یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر اجرايي باشگاه گهر دورود ضمن انتقاد از برخی سانه‌ها در خصوص بروز شایعات و حرف‌های بی‌پایه و اساس در مورد این باشگاه، گفت: پرونده خرید گهر توسط مالکان جعلی به همت ناظر قضایی برای همیشه بسته شد.

به گزارش يافته، اسماعیل حیدرپور خبر از انجام توافقات نهایی با یک شرکت خصوصی داد و گفت: تیم مذاکره‌کننده قبلی، جعلی از آب در‌آمد و علی‌رغم بوق و کرنایی که به راه انداخته بود، قصد اجاره کردن تیم را داشت و این موضوع مورد مخالفت ناظر قضایی قرار گرفت.

وي بيان داشت: پرونده این گروه نیز همان طور که قابل پیش‌بینی بود، بسته شد و احتمال خرید تیم توسط مدیرشرکت که اصالتاً لر نیز هست قوت گرفته است.

حيدرپور ادامه داد: مذاکراتی که داشته‌ایم بسیار امیدوار کننده بود و خود این شرکت برای ادامه کار با باشگاه گهر علاقه‌مند است و طی روز‌های آتی که مذاکرات حتمی شد خبر آن به اطلاع هواداران و مردم استان خواهد رسید.

مدیر اجرايي باشگاه گهر دورود اظهار داشت: البته یک سری مشکلات برای ورود این شرکت وجود دارد که طی روز‌های آتی برطرف می‌شوند و امیدواریم در پایان هر آن‌چه برای باشگاه مفید است رقم خواهد بخورد.

حیدرپور در ادامه به کسب عنوان بهترین هواداران کشور توسط تیم گهر اشاره کرد و گفت: این افتخار بزرگی برای مردم دورود بود که برعکس سایر ورزشگاه‌های کشور یک جو آرام و مناسب داشت و کسب این این نشان پاداش بزرگی برای اهالی فوتبال استان است.

وی ادامه داد: مردم دورود نشان دادند لیاقت بهترین‌ها را دارند و باید مسوولان نیز نسبت به رفع مشکلات مجموعه‌ی ورزشی تختی دورود اهتمام بیش‌تری بورزند، تا دیگر شاهد آوارگی این تیم نباشیم.

مدیر اجاريي باشگاه گهر دورود به انتقاد از شبکه استانی افلاک نیز پرداخت و اظهار داشت: صدا و سیما ضوابط خاصی دارد که بنده هم، بعد از چند بار مشاهده، گفت‌وگوی یکی از برنامه‌های ورزشی شبکه افلاک با افراد غیرمسوول در رابطه با باشگاه گهر، شخصاً به مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان زنگ زدم و گلایه خودم را در این رابطه ابراز داشتم.

حیدرپور افزود: طی چندماه گذشته همه علیه ما سخن گفتند و بنده نیز چون شخصیت حقیقی بودم هیچ اعتراضی نکردم ولی وقتی یک شخصیت حقوقی را زیر سوال بردند، وظیفه دارم نسبت به مسائل باشگاه پاسخ‌گو باشم و اعتراض کنم.

وی عنوان کرد: از آقای کمری خواهش کردم نظارت بیش‌تری روی برنامه‌هاي ورزشي داشته باشند، زیرا افراد زمانی می‌توانند در برنامه‌های صدا و سیما آنتن بگیرند و در خصوص مسائل باشگاه صحبت کنند که با ما هماهنگ کنند و هر کسی را نمی‌توان به یک برنامه زنده دعوت کرد تا نسبت به مسائل بی‌پایه و اساس صحبت کنند و ذهن مخاطبان را به سمت گمراهی بکشانند.

 

 

ميلاد فاضلي

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا