یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مشاور سردار فصاحت‌گلپايگاني گفت: اگر امين باشگاه تا روز يك‌شنبه مسووليت اين تيم را تحويل ندهد‌، از دادستاني مستقيماً مجوز مي‌گيريم.

به گزارش يافته، عبدالله بابايي‌زاده‌ اظهار داشت: از مردم لرستان انتظار داريم كه هوشيار باشند و روي رفتار برخي دقت نظر بيش‌تري به خرج دهند.

وي در ادامه بيان داشت: سردار فصاحت به نمايندگي از ستاد تورنمنت امام و با هماهنگي مسوولان دورود و قوه قضاييه  وارد مذاكره با آقاي عابديني شد و به موجب آن جلسه از وي خواستند نامه‌اي در خصوص توافقات مكتوب كرده و مبلغ چك را در آن درج نمايد.

وي افزود: تقاضاي آقايان انجام شد و چند روز پيش در دفتر آقاي عابديني نامه‌اي از طرف ستاد ارائه شد مبني بر اين كه مراحل خريد باشگاه توسط اين ستاد طي يك فقره چك تضميني صورت پذيرد.

بابايي‌زاده گفت: كساني كه به عنوان امين باشگاه معرفي شده‌اند ابراز رضايت كرده و براي جواب 24 ساعت فرصت خواستند‌، ليكن تا به امروز كه 3 روز گذشته هنوز جوابي نداده‌اند!

وي بيان داشت: با توجه به بي‌توجهي صورت گرفته، لازم مي‌بينيم مستقيماً از طريق ستاد با حجت‌الاسلام والمسلمين محسيني‌اژه‌اي جلسه‌اي برگزار كنيم و از ان طريق مجوز شروع كار را بگيريم. بابايي‌زاده در خاتمه افزود: طي مذاكره تلفني سردار فصاحت با مسوولان قوه قضاييه، هيچ گونه مخالفتي با حضور ايشان در راس مديريت گهر ابراز نشد .

 

مردم دورود كدام دوشنبه منتظر خبر خوش باشند؟

معاونت حقوقي ستاد تورنمنت امام (ره) گفت: آقاي حيدرپور در سايت رسمي باشگاه گهر و نيز روزنامه خبرورزشي اعلام كردند مذاكرات خوبي با آقاي خروطي داشته‌اند و دوشنبه "گذشته‌" قصد دادن خبر خوش مبني بر جذب اسپانسر توسط هدايتي و خروطي را دارند.

به گزارش يافته، حمزه شصتي بيان داشت: در اين بين دو سؤال پيش مي‌آيد، اول اين كه دوشنبه گذشت و مردم دورود دقيقاً چه روزي بايد منتظر خبر خوش ايشان باشند و سؤال دوم اين است كه اگر امكان دارد به جاي اشاره به جلسات با هدايتي و خروطي، مردم را به صورت كامل از نحوه نشست با اسپانسر‌هاي نام‌برده آگاه كنند چرا كه افراد ذكر شده طي تماس تلفني با بنده، موضوع نشست را تكذيب كرده‌اند.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 محمدرضا 1392-04-16 23:33
بابا خدا وکیلی حیدرپور تیمو ول کن و برو تا ما هم یه نفسی بکشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا