یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی شهرداری‌ها، برترین‌هایش را شناخت و به کار خود پایان داد.
به گزارش يافته، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای شهرداری‌های کشور، با شناخت برترین‌های این رویداد بزرگ به پایان رسید.
این نمایشگاه که با حضور شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور، از تاریخ دوم تا پنجم اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های احسان درویشی شهردار مومن‌آبادبین‌المللی تهران برپا شده بود، با حضور حجت‌الاسلام سيد محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مهندس هوشنگ خندان‌دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور پایان یافت.
در مهم‌ترین بخش رقابتی این نمایشگاه، یعنی شهرداری  الکترونیک، مؤمن‌آباد ازنا لرستان توانست نام لرستان را به عنوان اولین و برترین شهرداری کشور در سالن همایش طنین‌انداز کند و رتبه ی نخست این بخش را به خود اختصاص دهد.
احسان درویشی شهردار مومن‌آباد، تندیس و لوح خود را از دست حجت‌الاسلام ابوترابی فرد دریافت و با دست پر به کار خود پایان داد.
شهردار جوان مومن آباد در گفت و گو با خبرنگار ما این موفقیت را حاصل تلاش، همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، تلاش‌های بی‌دریغ كاركنان شهرداری و همراهی و اعتماد شهروندان مومن و فهیم شهر مومن‌آباد دانست.
نکته‌ی حائز اهمیت در این خصوص، رقابت شهر کوچک مومن‌آباد، با کلان‌شهرها و شهرداری‌‌های بزرگ کشور در زمینه‌ی خدمات اکترونیک اداری بود که با وجود فاصله‌های چشم‌گیر مالی، امکاناتی و جمعیتی، این شهرداری مومن‌آباد بود که توانست در صدر امتیاز‌بندی شهرداری‌های برتر کشور قرار گیرد.
قابل ذكر است درويشي كه از آبان 1392 به عنوان شهردار مؤمن‌آباد ازنا منصوب شده است، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت می باشد و داراي سوابق کاری زير مي‌باشد:
مدرس دانشگاه
ذی‌حساب و مسوول امور مالی دهیاری های بخش های درب گنبد، مرکزی و رومشگان شهرستان کوهدشت از سال 86
مسوول امور اداریو مالی دهیاری‌های شهرستان کوهدشت از سال 88
مسوول ممیزی اسناد و رسیدگی قبل از هزینه دهیاری‌های استان لرستان از سال 91
طراح سیستم مکانیزه حقوق و دستمزد دهیاران کشور در سال 87 (دارای تاییدیه از کارگروه نیروی نسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور)
طراح سیستم مکانیزه حسابداری و کارگزینی دهیاریها در سال 88
طراح سیستم مکانیزه حسابداری مدارس شهرسان کوهدشت در سال 85
کارشناس دادگستری از سال 90
(خبر: مرتضي خدایگان / مؤمن‌آباد)

شهرداری بروجرد نيز عنوان برتر کشوري كسب كرد

در خبرهاي امروز ذكر شد كه شهرداري مؤمن‌آباد ازنا لرستان در مهم‌ترین بخش رقابتی نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور، یعنی شهرداری  الکترونیک، توانست عنوان برترین شهرداری کشور را كسب كند.

به گزارش يافته، شهرداری بروجرد بروجرد نيز در اين نمايشگاه و در 2 حوزه "آموزش و پژوهش" و "فرهنگی و اجتماعی" به عنوان شهرداری برتر کشور شناخته شد.

در اين نمايشگاه دستاوردهای 157 شهرداری کشور در حوزه‌های مختلف به نمايش گذاشته شد. شهرداری بروجرد فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را در قالب CD، بروشور، کتاب، کتابچه، عکس و پوستر در این نمایشگاه به بازدید کنندگان معرفی کرد که مورد استقبال و بازدید مردم، شهرداری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای مختلف از جمله اراک، کرج، بم، سرباز و... قرار گرفت.

آشنایی با آخرین طرح‌ها و محصولات کارخانجات فعال در حوزه مرتبط با شهرداری‌ها از دستاوردهای نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور بود.

قابل ذكر است چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور با حوزه‌های فعالیتی چون حمل و نقل شهری، خدمات شهری، مبلمان شهری، الکترونیک و فناوری اطلاعات، پسماند، مدیریت بحران، فضای سبز، ماشین‌آلات و تجهیزات، عمران و توسعه شهری و آموزش و پژوهش شهری از دوم تا پنجم اسفند‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1393-12-08 20:08
:eek: اه خورموه چی؟
نقل قول کردن
#2 شهروند 2 1393-12-20 15:36
بروجرد یک عنوان دارد نه دو عنوان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا