یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو اسبق تيم فوتبال سیمان دورود درباره وضعیت باشگاه گهر گفت: سردار فصاحت را من به مسوولان دورود معرفی کردم و در جریان كارهاي وی براي خرید باشگاه هستم‌.

به گزارش يافته، "محمد‌رضا خرمدل" كه اكنون ساكن تهران است افزود: متاسفانه برخي آقایان مسوول به جای همکاری، فصاحت را به حاشیه کشاندند‌.

وی خاطر‌نشان کرد: اسماعيل حید‌رپور كه ادعاي مدیرعاملي تيم گهر را دارد، مصاحبه‌های تندی راجع به سردار فصاحت داشته، سوال من این است كه آقای حیدرپور به استناد کدام حکم خود را مدیر‌عامل گهر مي‌داند؟!

خرمدل افزود: تا آن‌جا كه من مي‌دانم مطلع هستم تا فصل نقل و انتقالات، ايشان از طرف مهندس امير عابدینی به عنوان مدیر اجرایی معرفی شده و ابلاغي دال بر مديرعاملي براي كل فصل در اختيار ندارد.

همچنين محمد‌رضا فصاحت‌گلپايگاني نيز در خصوص مسائل پيش آمده براي انتقال تيم گهر اظهار داشت: نيت من خير بود و تصميم داشتم با سکوت کنار بروم، ولی مصاحبه‌های برخي باعث شد تا مسائلی را مطرح کنم‌.

وي در ادامه بيان داشت: وقتی مصاحبه آقای محمود رحمتی را خواندم تاسف خوردم که چرا رييس اداره ورزش و جوانان دورود به اصحاب رسانه اعلام مي‌کند با حكم دادستاني مدیر عامل رسمی باشگاه حیدرپور است!

فصاحت گفت: آقاي حيدرپور مديرعامل نبوده و تنها سمت مدیر اجرایی را تا زمان نقل و انتقالات بر عهده دارد‌، البته ايشان آروزي مديرعامل شدن را دارد!

وي در پاسخ به اين ادعا كه گفته بودند مالکان جعلی قصد اجاره داشته‌اند نه خرید‌، اظهار داشت: كساني كه اهلیتی برای این واگذاری و جلسه با بنده نداشته‌اند را به رسميت نمي‌شناسم تا با آنان مذاكره كنم.

فصاحت افزود: وعده‌هاي تكراري آقايان هنوز در اذهان مردم لرستان باقي است، ابتدا اعلام کردند با آقای هاشمی را به توافق رسیدیم، بعد آقای آیت‌الله‌زاده را مطرح کردند، سپس وی را تخریب کردند و آقای هدایتی و خروطی را مطرح کرند، بعد از آن بدون توضیحی در مورد چگونگی نتیجه مذاکرات، بحث آقای مافی را پيش كشيدند.

وي اظهار داشت: اكنون در سایت شخصی خودتان كه با نام "‌گهر" راه‌اندازي كرده‌ايد، اعلام نموديد با مافي به توافق رسیده و حتی در جلسه‌ای با حضور اكبر میثاقیان وی را به عنوان سرمربی آینده معرفی کردید.

فصاحت تصريح كرد: به مردم دورود اعلام مي‌كنم این جلسه 4 روز پیش برگزار شده، حال خودتان قضاوت کنید شخصی که هنوز به قرارداد خود را به عنوان مالك باشگاه نهایی نکرده، چطور با میثاقیان وارد مذاکره شده است؟! ضمناً آقای حیدرپور به مردم دورود جزييات شروط میثاقیان را نیز اعلام کنند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا