعت بعمل آید ...راستش رو بخواید به نظر نمیاد اینگونه از افراد هرگز فرهنگ یاد بگیرن. اصلا نمیدونن فرهنگ چیه...
نقل قول کردن
#2 آرمین 1395-05-27 11:54
آقای بهاروند کاش چند تابازیکن غیر بومی جذب میکردید! سپیدرود خیلی تیم آماده ای هست خدا رحم کنه این بازیررو! تازه هفته پنجم هم با آلومینیوم اراک
که بین 10 تا 13 میلیارد ویا حتی بیشتر هزینه کرده بازی داریم
نقل قول کردن
#3 پاپی 1395-05-27 13:06
خدا خیرش بده حالا این درگیری منتج به نتیجه مفید برای تیم میشه؟لیدرها با تماشاگرنماها برخورد کنند نگذارند این لومپنها به نتایج تیم ضربه بزنند و روحیه تیمی را تضعیف کنند
نقل قول کردن
#4 محسن 1395-05-27 13:46
جالبه كه بعضيا افتخار ميكنن به فحش دادناشون و معتقدن اگه فحش نديم حقمون رو ميخورن!
نقل قول کردن
#5 یاللعجب 1395-05-27 22:19
آخه خود تماشاگران بافرهنگ باید با این تماشاگران ضدتیم برخورد جدی کنند.کسی فحش میده که حق نداره.وظیفه تماشاگر فقط تشویق تیم شهرشه نباید به کسی توهین کرد.البته بازیکن هم نباید درگیری فیزیکی داشته باشد که این تنشها حاصلی جز بدبختی و جریمه و محرومیت برای کادرتیمی نداره.التماس تفکر
نقل قول کردن
#6 هوادار خیبر 1395-05-28 01:23
متاسفانه لیدر های جدید تیم کار فرهنگی در ورزشگاه بلد نیستند، همین فحاشی های که در ورزشگاه صورت می گیرد از همین لیدر ها هستن، موقعی که بهروز باشه هیچ گونه تخلفی انجام نمیشه، واقعا بهروز وثوقی یه لیدر به تمام معنا هست و کارشو خوب بلده و شعار های فرهنگی هم سر میده
نقل قول کردن
#7 بیران 1395-05-28 15:55
خیبر نباید با این حواشی سرگرم بشه,اینا قوت تیم رو میگیرن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا