یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

متقاضی جدید باشگاه گهر اظهار داشت: به عشق مردم شهرم دورود و با چک شخصی وارد میدان شده‌ام و آمادگی خرید را دارم.

به گزارش يافته، محمدرضا خرم‌دل گفت: ابتدا توسط یکی از دوستان، سردار فصاحت را جهت خرید باشگاه به مسوولان دورود معرفی کردم، ولی به دلایلی با وی موافقت نکردند و آن قدر او را دلسرد كردند كه به طور کامل از خرید باشگاه منصرف شد.

وي افزود: بعد از این قضیه با مشاوره‌ای که با دوستان خود در تهران داشتم تصمیم گرفتم به شخصه وارد میدان شوم و تقاضای خرید باشگاه را اعلام نمودم. خرم‌دل بيان داشت: حتی به دفتر آقای عابدینی مراجعه کردم، ولی متاسفانه فضای جلسه فراهم نشد. بعد از ساعتی تلفنی با ایشان موضوع را مطرح کردم و وي نیز شرایطش را اعلام کرد.

وي در تکذیب اخبار حاشیه گهر اعلام کرد: تا به حال با مقامات دادستانی نشست نداشته‌ام و هیچ ارتباطی با سردار فصاحت در مورد تقاضاي جديد براي خرید باشگاه ندارم‌.

خرم‌دل گفت: روز پنج‌شنبه صحبت نهایی را با دوستان خواهم داشت و در نهایت جهت خرید بعد از ایام تعطیل اقدامات لازم را انجام می‌دهیم‌.

وی در پایان از نماینده مردم دورود به دلیل حمایت‌هايش تشکر کرد و افزود: در صورت حضور در گهر، اولین هدف بنده بومی‌گرایی تیم می‌باشد؛ معتقدم در دورود نیروهای مستعدی هستند که سال قبل به آنها بها داده نشده، ضمن این که متاسفانه وقت مردم دورود با وعده‌های مختلف در این مدت تلف شده و اين موضوع كار ما را سخت‌تر مي كند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا