یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و همراهانش، لحظاتي پس از پيدا شدن جسد اين معلم فداكار لرستاني، در خرم‌آباد به ديدار اعضاي خانواده‌ي وي رفتند و به آن‌ها تسليت گفتند.
به گزارش يافته، در اين ديدار ابتدا مدیر کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به اعضاي خانواده مرحوم كاظم صفرزاده اظهار داشت: درست است كه شما به خاطر اين پيشامد ناراحت و عزادار هستيد، اما بايد افتخار كنيد كه مرحوم صفرزاده به عنوان يك الگو و قهرمان در تمام كشور شناخته شده است.
ساسان والي‌زاده با بيان اين كه حادثه اسيدپاشي در اصفهان باعث شد تمام رسانه‌هاي كشور بسيج شوند تا اين اتفاق رسانه‌اي گشته و با عاملان آن برخورد شود، تصريح كرد: اتفاق ناخوشايندي كه براي اين معلم فداكار لرستاني روي داد نيز مي‌تواند از اين پس در كتب درسي دانش‌آموزان كشورمان گنجانده شود و اگر ماجراي پتروس فداكار در كيب درسي واقعيت نداشت، اما ايثار واقعي مرحوم صفرزاده اين ارزش را دارد تا نام و خاطره‌ي اين معلم عزيز براي هميشه در تاريخ آموزش و پرورش كشورمان ماندگار شود.
وي خطاب به اعضاي خانواده مرحوم صفرزاده گفت: حضور دكتر محسن رضايي در خرم‌آباد و در منزل شما، بيانگر اهميت عمل قهرمانانه اين عزيز از دست رفته است.
در ادامه، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز ضمن عرض تسليت از طرف خود و همكارنش خطاب به خانواده‌ي مرحوم كاظم صفرزاده، اظهار داشت: وقوع اين پيشامد تلخ را از طرف مقام معظم رهبري نيز به خانواده شما تسليت عرض مي‌كنم.
محسن رضايي افزود: غيرت اين بزرگ‌مرد لرستاني قابل تقدير و ستايش است چرا كه هر كسي در چنين موقعيتي، چنين شجاعانه عمل نمي‌كرد.
وي با بيان اين كه سعادتي است كه پيكر اين مرحوم پس از 2 هفته هم‌زمان با روز تاسوعا پيدا شده و در روز عاشورا نيز به خاك سپرده مي‌شود، افزود: بدون شك اين معلم قهرمان از شفاعت سرور سالار شهيدان بي‌بهره نخواهد بود.
در پايان، لوح تنديسي نفيس، مزين به تصوير مرحوم كاظم صفرزاده كه توسط دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام امضاء شده بود، به خانواده‌ي مرحوم كاظم صفرزاده اهدا شد.
همچنين به زودي تنديس فداكاري توسط هوشنگ بازوند استاندار لرستان به خانواده اين معلم شريف و قهرمان لرستاني اهدا مي‌‌گردد.
قابل ذكر است پيكر مرحوم كاظم صفرزاده كه 28 مهرماه در حادثه سيل شورآب، جان خود را از دست داد، روز سه‌شنبه 13 آبان‌ماه 1393 پس از نماز ظهر عاشورا در پلدختر به خاك سپرده مي‌شود.
 
 رضايي از طرف رهبر معظم انقلاب به خانواده معلم فداكار لرستاني تسليت گفت + عكس

رضا - ج / خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 كلانشهر خرم اباد 1393-08-12 22:58
ما خرم اباديا از اين ببعد كارمون شروع ميشه
بايستي نام اين معلم فداكار در كتابها ثبت شود تا همگان ب غيرت و فداكاري اين مرد لرستاني پي ببرن
نقل قول کردن
#2 خوش طینت 1393-08-13 00:01
قطعا کاری که ایشان در ان شب طوفانی برای رساندن یکی از دانش اموزانش انجام داد اوج ایثار است وخیلی بالاتر از کاری بود که دهقان فداکار انجام داد وظیفه نخبگان این استان است که نام ایشان را در کتا بها برای نسل اینده بیان نمایند روحش شاد ونامش همشه جاوید.
نقل قول کردن
#3 امیر امید نزاد 1393-08-13 22:39
سلام و ادب
حقیر با جناق مرحوم صفر زاده ام و از شما دوستان گرامی باببت پوشش خبری رویداد های این مدت ،معلم فداکار کاظم صفر زاده تشکر و قدردانی میکنم .
_____________________________
يافته: سلام و سپاس
برخي از همكارام ما در پايگاه خبري يافته، معلم و جزو خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستند.
اگر چه هيچ‌گاه مرحوم صفرزاده را نديدند اما به خاطر شغل شريف ايشان، كار بزرگ‌شان و ظلمي كه در حق‌ آن مرحوم (از ناحيه وزارت و برخي مسوولان) شد، وظيفه‌ي خود دانستند از حق و حقوق اين معلم قهرمان و خانواده همكار شريف‌شان دفاع نمايند.
اميد كه توانسته باشند كمكي كرده باشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا