یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد با نام‌گذاري يك خيابان در اين شهر به نام هنرمند فقيد رضا سقايي موافقت كرد.
به گزارش روابط عمومی شورای شهر خرم‌آباد، سيف‌الدين آشتياني عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و رییس کمیسیون فرهنگی شورا كه خود از هنرمندان به نام استان به شمار مي‌رود طرح پیشنهادی انجمن موسیقی لرستان و شماری از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان و خرم‌آباد را مبنی بر نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام مرحوم سقایی را از طرف کمیسیون فرهنگی شورا به صحن علنی شورا برد و این طرح با اکثریت آرای اعضای شورا تصويب شد.
این محدوده حد فاصل خيابان شمالي ميدان اسدآبادي  تا خیابن خيابان سيروس سابق منتهی به خیابان انقلاب که محل زندگي استاد سقايي خواننده‌ی خوش‌آوای قوم لر بود را شامل شده و به نام این هنرمند فقید نام‌گذاري شد.
 
تشكیل كارگروه مشاوران تخصصی در شورای شهر خرم‌آباد
با صدور احکام جداگانه از سوی علي جهان‌آرا رییس شورای شهر، حلقه‌ی مشاوران اين شورا تکمیل شد.
 پس از انتصاب وحید رشیدی شهردار اسبق به عنوان مشاور عالی و مجید دریکوند به عنوان مشاور در امور زیست‌محیطی شورای شهر خرم‌آباد، علی جهان‌آرا رییس این شورا، در احکام جداگانه‌ای با تعیین مشاوران فنی، حقوقی، رسانه‌ای و عمرانی این نهاد، حلقه‌ی مشاوران پارلمان شهری را تکمیل نمود.
بر اين اساس، علی‌رضا صادقی از مدیران و مهندسان با تجربه‌ی شهرداری خرم‌آباد به عنوان مشاور فنی، سهراب فرشاد وکیل دادگستری و از فعالان مطبوعاتی كه در نشريه تبلور انديشه قلم مي‌زند به عنوان مشاور حقوقی، هادی دالوند مسوول شهرسازی شهرداری منطقه 3 به عنوان مشاور عمرانی، رضا خدامرادی مشاور هماهنگی خدمات شهری، مهدی گل‌میرزایی دبیر جلسات مشاورین و محمدناصر بهاری سردبير نشريه تبلور انديشه به عنوان مشاور رسانه‌ای شورای اسلامي شهر انتخاب شدند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1393-12-05 07:23
کاش تا زنده بود قدرشو میدونستن :sad:
نقل قول کردن
#2 Raptor 1393-12-05 07:57
خدا به خیر کنه !!
نقل قول کردن
#3 Raptor 1393-12-05 08:00
و البته تشکر از شورا به خاطر نامگزاری خیابان به اسم استاد سقایی عزیز،روحش شاد
نقل قول کردن
#4 شهروند 1393-12-05 08:04
سلام،انشالله با وجود این مشاوران شاهد تحول در شهرداری و شهر باشیم و شورا نظارت بیشتری در امور شهرداری داشته باشد.متاسفانه نظارت بسیار کمرنگ است چندماه پیش مطلع شدیم که فردی خاطی اقدام به قطع تعدادی درخت در جلوی چشم چند متری ساختمان اداری آرامستان شهرداری نموده و پس از سنگبرداری و تسطیح زمین که حدود چند ماه طول کشیده قبرستانی چند صد متری ایجاد کرده است و در نهایت تاسف و تعجب مسولین مربوط نه تنها برخورد قانونی نشده بلکه به قول پرسنل با حضور در محل، گردوغبار از شانه فرد خاطی می تکاندند،چرا در این خصوص پاسخگویی نمی شود؟چه برخورد قانونی با مسول خاطی گردید؟ذینفعان چه کسانی بودند؟صرف گفتن اینکه فردی که تعداد 8 اصله درخت را قطع نمود به مراجع قانونی معرفی شد که نشد جواب.دستگاههای قانونی و نظارتی چرا برخورد و نظارت نمی کنند؟با صرف ابلاع زدن بهبود حاصل نمی شود لطفا عمل کنید.عمل عمل عمل
نقل قول کردن
#5 کارمند شهرداری 1393-12-05 08:53
جالب است به اطلاع شهروند و شما عزیزان برسانم که آقای .... خودشان عضو شورای سازمانی که در جلو چشم مدیر مربوطه ودر چند متری ساختمان اداری آن، آن فاجعه رخ داده هستند.بنده هم به عنوان یک شهروند از ایشان و آقای شهردار درخواست رسیدگی و برخورد قانونی دارم.متاسفانه برخی مدیران سفارشی توسط بعضی افراد شورا جهت انجام اموری خاص حمایت می شوند.شایسته سالاری در شهرداری رخت بربسته.ملاک در پست های مدیریتی حمایت شورا و صد البته بله قربان گویی و دستورات .... آقایان را انجام دادن است.قانونمداری پر!شایسته سالاری پر!تخصص پر!تعهد پر!افسوس افسوس افسوس
نقل قول کردن
#6 مهناز 1393-12-05 09:13
ازشورا به دلیل این کارش تشکرمی شودپیشنهاد می گرددمشاورفرهنگی وزیست محیطی هم بکارگیرد
نقل قول کردن
#7 حامد 1393-12-05 13:17
سپاس گذاریم از شورای شهر و شهرداری امیدواریم که از دیگر شخصیتهای علمی و فرهنگی و هنری هم تجلیل شود. هم رده های مرحوم سقایی در جامعه علمی و هنری ما کم نیستند.با کمی تحقیق می توانیم آنها را نیز پیدا کنیم.
نقل قول کردن
#8 حامد 1393-12-05 13:27
قسمتی از مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر که بسیاری از اساطیر بزرگ موسیقی در آن بودند اختصاص به گروه زاگرس و استاد رحمانپور داشت که باعث افتخار برای همه ماست ولی متاسفانه یافته هیچ خبری در این مورد درج نکرده بود.شاید به خاطر به روز بودن خبرهای یافته کمی توقع ما بالا رفته باشد.
تشکر از یافته
_____________________________
يافته: سلام. اطلاعي از اين موضوع نداشته‌ايم. لطفا لينك خبر را در بخش نظرات قرار دهيم تا اگر امكانش بود پوشش دهيم
نقل قول کردن
#9 reza.sh 1393-12-05 13:48
روحش قرین رحمت و مغفرت الهی ...
رضا غریبانه زندگی کرد و غریبانه تر رفت .
نقل قول کردن
#10 قدرشناس 1393-12-05 15:26
باتشکر از شورای شهر برای این اقدام ارزنده یعنی نامگذاری این خیابان بنام مرحوم استاد سقایی .
نقل قول کردن
#11 Ali 1393-12-05 16:17
روحش شاد
نقل قول کردن
#12 آرمین 1393-12-05 19:06
این خیابان بسیار کوچک تر است از نام رضا سقایی. به یاد میدان شهردار ساکی افتادم که در حد علی محمد ساکی نبوده و نیست
نقل قول کردن
#13 چگنی 1393-12-05 22:36
روحش شاد و یادش گرامی باد.
نقل قول کردن
#14 مجتبی رومانی 1393-12-06 02:33
مرحوم رضا سقایی حنجره طلایی زاگرس و این کمترین کاری است که در حق ایشان شد با پی گیری مجدانه انجمن موسیقی استان و هنرمندان و اصحاب رسانه این کار اجرایی شد تا رضا جاودانه تر شود تشکر از جناب آشتیانی و اعضای محترم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد و جناب رضا جایدری عزیز
_________________________
يافته: سلام و سپاس از زحمات شما در اين زمينه
نقل قول کردن
#15 داریوش سپه وند 1393-12-06 08:40
با تشکر ازبانیان این تصمیم ،امیداست ورزشکاران شورا نیز به پاس همه ی خدمات ،ارادت وتعصبی که استاد ناصر میرزایی نسبت به زادگاه خود داشتند خیابانی را به نام ایشان نامگذاری نمایند .
نقل قول کردن
#16 امین عباسی 1393-12-06 23:53
جهت اطلاع عزیزان باید به عرض برسانم استارت این اقدام زیبا در مراسم سالگرد استاد سقایی توسط دوست عزیز آقای جایدری و تعدادی از اصحاب فرهنگ و رسانه خورده و با پیگیری هنرمندان وادی موسیقی به فرجام رسید.
___________________________
يافته: سلام و سپاس از لطف شما اما اولين بار همشهري گرامي آقاي "رضا ساكي" چنين پيشنهادي كردند و شما هم لطف كرديد و در مراسم سالگردش پي‌گيري نموديد.
نقل قول کردن
#17 فرشید 1393-12-08 20:03
وقتی بمیری ارزش وبها می گیری بها به مردن باشد چه نیاز به اهنگ باشد بی نشان انانند که مردم قدر ندانند لطف کن این گذشته ای که به ان می بالید حالا چه دارید و قدر كدام هنرمند را نيكو ميدانيد و چيزي به اسمش ميكنيد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا