یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس ستاد یادواره امام خمینی‌(ره) گفت: عصر دوشنبه در دفتر آقای عابدینی جلسه‌ای با وی داشتیم كه به موجب آن توافق‌نامه‌ای با ایشان مبني بر خرید باشگاه طی یک فقره چک تضمینی توسط ستاد يادواره امام به امضا رسيد.

به گزارش يافته، سردار "محمدرضا فصاحت‌گلپليگاني" اظهار داشت: بر اساس اين توافق‌نامه تمامی هزینه‌های باشگاه نیز از ابتدای فصل تا پایان فصل مسابقاتی 92-93 بر عهده این ستاد می‌باشد و البته تمامی بدهی باشگاه بر عهده آقاي" عابدینی" است.

وي افزود: اميدوارم هر چه سریع‌تر جواب نامه را به صورت مکتوب به ما ارائه دهند.

فصاحت در مورد جذب نفرات تيم گفت: پس از انتخاب سرمربی، کمیته فنی باشگاه را از بين پیشکسوتان دورودي تشکیل می‌دهیم و با نظارت کامل این کمیته نفرات را جذب خواهیم کرد.

وي با اشاره به اين كه لرستان استعدادهای خوبی همچون بیژن کوشکی، حمید فتحی، ابراهیم میرزاپور‌، پویا عالیخاني، فرزاد بهاری، مجيد خمیسی، اصغر کرم‌الهی، بهنام بیرانوند، رضا شرفیان، سعید مرادی‌، حسین بهاروند و ... را  دارد، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم از این نفرات و حتی تفرات تیم‌های رده پایه فوتبال استان استفاده کنیم.

فصاحت در پایان از منوچهر رئوفی، احمدی، بیژن مرادیان، سالاروند، آیت‌الله‌زاده، داریوش مصطفوی، سرهنگ پاپی، عباس قائد‌رحمت نماینده شهرستان دورود، ابوذر بابایی و نیمی از بازیکنان فصل قبل که طی این چند روز اعلام حمایت کرده‌اند تشکر ویژه كرد و گفت: امیدواریم خداوند متعال توفیق خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم دورود را به ما ارزانی دارد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 بهزاد 1392-04-15 22:05
جالبه شناخت کافی داره
امیدوارم با یک مدیریت صحیح تیمو بیاره لیگ برتر
ما مردم درود هم بطور کامل ازش حمایت می کنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا