یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سیفی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستانمدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از امضای تفاهم‌نامه اجرای شبکه‌های پایاب سدهای ایوشان و مروک استان با سازمان جهاد کشاورزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای لرستان، علی‌امید سیفی با بیان این مطلب اظهارداشت: در راستای اجرای تبصره ذیل ماده 29 قانون توزیع عادلانه آب و آیین‌نامه اجرایی ماده 11 قانون تشکیل وزارت جهادکشاورزی اجرای شبکه‌های پایاب سدهای ایوشان خرم‌آباد و مروک دورود وتنظیم و انتقال آب آن‌ها تا محل مصرف به سازمان جهادکشاورزی محول شد.
سیفی بیان داشت: با توجه به سفر معاون اول رییس جمهوری به لرستان و آغاز بهره‌برداری از سدهای مخزنی ایوشان و مروک و ضرورت تسریع در اجرا و بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی تحت پوشش این سدها تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان جهادکشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای لرستان به امضا رسید.
وی گفت: باتوجه به مفاد این تفاهم‌نامه و نظر به اینکه شرکت آب منطقه‌ای لرستان عملیات احداث شبکه‌های اصلی 1و2 سدهای ایوشان و مروک رادردست اجرا دارد مقرر شد سازمان جهادکشاورزی اجرای شبکه‌های 3 و 4 تنظیم و انتقال آب آن‌ها را تا محل مصرف در اولویت توسعه شبکه‌های فرعی استان قرار دهد.





 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا