یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به نظر می‌رسد برخی از مدیران سابق باشگاه قصد دارند با دست به سر کردن مشتریان و هواداران تا روز آخر، زمینه را برای فروش باشگاه به استانی دیگر فراهم کنند.

به گزارش يافته به نقل از لور، در حالی که بیش از 3 هفته به آغاز رقابت‌های لیگ یک نمانده است، باشگاه گهر دورود لرستان همچنان بلاتکلیف است. ورزشگاه تختی دورود هر روز شاهد آمد و رفت صدها گهروند است که به امید شنیدن خبری امیدوار کننده از هم‌دیگر سوال می‌کنند، اما واقعيت اين است كه گهر در کماست!

در حالی که برخی مدیران باشگاه با سنگ‌اندازی مانع سرمایه‌گذاری برخی مشتریان در این تیم می‌شوند، بازیکنان تیم نیز با پیوستن به تیم‌های لیگ برتری و دسته یکمی خود را از بلاتکلیفی محض نجات می‌دهند.

آخرین خبرها حکایت از پیوستن بازیکن لرستانی و محبوب اين تیم يعني مجید خمیسی - زننده یکی از گل‌های گهر به تیم پرسپولیس تهران- به تيم شهرداری یاسوج دارد.

در اطراف گهر هر روز شایعاتی بر سر زبان‌ها می‌افتد که خریداری برای باشگاه پیدا شده است، در حالی که برخی از این خریداران نامبرده مصاحبه می‌کنند و می‌گویند روح‌شان از این قضیه خبردار نیست.

به نظر می‌رسد این خبرسازی‌ها یک جریان هدف‌دار است و برخی از مدیران سابق باشگاه قصد دارند با دست به سر کردن خریداران واقعی و دادن وعده‌های رنگارنگ به هواداران تا روز آخر، زمینه را برای فروش باشگاه به استانی دیگر فراهم کنند...

این درحالی است که مردم دورود همواره اعلام کرده‌اند هرگز راضی به چنین معامله‌ای نخواهند بود و اگر با بازیکنان بومی و جوان تیم‌های پایه گهر به میدان رفته‌اند اجازه این اتفاق را نخواهند داد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا