یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مشاور سردار فصاحت‌گلپايگاني در رابطه با صحبت‌هاي اخير مبني بر اين كه سردار فصاحت حيدر‌پور را قبول ندارد و يا اين كه درگيري تلفني وي با امير عابديني بر سر انتقال باشگاه گهر گفت: سردار فصاحت 4 روز است كه در ماموريتي كاري اصفهان به سر مي‌برد و با هيچ رسانه‌اي مصاحبه نداشته و تمامي شايعات را تكذيب مي‌كند.

به گزارش يافته، عبدالله بابايي‌زاده افزود: با مسوولان قضايي نشست داشتيم، آقايان لطف داشتند و با مديريت ستاد يادواره بر باشگاه گهر موافقت كردند ولي به دليل اين كه باشگاه در حال حاضر به رسم امانت در اختيار آقاي عابديني است، از ما خواستند با وي نشستي داشته باشيم‌.

وي بيان داشت: ما نيز به همراه سردار در دفتر وي واقع در خيابان آر‍ژانتين نشستي داشتيم و به موجب آن بنا شد آقاي عابديني مسووليت تيم گهر را در سال جديد به ستاد يادواره تورنمنت امام راحل‌(ره) بدهند و ما نيز در مقابل تقبل مسووليت، تمامي تعهدات لازم را پذيرفتيم.

مشاور لرستاني سردار فصاحت اظهار داشت: گوشه‌اي از اين تعهدات شامل حضور گهر در دورود‌، اسكان مديريت باشگاه در شهرستان و تامين مسائل مالي است.

وي افزود: آرزو مي‌كنم مسيري درست در مقابل ما قرار گيرد تا بتوانيم هر چه بهتر اهداف خود را در شهرستان دورود به سرانجام برسانيم و نماينده ي شايسته‌اي براي دورود و استان لرستان در ليگ دسته اول فوتبال كشور باشيم.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا