یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برنامه‎ی ورزشی «جام افلاک» که از شبکه استانی لرستان روی آنتن می‌رفت، بدون اطلا‌ع‌رسانی قبلی تعطیل شد.

به گزارش يافته به نقل از ايسنا، این برنامه که به تهیه‌کنندگی و اجرای "یعقوب دالوند" پنج‎شنبه شب‎ها به‎ صورت زنده از شبكه افلاك پخش می‎شد، بدون اطلاع قبلی با کنداکتور سیمای افلاک وداع کرد.

دالوند، تهیه‌کننده و مجری «جام افلاک» در اين خصوص گفت: اين برنامه در ايام ماه مبارك رمضان پخش نخواهد شد.

این برنامه در حالی تعطیل شده که مسوولان سازمان صداوسیمای لرستان، «جام افلاک» را یکی از پربیننده‎ترین برنامه‎های سیمای افلاک دانسته و از آن به نیکی یاد کرده‌اند.

قائم مقام صداوسیمای مرکز لرستان گفته بود: «جام افلاک در سال 90 با مساعدت و حمایت‎های مدیرکل صداوسیمای استان برای اولین بار و متفاوت با برنامه‎های دیگر روی آنتن این مرکز رفت و تاکنون نیز با استقبال عمومی ورزش دوستان همراه بوده است».

"حسین سپهوند" با تأکید بر این‎که جام افلاک برنامه‎ای سرزنده و به نوعی «90» لرستان به حساب می‎آید، تصریح کرد: «مهم‌ترین عامل در موفقیت و ارتقای یک برنامه تلویزیونی که مخاطبان خاص خود را نیز دارد، حمایت‎ است».

 

احتمالاً جام افلاك با شروع ليگ دوباره پخش مي‌شود

در این خصوص مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیمای لرستان که از مجریان صداوسیما هم هست، گفت: «فکر می‎کنم چون لیگ‎های برتر و دسته اول فوتبال فعلاً تعطیل است، جام افلاک هم مقطعی پخش نمی‎شود اما با شروع لیگ پخش زنده‎ی این برنامه از سر گرفته می‎شود».

"مسعود بهرام‎نژاد" اضافه کرد: «برنامه نود هم با پایان لیگ برتر مدتی پخش نمی‎شود اما با شروع لیگ، دوباره روی آنتن می‎رود».

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که جام افلاک برنامه‎ای است که بیش‌تر رشته‎های ورزشی را پوشش می‎دهد و مختص به فوتبال نیست.

بهرام‌نژاد البته این نکته را هم بیان کرد هر برنامه‎ای گاهی وقت‎ها نیاز به بازسازی دارد و افزود: «با اضافه شدن آیتم‎های جدید، جام افلاک دوباره به‎صورت زنده پخش می‎شود».

 

 

مدیرعامل گهر دورود عامل تعطیلی «جام افلاک»؟

اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل سابق و جدید گهر دورود را از عوامل پخش نشدن این برنامه می‌دانند که خود حیدرپور در این خصوص می‎گوید: «من از این برنامه گلایه کرده بودم چرا که برای گهر و هواداران آن حاشیه‌ساز شده است، نمونه‎اش هم همین بحث خریداران باشگاه بود که منتفی شد. من گلایه کردم که چرا برای مطرح کردن این مسائل با مدیریت باشگاه هماهنگ نکرده‎اند. من گلایه خود را با آقای کمری مدیرکل صداوسیمای استان در میان گذاشتم اما از علت متوقف شدن پخش برنامه خبری ندارم. ما انتظار داریم گلایه دوستان به صورت منطقی مطرح شود نه برای تخریب».

مدیرکل صداوسیمای لرستان در این باره، خاطرنشان می‎کند: «حیدرپور زمانی به من زنگ زد که تصمیم خودمان را گرفته بودیم و پخش نشدن این برنامه ربطی به وی ندارد».

در صداوسیما رسم بر این است اگر برنامه‎ای قرار باشد دیگر پخش نشود، در آخرین برنامه و برای احترام گذاشتن به مخاطب این موضوع اعلام می‎شود اما این مورد در «جام افلاک» عنوان نشد و اگر تصمیم بر حذف این برنامه از قبل گرفته شده، چرا از مدیرعامل تیم فوتسال پولاد‌گسترش بروجرد برای حضور در برنامه دعوت می‎شود؟

به هر حال امیدواریم مسؤولان جایگزین خوبی برای این برنامه داشته باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 درویشی 1392-04-26 09:50
زنده باد حیدرپور
برنامه ورزشی باید سبب رشد و توسعه ورزش شود نه ایجاد حاشیه و تخریب ورزش
_______________________
يافته: با تعطيلي جام افلاك تقريبا تيم گهر و شهر دورود هم از آنتن شبكه افلاك كنار رفتند چون در اين برنامه بيش‌تر به آن‌ها پرداخته مي‌شد
نقل قول کردن
#2 علی بی غم 1392-04-30 05:03
:lol: رضا دلت خوشه
نقل قول کردن
#3 درویشی 1392-04-31 12:13
سازمان لیگ کشور مردم دورود رو به عنوان بهترین تماشاگران و تمام شبکه های مهم داخلی و خارجی دارن درباره گهر دورود برنامه پخش میکنن نیازی به افلاک و دالوند و ممجو نیست صدقه سری تیم گهر دورود و فرهنگ بالای مردم دورود بعضی مثلا ورزشیها چشمشون به جمال لیگ برتر روشن شد ببینیم بعد از گهر دورود چی دارن که پخش کنن به قول اقای سپهوند مربی تیم منحل شده داتیس.سعی کنید انتقاد پذیر باشید
____________________________________
يافته: مطمئن باشيد اگر تماشاگران دورود به عنوان بهترين انتخاب شده‌اند، شما يكي جزوشان نبوده‌اي!
بشكند اين دست كه نمك ندارد! راست مي گوييد! بايد بچه‌هاي شبكه افلاك از اين پس آنتن را اين طور در اختيار كسان قدرنشناسي چون شما قرار ندهند تا در مورد شب‌نخوابي آن‌ها در سرماي نيمه شب يكم دي‌ماه(بازي با استقلال) و اينه همه خطري كه در جاده به جان مي‌خريدند، چنين پاداشي تحويل‌شان بدهي... شما يكي كه جايزه نمك‌نشناسي را هم در كشور بردي!
نقل قول کردن
#4 علی بی غم 1392-04-31 23:23
:-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا