یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نشست مشترک یگان ویژه نیروی انتظامی با حضور "مهدی تاج" رئیس سازمان لیگ، سرهنگ پاسدار "جان‌نثاری" جانشین فرماندهی یگان‌های ویژه نیروی انتظامی کشور و سرهنگ "عرب‌سرخی" فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، سرهنگ "پیر‌حیاتی" معاون عملیاتی یگان ویژه و سروان "علی نیکزاد" نماینده خدمات و منابع یگان ویژه تهران بزرگ در دفتر رئیس سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش يافته، جانشین فرماندهی یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در اين جلسه اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه AFC در هر باشگاه یک نفر به عنوان افسر امنیتی تعیین و افسر رابط بین باشگاه و یگان ویژه قرار می‌گیرد و همچنین در این نشست مقرر شد در آینده نزدیک، افسران امنیتی در باشگاه‌ها سازمان‌دهی شوند و این امر با به کار‌گیری نیروی انسانی آموزش دیده مقدور خواهد شد.

جان‌نثاری ادامه داد‌: یگان ویژه در فکر برنامه‌ریزی برای پلیس ورزشگاه و مدیریت میدانی است که در این جلسه مصوب شد. همچنین در این نشست مقرر شد که باشگاه‌ها در طرحي 3 ساله امنیت ورزشگاه‌ها را تعیین کنند.

وي افزود: به زودی جلسه‌ای با مدیران محترم باشگاه‌ها و مسئولین فوتبال در مورد امنیت فوتبال در ورزشگاه با هماهنگی یگان ویژه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان نيز اظهار داشت: تیم‌های راه‌آهن و نفت تهران در مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند در ورزشگاه تختی به میدان روند به این علت که این باشگاه‌ها بتوانند از ابزار میزبانی که برای آنها درآمدزا است استفاده کنند و خوشبختانه این امر مصوبه شورای تامین را هم در پی دارد.

تاج افزود: استفاده از 2 ورزشگاه سطح A تهران باعث می‌شود فشار بازی‌ها از ورزشگاه آزادی برداشته شود.

 

آرش قنبري/ تهران

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا