یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان، برگزاری دوره‌های آموزشی را موجب کاهش و پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه محمدعلي محمدي مدير كل سازمان زندان‌ها و اقدامات تاميني لرستانعنوان کرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی سازمان زندان‌های لرستان، محمدعلی محمدی در جمع مسوولان آموزش اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان توجه به مبحث آموزشی را زمینه دست‌یابی به اهداف سازمانی ضروری دانست.
وی از احیاء زندانیان و حفظ و ارتقاء سلامت آنان در جامعه به عنوان رسالت‌های مهم سازمان متبوع خود نام برد و ادامه داد: با برگزاری دوره‌های آموزشی و شرکت دادن زندانیان در این برنامه‌ها سعی داریم احساس مسئولیت انسانی و شغلی افراد را مورد توجه قرار دهیم.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی را موجب کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست.
محمدی یادآور شد: تعامل با دانشگاه‌ها و نهادهای آموزشی برای این اداره‌کل فرصت با ارزشی تلقی می‌شود؛ چرا که هر چه از فعالیت‌های آموزشی دورتر باشیم به همان اندازه در مسیر کار احتمال انحراف وجود دارد.
وی هدف از زندانی کردن افراد را اصلاح و تربیت و تلاش در راه فراهم نمودن زمینه بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه دانست و گفت: ما در رسیدن به این اهداف متعالی فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهیم که برنامه‌های فرهنگی آموزشی یکی از آن‌هاست.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا